|
|
|
Witam. Proszę doradzcie jakie studia zaoczne w Stalowej Woli lub okolicach najłatwiej ukonczyć???/chodzi mi o to że mam mało czasu praca rodzina, a pamietam z technikum że potrzebuje trochę czasu żeby wykuć dany materiał/
Jestem po technikum, i matematyka, fizyka, chemia nie są moją mocną stroną.proszę doradzcie kierunek i uczelnie gdzie mozna w miare bezstresowo ukończyć studia dzieki Kontakt: - Stalowiak79_(at)_interia.eu |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jezeli te studia nie sa Ci do niczego potrzebne to daruj sobie. Sam jestem po studiach i za wiele na chwile obecna mi nie daly oprócz mgr przed nazwiskiem. Jezeli ma Ci to dac korzysci w pracy to idz na studia tudziez politechnike o kierunku powiazanym z Twoja praca lub z taka dziedzina ktora Cie interesuje. |
|
|
|
|
podpinam się pod temat
Nie żałuj tego, czego pragniesz. Żałuj marzeń, których bałeś się spełnić... |
|
|
|
|
Z takim podejściem - żadne. Sam mam tytuł który nikomu tak naprawdę nie jest potrzebny. Chociaż teraz to kierunek zamawiany, a skończyłem dość dobrą uczelnię muszę się przekwalifikować albo wyjechać z Polski bo okazuje się, że pracy w zawodzie nie ma i raczej nie będzie
Nie ma takiego okrucieństwa ani takiej niegodziwości, której nie popełniłby PiS, kiedy pojawi się zagrożenie w postaci utraty władzy. |
|
|
|
|
Polecam WSBiO wydział zamiejscowy w Nisku Atmosfera kapitalna nauki niewiele a chodzi się z uśmiechem na twarzy, poważnie. Pierwsza w życiu szkoła do której lubię chodzić, zawsze wszystko omijałam z daleka jak mogłam
|
|
|
|
|
Dziwić się potem skąd tylu nieuków i patałachów.Co taki będzie później sobą reprezentował jak nie daj Panie skończyłby te studia
|
|
|
|
|
Witam. Wznawiam temat i prosze o pomocne rady i wskazówki: