NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Porady techniczne »
Nowy Temat Odpowiedz
« 1 2
Problem z Internetem,
Posty: 1863
Dołączył: 9 Sty 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 17 Sty 2013r. 07:51  
Cytuj
Diana to syf do potęgi. Na szczęście ostatnio na bloki Diany weszła Stella więc za kilka, kilkanaście dni środkowy palec Dianie :cwaniak:

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 17 Sty 2013r. 07:51  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 173
Dołączył: 19 Lut 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 6 Maja 2013r. 22:55  
Cytuj
Do 18-tej internet z Multimedi działa poprawnie, po 18tej żadna strona się nie otwiera tak się muli. Wykonałem test łącza zamiast 8mb pokazuje niecałe 3mb. czy ktoś z terytorium Diany próbował przejść do Stelli? Kończy się mi umowa w Multimedia i zastanawiam się czy jest możliwe zawarcie umowy ze Stellą czy też muszę szukać innego operatora.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 53
Dołączył: 12 Lip 2007r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 8 Sie 2013r. 17:02  
Cytuj
Czy macie problem z intenetem(mulitmedia) ze raz jest a raz niema i tak od rana dzis cały czas?Czy to tylko u mnie ten problem wystepuje?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 319
Dołączył: 11 Marz 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 8 Sie 2013r. 18:47  
Cytuj
CYTAT
Czy macie problem z intenetem(mulitmedia) ze raz jest a raz niema i tak od rana dzis cały czas?Czy to tylko u mnie ten problem wystepuje?


Jedź do MultiMedii, powiedz, że masz problemy i żądasz wymiany modemu. Ja odkąd wymieniłem - nie mam żadnych problemów z netem.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 278
Dołączył: 22 Lut 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 23 Wrz 2013r. 10:59  
Cytuj
CYTAT
Od paru dni mam problem z Internetem w Dianie. Ostatnio dosyć często po uruchomieniu przeglądarki nie wyświetla mi się żadna strona internetowa. Posiadam dwa routery. Pierwszy Arris, który dostałem od Diany i drugi TP-Link, który rozdziela mi sygnał na komputer stacjonarny i laptopa. Na zaistniałą sytuację pomaga dopiero wyłączenie i ponowne włączenie routera TP-Link i wtedy Internet zaczyna znowu działać. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Czy ktoś miał (ma) podobny problem?


Odgrzebuję temat. Wczoraj znowu straciłem dostęp do Internetu. Niestety tym razem nie pomogło wyłączenie i ponowne włączenie rutera TP-Link, ani przywrócenie ustawień fabrycznych (reset urządzenia). Gdy podepnę kabel bezpośrednio z rutera Diany (Multimedii) do komputera, to Internet działa. Co może być przyczyną braku Internetu - zepsuł się ruter TP-Link, czy może być coś po stronie Diany/Multimedii?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 5021
Dołączył: 20 Lut 2009r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 23 Wrz 2013r. 11:16  
Cytuj
Stawiam na jakieś zabezpieczenie bo mi resetuje co chwile

"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 278
Dołączył: 22 Lut 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 23 Wrz 2013r. 11:58  
Cytuj
Sprawdziłem router u kolegi (posiada Internet ze Stelli) i działa prawidłowo, więc wina leży ewidentnie po stronie Multimedii! Co można z takim fantem zrobić? Niby sygnał (Internet) jest, ale gdy podłączę swój dodatkowy router, to już nie działa:/
Potrzebuję korzystać z drugiego komputera - laptopa bezprzewodowo, a w tej chwili nie mogę! Jest na to jakiś sposób? Zgłaszał ktoś awarię do Multimedii w tej sprawie?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 787
Dołączył: 17 Sie 2010r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 23 Wrz 2013r. 12:02  
Cytuj
CYTAT
Stawiam na jakieś zabezpieczenie bo mi resetuje co chwile
Mi też! Szczególnie jak mocno obciążam łącze- ściąganie uTorrentem plików o łącznej wadze 43GB to był koszmar- łącze zrywało się co kilkanascie minut. Dwa razy rozmaiwałem z ich konsultantem, stwierdzili, że u nich jest OK i że mogą przyjechać do mnie i sprawdzić. Narazie ich nie zamawiałem bo nie mam tyle czasu aby na nich czekać ale muszę w końcu to zrobić, żeby zobaczyli jakie usługi swiadczą.
PS. pliki były legalne.

W moim przypadku pomagało klikanie "NAPRAW" w systemie XP

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 278
Dołączył: 22 Lut 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 23 Wrz 2013r. 14:49  
Cytuj
Dzwoniłem do Multimedii i twierdzą, że u nich jest wszystko ok i każą mi skonfigurować drugi (dodatkowy) router. Próbowałem na wszystkie sposoby i dalej nie działa. Model routera TL-WR340G. Ktoś mi pomoże, cos podpowie? Może robię cos źle. Nadmieniam, że jak byłem u kolegi (Internet ze Stelli) to po prostu podłączyłem i działało. I nie chodzi i o ustawienia wirless (siec bezprzewodowa), bo z tym akurat dam sobie radę, tylko o zwyczajny Internet po kablu.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 501
Dołączył: 30 Wrz 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 23 Wrz 2013r. 15:00  
Cytuj
Kolego podłącz sobie kompa bezpośrednio i sprawdź w ustawieniach połączenia jaki "zaciągnie" adres IP serwera DNS. Zapisz sobie ten serwer i wklep "z ręki" na każdym z komputerów . Podłącz wtedy router i sprawdź czy nie pomogło...
Druga opcja: wpisz sobie w ustawieniach DHCP routera serwer DNS "na sztywno"
Edit:
Na necie znalazłem takie serwery DNS dla Multimedia Polska, sprawdź jakie są teraz bo nie wiem czy te dane nie są już nieaktualne:

Primary DNS: 217.172.224.92
Secondary DNS: 81.15.136.251

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 278
Dołączył: 22 Lut 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 23 Wrz 2013r. 15:46  
Cytuj
Sprawdziłem jakie DNS mi "zaciąga" i wpisałem w ustawieniach protokołu internetowego i niestety nic to nie pomogło.
Wprowadziłem te ustawienie również w routerze i też bez rezultatu.

Sprawdziłem poźniej te DNS które mi podałeś i nadal nic się nie zmieniło.
Może jeszcze jakies inne sugestie?

Udało się!umiech

Przeglądając fora internetowe natknąłem się na sugestię, aby sklonować adres MAC WAN w routerze na taki jaki mam adres MAC karty sieciowej w komputerze (czy coś w tym stylu) i pomogło.

Daję jednak głowę, że nigdy wcześniej tego nie robiłem podczas konfiguracji routera i Internet działał.

Dziękuję wszystkim za wskazówki i pomoc.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
« 1 2
Nowy Temat Odpowiedz

NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Porady techniczne »