NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Opinie »
Nowy Temat Odpowiedz
1 2 »
Suv, Auto suv
Posty: 349
Dołączył: 3 Lip 2007r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 14 Marz 2013r. 00:58  
Cytuj
Jak w temacie, poszukuję w miarę dobrego suv-a z LPG lub ewentualnie DIESEL do 10.000 zł co doradzacie ?

Czymże jest życie, jeśli nie szeregiem natchnionych szaleństw? Trzeba tylko umieć je popełniać! A pierwszy warunek: nie pomijać żadnej sposobności, bo nie zdarzają się co dzień. Autor: George Bernard Shaw
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 14 Marz 2013r. 00:58  
Cytuj

Czymże jest życie, jeśli nie szeregiem natchnionych szaleństw? Trzeba tylko umieć je popełniać! A pierwszy warunek: nie pomijać żadnej sposobności, bo nie zdarzają się co dzień. Autor: George Bernard Shaw
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 884
Dołączył: 1 Lis 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 14 Marz 2013r. 07:05  
Cytuj
Citroen Xara Picasso 2.0 Hdi, fajne przestronne autko z oszczędnym silnikiem.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1233
Dołączył: 3 Gru 2010r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 14 Marz 2013r. 07:24  
Cytuj
picasso to nie SUV a już na pewno od picasso wolałbym multiple mniejsze spalanie więcej ludzi wejdzie, wyższy i szerszy,a suv to może jakieś crv albo ravke?:cwaniak:

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 5011
Dołączył: 20 Lut 2009r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 14 Marz 2013r. 08:06  
Cytuj
Dodam tylko że mariusz ma nieco większe pojęcie o autach 4x4 niż większośc nas tutaj. Żona mariusza też ma 4x4 ale dziecinnego suva. Tak wracając do pytania za dychę nie kupisz żadnego dobrego niezawodnego suva, bo suvy to mimo wszystko nowa gama modelowa. W grę wchodzi pierwsza ravka, suzuki vitara, może scenic 4x4, od bidy crv i hrv - wszystko będzie styrane niestety.

"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 314
Dołączył: 15 Marz 2009r.
Skąd: Stahlwille
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 14 Marz 2013r. 17:17  
Cytuj
CYTAT
poszukuję w miarę dobrego suv-a z LPG lub ewentualnie DIESEL do 10.000 zł


Toś teraz pojechał po bandzie.

Za te pieniądze to najwyżej jakąś terenówkę - na rozdanie Oscarów wstyd nią jechać, ale za to ma ramę (przynajmniej nie skosisz nadwozia), reduktor a czasem i mechaniczne blokady dyferencjałów. W naszych warunkach wyjadą z większości dziur.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 45
Dołączył: 15 Kwie 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 14 Marz 2013r. 17:53  
Cytuj
Za dyszke kupisz fajną Ferozę lub Vitarke. Sa to autka terenowe wyposazone juz w reduktory i dajace juz niezła frajde w tereniei. Sa dosyc idiotoodporne . Najlepiej diesla szukaj (moment obrotowy fajny i niski i pali około 12 ltr ropki ) lub benzyne ponad 2 litry (gazu w terenie pali 15 ltr) Honda CRV i HRV to lipa straszna i delikatne bardzo jak wszystkie nowoczesne "terenówki" i to takie citroeny sa ,które podwyzszysz sobie guziczkiem i masz prawie suva.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 884
Dołączył: 1 Lis 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 15 Marz 2013r. 15:42  
Cytuj
Pomyliło mi się Jacku, myślałem ze przedmówca pyta o Vana uśmiech

Za 10tysi to można kupić starą Vitarke, ale do jazdy na codzień to bym nie chciał takiego autka, mało komfortowe. Za to mozna takim autkiem pośmigać po oklolicznych górkach, szczególnie teraz kiedy tyle śniegu napadało uśmiech
Jutro będę swoją vitke testował po remoncie przedniego mostu :cwaniak:

