NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Szkoła i studia »
Nowy Temat Odpowiedz
Do pedagogów- czy robicie uczniom socjogramy?,
Posty: 147
Dołączył: 25 Lis 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 27 Sty 2013r. 23:29  
Cytuj
Mam takie pytanie do osob ktore prcuja w szkole jako pdegagog/wychowawca klasy. Czy Waszym uczniom robicie socjogramy? Jestem studentka III roku pedagogiki (zlosliwe komentarze na temat tego kierunku mozecie sobie darowac) i spotkalam się z dwiema skarejnie sprzecznymi teoriami na ten temat. Prowadząca ogólne przygotowanie pedagogiczne poswięcila kilka zajec na socjogram jako swietną analizę poznawczą strukturę klasy. Wlasciwie to się z nią zgadzam. Nie wiedzialam ze w tak rposty spsob mozna wszystko genialnie zobrazowac. Z kolei prowadzaćy psychologię rozwojową skrytykowal tę metodę. Uznal ze wystawianie dzieciakow na taka probe robi im wiecej krzywdy niz mi dobrego. Jego zdaniem przeprowadzenie socjograu burzy strukture klasy bo dzieciaki po wyjsciu na przerwe caly czas o tym mysla/ dyskutują i analizują. Moja wychowawczyni w skole sredniej zrobila nam taki socjogram (wtedy jeszcze nie wiedxzialam ze o to jej chodzilo) i po wlasnych dosiawdczeniach podzielam opinię prowadzącego psychologię. Takie moje pytanie do pedagogow i wychowawcow. Co sadzicie na ten temat? Czy stosujecie w soich klasach socjogramy jako metode poznawcza?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 27 Sty 2013r. 23:29  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 825
Dołączył: 20 Sie 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 28 Sty 2013r. 17:19  
Cytuj
Witaj!