Posty: 12
Dołączył: 13 Wrz 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Witam wszystkich chciałem sie podzielic swoją opinia na temat obsługi klienta w firmie Multimedia Polska, jak wiadomo firma pojawiła sie niedawno na nszym lokalnym rynku jako dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonicznych w miejscu po dawnej Dianie.
Multimedia Polska jest to firma której nie zlaezy na kliencie i to moge stwierdzic na przykładzie swojej osoby i zdarzeń jakie mnie dotyczą. Od 20 stycznia próbuje założyć internet w domu. wspomnę że już jestem klientem tej firmy,a chciałem jedynie skorzystać z dodatkowej usługi jaką jest internet. Obecnie czekam na podłaczenie przez instalatorów internetu, ponieważ już 3 terminy instalacji były wyznaczone i nikt nie zadzwonił i nie wyjaśnij. Po moich interwencjach telefonicznych wyznaczali nowe terminy i tak do chwili obecnej. Umowa o świadczenie usług jest podpsiana tylko nie ma usługi. Proszę o opinie na temat tej firmy i czy jest mozliwośc wyezgekfowania jakiejś kary za takie podejscie do klienta. Pozdrawiam KLient Multimedi Polska |
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 5021
Dołączył: 20 Lut 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Czaruś a ty nie masz czasami BMW?
Bo jeżeli nie i cie z kimś myle to takich jak ty znam więcej osób. "Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|
Posty: 81
Dołączył: 27 Lut 2009r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Obsługa w dawnej Dianie woła o pomstę do nieba. Ja też chciałem dołożyć dodatkowe usługi, a co za tym idzie dac im więcej zarobić... Po kilku nieudanych próbach kontaktu, zwątpiłem i przeszedłem do Stelli. Tobie i wszystkim innym abonentom multimedii- polecam!
Pamiętajcie że teraz już nie miesiąc a 3 na rozwiązanie z nimi umowy, mimo że nikt nie aneksował poprzedniej. Chora firma, ich wiadomości już też leżą i kwiczą, ludzie zmieniaja dostawców, pracownicy w strachu... uciakaj z tamtąd kto może ;) |
|
Posty: 496
Dołączył: 3 Lis 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
w moim przypadku zwiększyłem net, czekałem miesiąc na zwiększenie transferu - druga sprawa wziąłem pakiet multibox czy jakoś tak a zainstalowali w dekoderze mi niższy - dzwoniłem oczywiście do gdyni czy tam gdzieś i mówili że takie rzeczy lepiej w BOKu załatwiać!! zdarzają się pomyłki, nowa firma to i burdel musi być
|
|
Posty: 12
Dołączył: 13 Wrz 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Ja rozumiem nowa firma burdel ale tyle czasu czekać na założenie internetu i ciagle pani na infolini mówi to przkaże do BOK że to pilne i odzwonimy do pana w celu ustalenia nowego terminu montażu i ozywiscie nikt nie oddzwania. Brak profesjonalizmu
Jacek nie jezdzę BMW zbieg okoliczności he he |
|
Posty: 451
Dołączył: 1 Paź 2006r. Skąd: Stalowa Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Mi juz raz termin przełozyli, więc mogę się spodziewać kolejnych przełożeń ??? Kontakt z BOKiem, porażka.
Dorii |
|
Posty: 496
Dołączył: 3 Lis 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
idźcie do diany. Bo tak nic nie załatwicie!! inny sposób : postraszcie wypowiedzeniem umowy z winy Multimediów
|
|
Posty: 5021
Dołączył: 20 Lut 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Fankore nic to nie daje. Kolega czeka od 10 stycznia i nic... straszył, groził, wydzwaniał i olewka
"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|
Posty: 496
Dołączył: 3 Lis 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
no to nie pozostaje nic innego jak wypowiedzieć umowę, tylko podsmarować kto tu naprawdę winny i albo wtedy się ockną, albo ktoś dostanie w dupę, bo raczej taka samowolka to już przesada!!
ps jak będę miał zly dzień mogę napisać takie pismo gdyż mam w tym wprawę i puki co nie zdarzyło się by mnie to pogrążyło a złość w tym przypadku dodaje skrzydeł ! |
|
Posty: 315
Dołączył: 5 Paź 2010r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Ma ktoś ten abonament o prędkości 30Mb/s(jak się sprawuje)?
Za niedługo kończy mi się umowa i sam już nie wiem czy zostawać czy gdzie indziej szukać dostawcy |
|
Posty: 51
Dołączył: 14 Cze 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Mam od nich 32Mb. Modem Cisco. Działa dosyć sprawnie. Nie wiem jak z uploadem jest, bo u mnie się waha w przedziale 2-15Mb.
|
|
Posty: 232
Dołączył: 23 Lut 2009r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Olewanie na całego...podpisałem umowę na internet 60Mb, po sprawdzeniu na stronach testowych wychodzi ze mam około 50Mb.