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 61
Dołączył: 30 Maja 2007r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 15 Marz 2013r. 17:26  
Cytuj
Vitara i tym podobne sa na miasto idealne ,wygodnie sie wsiada i wysiada, siedzi wysoko i nie trzeba uwazaac na krawezniki ,wersje krótki sa bardzo wygodne w parkowaniu. A na wekkand mozna po lesie poszalec oczywiscie w legalnych miejscach lub pojechac na UA (Zakarpacie i całkiem legalnie po hasac po błocie)good goodgoodgood

www
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 314
Dołączył: 15 Marz 2009r.
Skąd: Stahlwille
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 15 Marz 2013r. 17:51  
Cytuj
CYTAT
A na wekkand mozna po lesie poszalec oczywiscie w legalnych miejscach lub pojechac na UA (Zakarpacie i całkiem legalnie po hasac po błocie)


Taką do 10kzł bym się nie odważył, choć bojaźliwy to nie jestem.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 23
Dołączył: 21 Cze 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 16 Marz 2013r. 09:24  
Cytuj
Do 'dyszki' też bym nie ryzykował, ale jak dołożysz troszkę to fajnego suva można ustrzelić. Kolega mówił o suvie, a nie o terenówce, jak sugerujecie. Moje typy to własnie crv, prowadząca się, mimo swoich rozmiarów, jak osobówka, lub znacznie mocniejszy subaru forester.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 884
Dołączył: 1 Lis 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 16 Marz 2013r. 09:41  
Cytuj
Napęd w starej CRV ( pierwsza generacja ) jest strasznie ospały, tył załącza się z bardzo dużym opóźnieniem, lepszy byłby Santa Fee pierwszej generacji.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 423
Dołączył: 3 Paź 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 16 Marz 2013r. 09:56  
Cytuj
Za 10 to nie kupisz fajnego suva. Możesz w tej cenie kupić wredną, kanciastą, pozbawioną jakiegokolwiek komfortu, cepiastą w swojej budowie terenówkę z napędem stypizowanym na 4x4 (najczęściej na dwie osie, może coś się zdarzy z blokdą tylnego dyfra).

Jeśli chcesz coś suvowatego, oferującego względną cywilizację w podróży i w miarę radzącego sobie w terenie, to trzeba min. te 16-20.

Poniżej 20 można już utrafić fajne pajero III - dla oszczędnych z prostym silnikiem 2,5TD - dla szukających wrażeń z silnikiem 3,2 did.

Niezależne zawieszenie, napęd super select (umożliwiający jazdę 4x4 w każdych warunkach), blokada tylnego dyfra, nadwozie samonośne, dość bezpieczne. Te zalety sprawiają, że autko w swoim przedziale cenowym nie ma konkurencji. Doskonałe połączenie wygody, z właściwościami terenowymi.

STOP gwałcicielom mechaniki ! Klucz dynamometryczny podstawowym narzędziem pracy.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 5011
Dołączył: 20 Lut 2009r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 16 Marz 2013r. 10:06  
Cytuj
Super że przepisałeś slogan reklamowy ale pajero to terenówka a nie suv.
Szukaj czegoś najmłodszego i z prostym napędem, forester w tej kasie będzie zajechany

"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 423
Dołączył: 3 Paź 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 16 Marz 2013r. 10:24  
Cytuj
Posiadający oczywiście reduktor - o czym nie wspomniałem w poprzednim poście jezyk

P.S.
Prosty napęd to zły napęd jezyk

STOP gwałcicielom mechaniki ! Klucz dynamometryczny podstawowym narzędziem pracy.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 45
Dołączył: 15 Kwie 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 16 Marz 2013r. 11:47  
Cytuj
CYTAT
CYTAT
A na wekkand mozna po lesie poszalec oczywiscie w legalnych miejscach lub pojechac na UA (Zakarpacie i całkiem legalnie po hasac po błocie)


Taką do 10kzł bym się nie odważył, choć bojaźliwy to nie jestem.



