Posty: 423
Dołączył: 3 Paź 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 40% |
|
|
|
Pajero Sport to taki ubogie pajero. Nie mają Super Selectu (centralnego dyfra), dopiero te najnowsze chyba tak.
Silnik 2,5 TD to strasznie stara konstrukcja. Przy 115 KM ma spalanie niewiele niższe (wg. prducenta wyższe) niż jednostka 3,2 di-d z 160 KM. Silniki 3,2 DI-D, 3,5 GDI to są bardzo dobre silniki. Drogie w eksplotacji, ale dobre. CYTAT Patrol y61 - 20-30tysięcy z pancernym zdrowym 2.8 Tuning 30-50tysięcy w fabryce4x4 pod krosnem i mamy cos niezawodnego, mozna jechać po przygodę I za 80 tys nadal mamy kupę złomu Zero komfortu, no po tuinngu to już w blokadą tylnego dyfra pewnie. Zero bezieczeństwa. Z 4x4 po asfalcie nie pojedzie Trudno mówić tutaj o przygodzie jakiejś ... dobre do topienia w bagnie po 2m, a tak to na lawete Bo po asfalcie nie pojedzie, albo kierowca zęby straci STOP gwałcicielom mechaniki ! Klucz dynamometryczny podstawowym narzędziem pracy. |
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
STOP gwałcicielom mechaniki ! Klucz dynamometryczny podstawowym narzędziem pracy. |
|
Posty: 5021
Dołączył: 20 Lut 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Patrol ma blokadę z tyłu w standardzie w y61. PRzednia to 3500złotych.
Komfort fajny bo przed wjazdem w teren odpinasz elektronicznie stabilizator. PAjero to nie jest dobre auto w serii ani na drogę ani do paprania w błocie. A propo suva, pomyśl też o cherokee w lpg "Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|
Posty: 423
Dołączył: 3 Paź 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 40% |
|
|
|
CYTAT Patrol ma blokadę z tyłu w standardzie w y61. PRzednia to 3500złotych. Ale centralnego dyfra już nie ma, ani w stnandardzie, ani po tuningu za 50k, czhyba, że mu się reduktor od Pajero zafunduje Wbrew obiegowym opiniom, sztywny most w terenie ma jedną poważną wadę, której niezależne zawiesznie nie ma. Tzw. Gruszka. Wadzi. Obchodzi się to najróżniejszymi sposobami, poprzez mosty zwolnicowe, po jakieś dziwaczne konstrukcje DIY włącznie. Montuje się wielgaśne koła, opony, podcina nadkola, żeby to upchać, a w górę idzie kilka ledwie cm - bo gruszka wadzi. A jak się wiesza, to tylko na mostach. Patrol fajne autko, wjechać w bagno 2m, z którego i tak wiadomo, że sam nie wyjedzie STOP gwałcicielom mechaniki ! Klucz dynamometryczny podstawowym narzędziem pracy. |
|
Posty: 5008
Dołączył: 5 Paź 2010r. Skąd: Konto zawieszone |
|
|
|
Tylko UAZ !
Konstrukcja prosta jak budowa cepa.Żadnej elektroniki i bajerów. Nie żal wjechać w las i porysować farbę(nie lakier). Kto jeździł tym np.w wojsku,wie o co chodzi. Żadnych wygód,ale tak ma być. SPRZEDAM BOEING 747 WERSJA SPEC, GARAŻOWANY. MAŁY PRZEBIEG 22,9 MLN.KM. PO PRZEGLĄDZIE WAŻNYM DO 2030 ROKU, WYMIENIONE ZAWIESZENIE, ROZRZĄD SILNIKÓW, KLIMATYZACJA 10-CIO STREFOWA, PRZYCIEMNIANE SZYBY, AIRBAG. NIE BITY. KOLOR BIAŁO- NIEBIESKI Z LOGO "PRESIDENT USA". CENA DO NEGOCJACJI. |
|
Posty: 884
Dołączył: 1 Lis 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
Co tak się " Syrena " tych blokad czepiasz, widze ze dla Ciebia jak auto nie ma tego szpeja to nie ma prawa jeździć fajnie. zapewniam ze nie te bajery robią efekty tylko umiejętność i doświadczenie kierownika.
|
|
Posty: 45
Dołączył: 15 Kwie 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Ja tez uwazam ,ze 70 % to umiejętnośći kierowcy a reszta to samochód. Uwazam tez ,że w terenówce minimum to reduktor powinien byc, to takie minimum ,nawet żeby zaspę sniegu przejechac !
|
|
Posty: 5021
Dołączył: 20 Lut 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
MAriusz wtopił w pajero i teraz chwali. A brać która w tym siedzi mówi nieco gorzej o tym aucie. Ale widocznie pajero ma dobre aso które znosi jego wymysły.
