~~zaciekawiona | |
|
|
pracuję od 2 lat w biurze rachunkowym ale ciągle przeglądam oferty pracy bo chcę coś znaleźć innego. Bardzo często przewijają się oferty pracy Piekarni Galicyjskiej i to na różne stanowiska pracy. Czy w tej piekarni co 2 miesiące wymieniają kadrę?? Podzielcie się opinią co wiecie lub słyszeliście o tym miejscu, jak tam się zarabia i czy warto tam złożyć CV
|
|
|
|
|
|
|
|
|
~~N.P. | |
|
|
CYTAT pracuję od 2 lat w biurze rachunkowym ale ciągle przeglądam oferty pracy bo chcę coś znaleźć innego. Bardzo często przewijają się oferty pracy Piekarni Galicyjskiej i to na różne stanowiska pracy. Czy w tej piekarni co 2 miesiące wymieniają kadrę?? Podzielcie się opinią co wiecie lub słyszeliście o tym miejscu, jak tam się zarabia i czy warto tam złożyć CV Podobno jest duze cisnienie, malo kto tam wytrzymuje dluzej niz pare miesiecy - tyle slyszalem. |
|
|
|
|
|
Też to słyszałem. Właściciel jest trochę zryty
|
|
~~zaciekawiona | |
|
|
niewiele osób ma coś do powiedzenia w sprawie piekarni, czyżby nie było opinii na ten temat??
|
|
|
|
|
|
Widocznie nie i nie ma co ten temat ciągnąć na siłę.
|
|
~~Ania | |
|
|
Ja tam pracowałam, ale to nie sa warunki do pracy. Praca do poznych godzin, brak jakiejkolwiek nawt słownej motywacji do pracy ze strony przelozonych. Ne polecam!!! A kadra rzeczywiscie jest co chwile wymieniana bo malo kto tam chce pracowac i czesto odchodza. Sama tak zrobilam, bo tyranie za darmo od switu do nocy to ..powinno byc karane.
|
|
|
~~Piotr | |
|
|
ale raz podawali w gazecie, szukali kierowcy to zarobki ok. 700zł tygodniowo czyli nie tak źle.
|
|
|
~~adam | |
|
|