NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Opinie »
Nowy Temat Odpowiedz
Ekspres ciśnieniowy,
Posty: 269
Dołączył: 29 Lip 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 8 Gru 2012r. 12:26  
Cytuj
Mam zamiar zakupić tylko nie wiem jaki umiech jakies propozycje?umiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 8 Gru 2012r. 12:26  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 339
Dołączył: 11 Sty 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 8 Gru 2012r. 13:58  
Cytuj
Nie znam się, ale mogę Ci pojecić Pana który na pewno podpowie co i jak. Sklep znajduje się za mrówką po prawej stronie, zaraz za skrętem do tej mieszalni betonu( nie pamiętam nazwy ). Kupuję tak kawy i widzałem też ekspresy. Sklep nazywa się chyba kawy włoskie czy coś takiego.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 124
Dołączył: 26 Maja 2009r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 8 Gru 2012r. 16:14  
Cytuj
saeco philips umiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 186
Dołączył: 4 Marz 2010r.
Skąd: Mów mi Elwis
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 8 Gru 2012r. 18:55  
Cytuj
Kicia, a jaką kasę na to przeznaczasz?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 34
Dołączył: 14 Gru 2011r.
Skąd: STW
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 8 Gru 2012r. 22:04  
Cytuj
CYTAT
Nie znam się, ale mogę Ci pojecić Pana który na pewno podpowie co i jak. Sklep znajduje się za mrówką po prawej stronie, zaraz za skrętem do tej mieszalni betonu( nie pamiętam nazwy ). Kupuję tak kawy i widzałem też ekspresy. Sklep nazywa się chyba kawy włoskie czy coś takiego.

Firma nazywa sie BsCaffe - http://www.bscaffe.pl/
Towar sprowadzają z Włoch - potężny wybór i bardzo dobra obsługa - możliwośc degustacji na miejscu.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 7810
Dołączył: 29 Lip 2009r.
Skąd: PiSlamabad
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 8 Gru 2012r. 22:13  
Cytuj
Oni oferują sprzęt dla kawiarni a nie domu.