"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|
Posty: 423
Dołączył: 3 Paź 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 40% |
|
|
|
CYTAT Co tak się \" Syrena \" tych blokad czepiasz, widze ze dla Ciebia jak auto nie ma tego szpeja to nie ma prawa jeździć fajnie. zapewniam ze nie te bajery robią efekty tylko umiejętność i doświadczenie kierownika. Nie czepiam się, uczulam jednie na sformułowanie "napęd na 4 koła", użyty do konstrukcji mających co najwyżej napęd na 2 "osie". CYTAT Tylko UAZ ! Konstrukcja prosta jak budowa cepa.Żadnej elektroniki i bajerów. Na UAZa na 1 godzinę jazdy przypadają 3 godziny naprawy Idealny przykład pokazujący jak prosta do bólu konstrukcja może być zawodna i nieprzewidywalna Pozatym jeżdząca bardzo mizernie, brak hamulców, wspomagania, silnika ... Można powsadzać, pozmieniać, i okazuje się, że z UAZa zostaje nam rama i buda (obydwie z wspawkami nowego materiału, bo korozja nie próżnuje) STOP gwałcicielom mechaniki ! Klucz dynamometryczny podstawowym narzędziem pracy. |
|
Posty: 45
Dołączył: 15 Kwie 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT CYTAT Co tak się \\\" Syrena \\\" tych blokad czepiasz, widze ze dla Ciebia jak auto nie ma tego szpeja to nie ma prawa jeździć fajnie. zapewniam ze nie te bajery robią efekty tylko umiejętność i doświadczenie kierownika. Nie czepiam się, uczulam jednie na sformułowanie \"napęd na 4 koła\", użyty do konstrukcji mających co najwyżej napęd na 2 \"osie\". CYTAT Tylko UAZ ! Konstrukcja prosta jak budowa cepa.Żadnej elektroniki i bajerów. Na UAZa na 1 godzinę jazdy przypadają 3 godziny naprawy Idealny przykład pokazujący jak prosta do bólu konstrukcja może być zawodna i nieprzewidywalna Pozatym jeżdząca bardzo mizernie, brak hamulców, wspomagania, silnika ... Można powsadzać, pozmieniać, i okazuje się, że z UAZa zostaje nam rama i buda (obydwie z wspawkami nowego materiału, bo korozja nie próżnuje) Nie koniecznie kolego masz racje z UAZEM ,ze sie psuje . Nawet jak sie cos zepsuje to naprawisz młotkiem i kombinerkami za flaszke wódki. A jak Ci sie zes..ra to Pajero to masakra . Ogolnie Pajero skończyło sie na modelu II i nigdy nie było jakims dobrym autem wyprawowym a te nowsze modele to strasznie delikatne i juz bez ramy są .Ale legenda PARIS DAKAR z lat 90 jeszce zyje i niektórzy sie na nia nabierają .Jak bedziesz kiedy kolwiek na wschodzie (moze byłeś) np .Kazachstan to tam smigaja UAZY i NVY a z Japan to Toyki i z niemieckich to Mercedesy osobowe ,które uzywane są jak terenówki a dlaczego tak jest ? znajdziesz odpowiedz w necie A w Afryce to TOYOTA i MERCEDES KRÓLUJE. |
|
Posty: 5008
Dołączył: 5 Paź 2010r. Skąd: Konto zawieszone |
|
|
|
CYTAT [cytat] A w Afryce to TOYOTA i MERCEDES KRÓLUJE. Wystarczy spojrzeć na transmisje telewizyjne np.z Afganistanu czy wcześniej z Libii. Widać jedynie "tojtojki" na których montują działa,ciężkie karabiny maszynowe a i 20 chłopa uzbrojonych po zęby się zmieści. "Merce"osobówki poczynając od poczciwych "beczek"na najnowszych modelach kończąc,najpopularniejsze są na Kaukazie i w...Libanie. Lepszej reklamy dla tych samochodów nie trzeba. Dodam,że z Polski masowo eksportowane są stare"tojki"do Afryki i Afganistanu. SPRZEDAM BOEING 747 WERSJA SPEC, GARAŻOWANY. MAŁY PRZEBIEG 22,9 MLN.KM. PO PRZEGLĄDZIE WAŻNYM DO 2030 ROKU, WYMIENIONE ZAWIESZENIE, ROZRZĄD SILNIKÓW, KLIMATYZACJA 10-CIO STREFOWA, PRZYCIEMNIANE SZYBY, AIRBAG. NIE BITY. KOLOR BIAŁO- NIEBIESKI Z LOGO "PRESIDENT USA". CENA DO NEGOCJACJI. |
|
Posty: 45
Dołączył: 15 Kwie 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
I ostatni wzrosla sprzedaz używanych Mercedesów na wschód do byłych republik radzieckich . W polsce np. C-klas z 1998 r kosztuje 8-14 tys a np w Niemczech min 4 tys euro . W Polsce auta robia sie coraz tańsze.
