Posty: 349
Dołączył: 3 Lip 2007r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Jak w temacie, poszukuję w miarę dobrego suv-a z LPG lub ewentualnie DIESEL do 10.000 zł co doradzacie ?
Czymże jest życie, jeśli nie szeregiem natchnionych szaleństw? Trzeba tylko umieć je popełniać! A pierwszy warunek: nie pomijać żadnej sposobności, bo nie zdarzają się co dzień. Autor: George Bernard Shaw |
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Czymże jest życie, jeśli nie szeregiem natchnionych szaleństw? Trzeba tylko umieć je popełniać! A pierwszy warunek: nie pomijać żadnej sposobności, bo nie zdarzają się co dzień. Autor: George Bernard Shaw |
|
Posty: 884
Dołączył: 1 Lis 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
Citroen Xara Picasso 2.0 Hdi, fajne przestronne autko z oszczędnym silnikiem.
|
|
Posty: 1234
Dołączył: 3 Gru 2010r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
picasso to nie SUV a już na pewno od picasso wolałbym multiple mniejsze spalanie więcej ludzi wejdzie, wyższy i szerszy,a suv to może jakieś crv albo ravke?
|
|
Posty: 5021
Dołączył: 20 Lut 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Dodam tylko że mariusz ma nieco większe pojęcie o autach 4x4 niż większośc nas tutaj. Żona mariusza też ma 4x4 ale dziecinnego suva. Tak wracając do pytania za dychę nie kupisz żadnego dobrego niezawodnego suva, bo suvy to mimo wszystko nowa gama modelowa. W grę wchodzi pierwsza ravka, suzuki vitara, może scenic 4x4, od bidy crv i hrv - wszystko będzie styrane niestety.
"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|
Posty: 314
Dołączył: 15 Marz 2009r. Skąd: Stahlwille Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT poszukuję w miarę dobrego suv-a z LPG lub ewentualnie DIESEL do 10.000 zł Toś teraz pojechał po bandzie. Za te pieniądze to najwyżej jakąś terenówkę - na rozdanie Oscarów wstyd nią jechać, ale za to ma ramę (przynajmniej nie skosisz nadwozia), reduktor a czasem i mechaniczne blokady dyferencjałów. W naszych warunkach wyjadą z większości dziur. |
|
Posty: 45
Dołączył: 15 Kwie 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Za dyszke kupisz fajną Ferozę lub Vitarke. Sa to autka terenowe wyposazone juz w reduktory i dajace juz niezła frajde w tereniei. Sa dosyc idiotoodporne . Najlepiej diesla szukaj (moment obrotowy fajny i niski i pali około 12 ltr ropki ) lub benzyne ponad 2 litry (gazu w terenie pali 15 ltr) Honda CRV i HRV to lipa straszna i delikatne bardzo jak wszystkie nowoczesne "terenówki" i to takie citroeny sa ,które podwyzszysz sobie guziczkiem i masz prawie suva.
|
|
Posty: 884
Dołączył: 1 Lis 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
Pomyliło mi się Jacku, myślałem ze przedmówca pyta o Vana
Za 10tysi to można kupić starą Vitarke, ale do jazdy na codzień to bym nie chciał takiego autka, mało komfortowe. Za to mozna takim autkiem pośmigać po oklolicznych górkach, szczególnie teraz kiedy tyle śniegu napadało Jutro będę swoją vitke testował po remoncie przedniego mostu |
|
Posty: 61
Dołączył: 30 Maja 2007r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
Vitara i tym podobne sa na miasto idealne ,wygodnie sie wsiada i wysiada, siedzi wysoko i nie trzeba uwazaac na krawezniki ,wersje krótki sa bardzo wygodne w parkowaniu. A na wekkand mozna po lesie poszalec oczywiscie w legalnych miejscach lub pojechac na UA (Zakarpacie i całkiem legalnie po hasac po błocie)
www |
|
Posty: 314
Dołączył: 15 Marz 2009r. Skąd: Stahlwille Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT A na wekkand mozna po lesie poszalec oczywiscie w legalnych miejscach lub pojechac na UA (Zakarpacie i całkiem legalnie po hasac po błocie) Taką do 10kzł bym się nie odważył, choć bojaźliwy to nie jestem. |
|
Posty: 23
Dołączył: 21 Cze 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Do 'dyszki' też bym nie ryzykował, ale jak dołożysz troszkę to fajnego suva można ustrzelić. Kolega mówił o suvie, a nie o terenówce, jak sugerujecie. Moje typy to własnie crv, prowadząca się, mimo swoich rozmiarów, jak osobówka, lub znacznie mocniejszy subaru forester.