Po sprawdzeniu umowy okazuje się że w umowie nie ma czegoś takiego jak "gwarantowana prędkość" jak to miało miejsce w DIANIE. Po telefonie do MM okazuje się że oni mają widełki ± 20% prędkości. Kiedy powiedziałem że w umowie nic takiego nie było, odesłali mnie do czytania ichnich regulaminów... Nie mogę teraz zerwać umowy, ale ostrzegam - omijajcie tą firmę z daleka.. ...ŻYCIE GROZI ŚMIERCIĄ.... |
|
Posty: 2494
Dołączył: 9 Sty 2011r. Skąd: Konto zawieszone |
|
|
|
Rexmortis nie przesadzaj, nigdzie nie ma czegoś takiego jak "gwarantowana prędkość", w Dianie też nie było. Pamietaj, że prędkosć zależy też od serwera, z którym się łączysz, parametrów komputera, oprogramowania, programów działających w tle itp. itd. więc nikt ci nie da gwarancji na konkretną prędkość.
http://www.komputerswiat.pl/blogi/blog-redakcyjny/2011/02/nie-wygrasz-ze-swoim-dostawca-internetu.aspx |
|
Posty: 232
Dołączył: 23 Lut 2009r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Rexmortis nie przesadzaj, nigdzie nie ma czegoś takiego jak \"gwarantowana prędkość\", w Dianie też nie było. Pamietaj, że prędkosć zależy też od serwera, z którym się łączysz, parametrów komputera, oprogramowania, programów działających w tle itp. itd. więc nikt ci nie da gwarancji na konkretną prędkość. http://www.komputerswiat.pl/blogi/blog-redakcyjny/2011/02/nie-wygrasz-ze-swoim-dostawca-internetu.aspx madras nie wiem ile rozumow zjadłes, ale w Dianie mialem neta 8Mb i zawsze ale to zawsze na speedtest.net, speedtest.pl pokazywały predkosci duzo wieksze niz to co mialem w umowie z DIANA ( i to juz po routerze). W MM te same strony pokazuja lekko ponad 40 Mb, i to tylko na kablu. A 50Mb mam tylko na serwerze MM. Po wtóre mądralo powiedz mi czego panie przy podpisywaniu nowej umowy nie informuja ze teraz są take widełki.. ...ŻYCIE GROZI ŚMIERCIĄ.... |
|
Posty: 451
Dołączył: 1 Paź 2006r. Skąd: Stalowa Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
wbrem moim obawom o kolejne przełożenie, dzisiaj jednak się udało
Dorii |
|
Posty: 225
Dołączył: 1 Lut 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Dajcie znac czy dostaliscie FV za Marzec. Strona Diany juz nie dziala a ja nie zapisalem sobie swojego nr abonenta i nie mam jak nawet teraz tego sprawdzic bo FV fizycznej nie mam. Watpie czy usunalem przypadkowo maila a AntySpam tez mi nie wykrywa MM jako niechcianej poczty.
|
|
Posty: 140
Dołączył: 8 Gru 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
faktury za marzec pojawiły się już dawno. lepiej zadzwoń do biura obsługi bo inaczej naliczą Ci odsetki za nieterminowe płatności..
|
|
Posty: 5021
Dołączył: 20 Lut 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
A numer masz na poprzedniej fakturze swój
"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|
Posty: 225
Dołączył: 1 Lut 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Wlasnie cholera nie mam w wersji papierowej tej cholernej faktury i tym samym brak ID klienta.
|
|
Posty: 100
Dołączył: 5 Marz 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
zadzwoń na BOK, powinno pomóc.
co do Multimediów - słabo |
|
Posty: 3
Dołączył: 9 Lut 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Witam
Podzielę się z wami swoją opinią na temat działąlnośći i obsługi klienta przez Multimedia Polska. Podpisałem umowę na usłgę związaną z przyłączeniem do internetu. Usługa miała być podłączona 27.03.2013 r. Oczywiście nikt z monterów nie przyjechał - wiadomo okres przedświąteczny wiec myśle mają pewnie dużó zamówień. Nie było inforamcji kiedy przyjadą itd. Gdy dzwoniłem do Biura Obsługi Klienta w Gdańsku , konsultant informował mnie że wyśle wiadomość do monterów i oddzwoni do mnie. Gdy zapytałem czy nie może zadzwonić do monterów stwierdził że jedyny kontakt z ekipą montującą jest przez email. Oczywiscie nikt nie zadzwonił do mnie czekałem na wizyte do dnia wczorajszego bo w umowie była napisana data od kiedy będzie naliczana opłata abonemantowa. I znowu nikt nie przyjechał nie rozumiem zasad działania firmy, która ma daleko gdzieś klienta i nie wywyiązuje sie umowy. Proszę o pomoc czy mogę jakoś zadziałąć żeby w końcu coś ruszyło. Czy rzecznik konsumenta coś może w tej sprawie zrobić ? |
|
Posty: 100
Dołączył: 5 Marz 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Tak, rzecznik konsumentów w starostwie. Mi pomógł z reklamacją innego typu. Polecam
|
|
Posty: 279
Dołączył: 31 Lip 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Zapomnieliście jak się pisze wypowiedzenie umowy.
Mi jak coś nie pasuje to rezygnuje , wręczam wypowiedzenie i po sprawie. Szukam dogodniejszych dla mnie warunków. |
|
Posty: 404
Dołączył: 27 Gru 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Zapomnieliście jak się pisze wypowiedzenie umowy. Zanim wypowiesz tę umowę to upewnij się że możesz to zrobić ! Na własnej skórze się przekonuję jak sprytnie i po chamsku konstruują i "negocjują" umowy.Właśnie "negocjują" ze wspólnotami tzw. dostęp do nieruchomości! Okazuje się że właściciel nie ma nic do gadania bo oni są na prawie!!!!
Mi jak coś nie pasuje to rezygnuje , wręczam wypowiedzenie i po sprawie. Szukam dogodniejszych dla mnie warunków. |
|
Posty: 49
Dołączył: 8 Wrz 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
czy naprawdę w biurze obsługi klienta siedzą same niekompetentne osoby zwracałem się mailem o sprawdzenie kiedy mi się kończy umowa oraz wyjaśnienie bo za fakturę zapłaciłem dwa razy oczywiście moja pomyłka ale pieniążki na koncie mają i cały czas udają że nic o tym nie wiedzą oraz brak jakiejkolwiek informacji kiedy kończy się umowa bo chcę złożyć wypowiedzenie i podziękować za taką usługę
|
|