Ale od tematu odbieglismy troszeczke ! piejo10 szuka auta do jazdy po RTS a my juz wyjechaliśmy na bliski wschód |
|
Posty: 423
Dołączył: 3 Paź 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 40% |
|
|
|
CYTAT Nie koniecznie kolego masz racje z UAZEM ,ze sie psuje . Nawet jak sie cos zepsuje to naprawisz młotkiem i kombinerkami za flaszke wódki. A jak Ci sie zes..ra to Pajero to masakra . Ogolnie Pajero skończyło sie na modelu II i nigdy nie było jakims dobrym autem wyprawowym a te nowsze modele to strasznie delikatne i juz bez ramy są .Ale legenda PARIS DAKAR z lat 90 jeszce zyje i niektórzy sie na nia nabierają .Jak bedziesz kiedy kolwiek na wschodzie (moze byłeś) np .Kazachstan to tam smigaja UAZY i NVY a z Japan to Toyki i z niemieckich to Mercedesy osobowe ,które uzywane są jak terenówki jezyk a dlaczego tak jest ? znajdziesz odpowiedz w necie A w Afryce to TOYOTA i MERCEDES KRÓLUJE. good Rama to nie jest nic dobrego. Chyba, że "autko" ma słuzyć do wjazdu w błoto, z którego i tak wiadomo, że samo nie wyjedzie Pajero III startują nadal w najróżniejszych rajdach i nic się tutaj nie zmieniło. Mimo braku ramy, niezleżnego zawieszenia radzą sobie doskonale. Brak ramy, niezależne zawieszenie to kolejny krok w przód. STOP gwałcicielom mechaniki ! Klucz dynamometryczny podstawowym narzędziem pracy. |
|
Posty: 884
Dołączył: 1 Lis 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
W aucie terenowym rama to podstawa, zawias IFS to fajna żecz jeśli chodzi o komfort jazdy, prześwit i lekka konstrukcja, ale w cięzkim terenie to się nie sprawdza, duża awaryjność ( np. gumowe osłony przegubów i same przeguby) Problem z przegubami wynika z ich pracy pod różnymi kątami w skrajnych przypatkach pod bardzo dużym kątem, tego nie ma w normalym aucie.
Jeśli chodzi o Uaza to problemem jest jego awaryjność, ale to dlatego że do produkcji podzespołów użyto "gównolitu" podobnie jest z Land Roverem ( nie chciałem obrazić miłośników tych marek ) Fajny temat się rozwija |
|
Posty: 45
Dołączył: 15 Kwie 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Landek disco jest Ok , ale w wersji "300" te nowsze po 2000r td5 to juz nie bardzo ,dużo zbednej elektroniki maja i nie są juz takie idiotoodporne. UAZ jak jest serwisowany solidnie to jest równiez Ok. to samo dotyczy Niwy i w sumie więkrzosci marek.
Ciekawa wyprawa kolesia co pojechal seryjnym terrano do Afganistanu http://www.faceb(...)&theater |
|
Posty: 884
Dołączył: 1 Lis 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
Z serwisowaniem to masz racje, ale przyznasz hary że najbardziej idiotoodporny to jest Patrol szczegulnie niezniszczalny ma układ napędowy, tylko te dychawiczne silniki 2.8 i wybychowe 3.0 psują całokształt.
|
|
Posty: 45
Dołączył: 15 Kwie 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
A co myslicie o takim aucie jak Nissan Pathfinder w benzynie 3.5 ale model II 99-2004 ten prawdziwy Nissan bez Renówki. Nie smigałem takim i nie wiem co mysleć o nim jest to odpowiednik Toyki 4-runner.
|
|
Posty: 423
Dołączył: 3 Paź 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 40% |
|
|
|
CYTAT (hary) Ja tez uwazam ,ze 70 % to umiejętnośći kierowcy a reszta to samochód. Uwazam tez ,że w terenówce minimum to reduktor powinien byc, to takie minimum ,nawet żeby zaspę sniegu przejechac ! CYTAT (mariusz12879) Z serwisowaniem to masz racje, ale przyznasz hary że najbardziej idiotoodporny to jest Patrol szczegulnie niezniszczalny ma układ napędowy, tylko te dychawiczne silniki 2.8 i wybychowe 3.0 psują całokształt. :cwaniak: To albo smaochód dla idioty, albo dla kierowcy od którego w 70% zależy jazda Trudno mówić o patrolu jako bezawaryjnym - tam po prostu nie ma się co zepsuć, to jest wypaczona miara bezawaryjności. STOP gwałcicielom mechaniki ! Klucz dynamometryczny podstawowym narzędziem pracy. |
|