|
|
Posty: 884
Dołączył: 1 Lis 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
Napęd w starej CRV ( pierwsza generacja ) jest strasznie ospały, tył załącza się z bardzo dużym opóźnieniem, lepszy byłby Santa Fee pierwszej generacji.
|
|
Posty: 423
Dołączył: 3 Paź 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 40% |
|
|
|
Za 10 to nie kupisz fajnego suva. Możesz w tej cenie kupić wredną, kanciastą, pozbawioną jakiegokolwiek komfortu, cepiastą w swojej budowie terenówkę z napędem stypizowanym na 4x4 (najczęściej na dwie osie, może coś się zdarzy z blokdą tylnego dyfra).
Jeśli chcesz coś suvowatego, oferującego względną cywilizację w podróży i w miarę radzącego sobie w terenie, to trzeba min. te 16-20. Poniżej 20 można już utrafić fajne pajero III - dla oszczędnych z prostym silnikiem 2,5TD - dla szukających wrażeń z silnikiem 3,2 did. Niezależne zawieszenie, napęd super select (umożliwiający jazdę 4x4 w każdych warunkach), blokada tylnego dyfra, nadwozie samonośne, dość bezpieczne. Te zalety sprawiają, że autko w swoim przedziale cenowym nie ma konkurencji. Doskonałe połączenie wygody, z właściwościami terenowymi. STOP gwałcicielom mechaniki ! Klucz dynamometryczny podstawowym narzędziem pracy. |
|
Posty: 5021
Dołączył: 20 Lut 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Super że przepisałeś slogan reklamowy ale pajero to terenówka a nie suv.
Szukaj czegoś najmłodszego i z prostym napędem, forester w tej kasie będzie zajechany "Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|
Posty: 423
Dołączył: 3 Paź 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 40% |
|
|
|
Posiadający oczywiście reduktor - o czym nie wspomniałem w poprzednim poście
P.S. Prosty napęd to zły napęd STOP gwałcicielom mechaniki ! Klucz dynamometryczny podstawowym narzędziem pracy. |
|
Posty: 45
Dołączył: 15 Kwie 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT CYTAT A na wekkand mozna po lesie poszalec oczywiscie w legalnych miejscach lub pojechac na UA (Zakarpacie i całkiem legalnie po hasac po błocie) Taką do 10kzł bym się nie odważył, choć bojaźliwy to nie jestem. Chyba jednak jestes bojazliwy. Myslisz ,że jak wydasz 20 albo 30 tys to zagwarantuje Ci to bezproblemowe smiganie po terenie ? JESTES W BŁEDZIE !!! Im starsza konstrukcja tym masz mniej stresu ,że coś Ci sie zepsuje Subaru NIE POLECAM , bo wcale nie takie bezawaryjne i strasznie drogie w naprawach , praktycznie brak zamiennikow i najwazniejsze to w błocie nie polatasz , brak fanu jak dla mnie Bardzo polecam Nissana Terrano z silnikiem 2.7 diesel 125KM .Wyrwiesz go od 10 tys do 15 tys . Silnik tyrana jest niezniszczalny i ma rozrząd na kołach zębatych ,ktory jest praktycznie bezobsługowy. NIE POLECAM NISSANA PATROLA LUB TERRANO Z SILNIKAMI 3.0 D od RENÓWKI . Polecam filmik z Zakarpacia http://www.youtu(...)embedded |
|
Posty: 45
Dołączył: 15 Kwie 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Za 10 to nie kupisz fajnego suva. Możesz w tej cenie kupić wredną, kanciastą, pozbawioną jakiegokolwiek komfortu, cepiastą w swojej budowie terenówkę z napędem stypizowanym na 4x4 (najczęściej na dwie osie, może coś się zdarzy z blokdą tylnego dyfra). Jeśli chcesz coś suvowatego, oferującego względną cywilizację w podróży i w miarę radzącego sobie w terenie, to trzeba min. te 16-20. Poniżej 20 można już utrafić fajne pajero III - dla oszczędnych z prostym silnikiem 2,5TD - dla szukających wrażeń z silnikiem 3,2 did. Niezależne zawieszenie, napęd super select (umożliwiający jazdę 4x4 w każdych warunkach), blokada tylnego dyfra, nadwozie samonośne, dość bezpieczne. Te zalety sprawiają, że autko w swoim przedziale cenowym nie ma konkurencji. Doskonałe połączenie wygody, z właściwościami terenowymi. Silniki benzynowe w nowszych modelach Mitsubishi PAJERO np. 3.2 DID jest na wtrysku bezposrednim (NIE ZAGAZUJESZ) a benzyny pali ho ho ho ho... NIE POLECAM Takie samo badziewie jest w Carismie 1,8 DID. |
