Dołączył: 15 Kwie 2011r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Na wstępie prosze aby się ze nie nie śmiać.
Mam laptopa i chcę mieć bezprzewodowy internet ale jak to zrobić? Te wszystkie modemy i routery to dla mnie czarna magia. Bardzo proszę o szczegółowe wytłumaczenie co i jak i co do czego |
|
|
|
|
|
|
Dołączył: 10 Paź 2011r. Skąd: okolice Stalowej Wol Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
A masz u siebie internet??
Jak tak to jaki?? |
|
|
|
|
J.W. masz neta ? jesli tak to idź do dostawcy i tam zapytaj . za darmo lub za niską oplata zrobia Ci co trzeba , i ma działać
he he ( zasmiałem się , czy to źle?) |
|
|
|
|
mam neta ze stelli
w poniedziałek przejdę sie tam i zapytam nie znam się na komputerach |
|
|
|
|
W domu masz modem czy tylko kabel? jak masz modem to jaki model. A jak masz tylko kabel to musisz kupić sobie router z Wi-Fi, który nie powinien kosztować więcej jak 150 zł
|
|
|
|
|
Kwestria jeszcze jakie mieszkanie. Zabrałem z domu router cisco i niestety łazienkę mam z tak grubych ścian żelebetonowych w bloku że zasięgu nie mam 7 metrów od modemu bo po drodze 2 ściany. Bierz modem z opcją zwrotu i wymiany na inny.
"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|
|
|
|
Jesli urzadzenie dostarczone przez dostawce internetu nie ma mozliwosci kozystanie z sieci bezprzewodowej WI-FI to trzeba nabyc ruter np TP-Link DSL Wi-Fi 150Mb/s TL-WR740N za okolo 70 zl konfiguracja to jakies 5 min tego wyszystkiego
Pozdrawiam Krzysiek PS CYTAT Kwestria jeszcze jakie mieszkanie. Zabrałem z domu router cisco i niestety łazienkę mam z tak grubych ścian żelebetonowych w bloku że zasięgu nie mam 7 metrów od modemu bo po drodze 2 ściany. Bierz modem z opcją zwrotu i wymiany na inny. No jak na cisco to dosc slabo ja mam najtanszego tplinka kupionego na promocji i zasieg mam w calym mieszkaniu a nawet na lawce pod blokiem (mieszkam na 2 pietrze). Moze ruter jest uszkodzony ? |
|
|
|
|
dziękuję za pomoc