|
Posty: 290
Dołączył: 31 Gru 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
ltypowy suv nadaje się jedynie do lansu, czasem ułatwi wyjechanie z zaspy, za 10 tys praktycznie nie ma typowych i "ładnych" suvów , za tą kasę wolałbym audi quattro z blokadą tylnego dyfra , lepiej radzi sobie od większości suvów, jedyny fajny suwik jakim jeździlłem to citroen c crosser, rewelacyjne prowadzenie i ekonomia
santa fe pali tyle co terenówka, a możliwości w terenie zerowe dużo cześci tylko w aso pajero czy terrano to już ciężkie terenówki z dużym spalaniem z hondą crv mam miłe doświadczenia , nawet nieźle grzebała w błocie przy codziennym spalaniu ok 10l ( w wersji 150KM) forester mimo wielu plusów urodą nie grzeszy niegłupie autko to kia sportage z dieselem ale prowadzenie typowe dla lekkiej terenówki a jak juź typowa terenówka to tylko z kompletem blokad, samo 4x4 niezawsze pomaga , wczoraj na trasie stało chyba pajero z wyglądu mocno uterenowione, i kręciło w miejscu dwoma prawymi kółkami , mina kierowcy bezcenna jak omijały go osobówki |
|
Posty: 45
Dołączył: 15 Kwie 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
wczoraj na trasie stało chyba pajero z wyglądu mocno uterenowione, i kręciło w miejscu dwoma prawymi kółkami , mina kierowcy bezcenna jak omijały go osobówki
[/cytat] Oprocz dobrego sprzetu musi byc jeszce dobry kierowca. Terrano pali w terenie ciężkim 15 ltr diesla a normalnie 10-12 ltr . Suvy takie jak np. subaru poniej 10 NIE SCHODZĄ !!! |
|
Posty: 314
Dołączył: 15 Marz 2009r. Skąd: Stahlwille Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Chyba jednak jestes bojazliwy A znasz mnie? Równie dobrzę ja mółbym napisać że jesteś.... wstaw dowolny epitet. CYTAT Myslisz ,że jak wydasz 20 albo 30 tys to zagwarantuje Ci to bezproblemowe smiganie po terenie ? JESTES W BŁEDZIE Masz problemy z analfabetyzmem funkcjonalnym? Może jeszcze raz przeczytaj o co autorowi wątku chodzi. Pomogłeś mu w jakiś sposób w którymkowiek ze swoich postów? Najlepiej załóż wątek - NAJLEPSZE AUTO NA ZAKARPACIE |
|
Posty: 884
Dołączył: 1 Lis 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
- syrena, napisz mi co to jest ten wymieniony wyżej przez Ciebie " napęd stypizowanym na 4x4 " ?
|
|
Posty: 45
Dołączył: 15 Kwie 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Taką do 10kzł bym się nie odważył, choć bojaźliwy to nie jestem.[/cytat]
Sam napisałeś zebys sie nie odważył.To ja sie pytam jaka kasa musi byc ,zebys sie odwazył pojechac po przygode? |
|
Posty: 5021
Dołączył: 20 Lut 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Patrol y61 - 20-30tysięcy z pancernym zdrowym 2.8
Tuning 30-50tysięcy w fabryce4x4 pod krosnem i mamy cos niezawodnego, mozna jechać po przygodę "Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|
Posty: 219
Dołączył: 30 Maja 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Wszystkie "nowe" reklamowane JEEPy czy SUVy są plastikowe.
Jak do szaleństwa w teren coś odpornego np. stary poczciwy HILUX 4runner czy tam coś. |
|
Posty: 423
Dołączył: 3 Paź 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 40% |
|
|
|
CYTAT Silniki benzynowe w nowszych modelach Mitsubishi PAJERO np. 3.2 DID jest na wtrysku bezposrednim (NIE ZAGAZUJESZ) a benzyny pali ho ho ho ho... NIE POLECAM zaklopotany Takie samo badziewie jest w Carismie 1,8 DID. sciana 3,2 DI-D to nie jest silnik benzynowy To jest silnik diesla 3,5 GDI jest benzynowy - są problemy z zagazowaniem. Z silnikami 3,2 DI-D też w pajero do 2006 różowo nie jest. Problemem jest pompa wtryskowa Zexel, a raczej zbiorniki paliwa, których łuszcząca się wewnętrzna powłoka uszkadza jakże czułą i wrażliwą pompę. Dlatego dla oszczędnych 2,5 TD. Koników mało, bo tylko 115 - ale można wsadzić boxa. CYTAT syrena, napisz mi co to jest ten wymieniony wyżej przez Ciebie " napęd stypizowanym na 4x4 " ? Prawdziwe 4x4 czyli napęd na 4 koła, może występowaćjedynie, gdy mamy blokady wszystkich mech. różnocowych. Większość tych cepiastych "terenówek", nie ma centralnego dyfra wogóle, a blokady mech. na "osiach" nie mają Zapięte 4x4 bez blokady mech. różnicowych - to napęd na jedno koło. Jeśli mamy zblokowany centralny (albo jeśli go nie mamy), mamy do czynienia z napędem na dwie osie. Zablookowanie tylnego dyfra - napęd na 3 koła. I dopiero zablokowanie przodu - napęd na 4 koła. Wspomniane Pajero z doskonałym napędem Super Select (występowało również Easy Select bez centralnego dyfra), posiada blokadę tyłu. STOP gwałcicielom mechaniki ! Klucz dynamometryczny podstawowym narzędziem pracy. |
|
Posty: 45
Dołączył: 15 Kwie 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT CYTAT Silniki benzynowe w nowszych modelach Mitsubishi PAJERO np. 3.2 DID jest na wtrysku bezposrednim (NIE ZAGAZUJESZ) a benzyny pali ho ho ho ho... NIE POLECAM zaklopotany Takie samo badziewie jest w Carismie 1,8 DID. sciana 3,2 DI-D to nie jest silnik benzynowy To jest silnik diesla 3,5 GDI jest benzynowy - są problemy z zagazowaniem. Z silnikami 3,2 DI-D też w pajero do 2006 różowo nie jest. Problemem jest pompa wtryskowa Zexel, a raczej zbiorniki paliwa, których łuszcząca się wewnętrzna powłoka uszkadza jakże czułą i wrażliwą pompę. Dlatego dla oszczędnych 2,5 TD. Koników mało, bo tylko 115 - ale można wsadzić boxa. CYTAT syrena, napisz mi co to jest ten wymieniony wyżej przez Ciebie \" napęd stypizowanym na 4x4 \" ? Prawdziwe 4x4 czyli napęd na 4 koła, może występowaćjedynie, gdy mamy blokady wszystkich mech. różnocowych. Większość tych cepiastych \"terenówek\", nie ma centralnego dyfra wogóle, a blokady mech. na \"osiach\" nie mają Zapięte 4x4 bez blokady mech. różnicowych - to napęd na jedno koło. Jeśli mamy zblokowany centralny (albo jeśli go nie mamy), mamy do czynienia z napędem na dwie osie. Zablookowanie tylnego dyfra - napęd na 3 koła. I dopiero zablokowanie przodu - napęd na 4 koła. Wspomniane Pajero z doskonałym napędem Super Select (występowało również Easy Select bez centralnego dyfra), posiada blokadę tyłu. Oj pomyliłem mi sie silniki 3.2 z 3.5 chodziło mi o kiepski silnik benzynowy 3,5 GDI od Mitsubishi. A i diesli pajero III tez nie ma dobrych ,chyba ze ten model sport to ma 2,5D lub 2.8 . Mozna jeszce rozwazyc Land Rovera Discovery tzw.300 z silnikiem 2,5 td zwykłu diesel . bardzo fajny wozik i za 10-15 kupisz. [b]Ale ogólnie kolega syrena ma racje.[/i][/b] |
|