Chyba jednak jestes bojazliwy. Myslisz ,że jak wydasz 20 albo 30 tys to zagwarantuje Ci to bezproblemowe smiganie po terenie ? JESTES W BŁEDZIE !!!
Im starsza konstrukcja tym masz mniej stresu ,że coś Ci sie zepsuje good
Subaru NIE POLECAM , bo wcale nie takie bezawaryjne i strasznie drogie w naprawach , praktycznie brak zamiennikow i najwazniejsze to w błocie nie polatasz , brak fanu jak dla mnie sciana Bardzo polecam Nissana Terrano z silnikiem 2.7 diesel 125KM .Wyrwiesz go od 10 tys do 15 tys . Silnik tyrana jest niezniszczalny i ma rozrząd na kołach zębatych ,ktory jest praktycznie bezobsługowy. NIE POLECAM NISSANA PATROLA LUB TERRANO Z SILNIKAMI 3.0 D od RENÓWKI . Polecam filmik z Zakarpacia http://www.youtu(...)embedded

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 45
Dołączył: 15 Kwie 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 16 Marz 2013r. 11:56  
Cytuj
CYTAT
Za 10 to nie kupisz fajnego suva. Możesz w tej cenie kupić wredną, kanciastą, pozbawioną jakiegokolwiek komfortu, cepiastą w swojej budowie terenówkę z napędem stypizowanym na 4x4 (najczęściej na dwie osie, może coś się zdarzy z blokdą tylnego dyfra).

Jeśli chcesz coś suvowatego, oferującego względną cywilizację w podróży i w miarę radzącego sobie w terenie, to trzeba min. te 16-20.

Poniżej 20 można już utrafić fajne pajero III - dla oszczędnych z prostym silnikiem 2,5TD - dla szukających wrażeń z silnikiem 3,2 did.

Niezależne zawieszenie, napęd super select (umożliwiający jazdę 4x4 w każdych warunkach), blokada tylnego dyfra, nadwozie samonośne, dość bezpieczne. Te zalety sprawiają, że autko w swoim przedziale cenowym nie ma konkurencji. Doskonałe połączenie wygody, z właściwościami terenowymi.



Silniki benzynowe w nowszych modelach Mitsubishi PAJERO np. 3.2 DID jest na wtrysku bezposrednim (NIE ZAGAZUJESZ) a benzyny pali ho ho ho ho... NIE POLECAM zaklopotany Takie samo badziewie jest w Carismie 1,8 DID. sciana

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 290
Dołączył: 31 Gru 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 16 Marz 2013r. 12:04  
Cytuj
ltypowy suv nadaje się jedynie do lansu, czasem ułatwi wyjechanie z zaspy, za 10 tys praktycznie nie ma typowych i "ładnych" suvów , za tą kasę wolałbym audi quattro z blokadą tylnego dyfra , lepiej radzi sobie od większości suvów, jedyny fajny suwik jakim jeździlłem to citroen c crosser, rewelacyjne prowadzenie i ekonomia
santa fe pali tyle co terenówka, a możliwości w terenie zerowe dużo cześci tylko w aso
pajero czy terrano to już ciężkie terenówki z dużym spalaniem
z hondą crv mam miłe doświadczenia , nawet nieźle grzebała w błocie przy codziennym spalaniu ok 10l ( w wersji 150KM)
forester mimo wielu plusów urodą nie grzeszy umiech
niegłupie autko to kia sportage z dieselem ale prowadzenie typowe dla lekkiej terenówki
a jak juź typowa terenówka to tylko z kompletem blokad, samo 4x4 niezawsze pomaga , wczoraj na trasie stało chyba pajero z wyglądu mocno uterenowione, i kręciło w miejscu dwoma prawymi kółkami , mina kierowcy bezcenna jak omijały go osobówki umiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 45
Dołączył: 15 Kwie 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 16 Marz 2013r. 12:35  
Cytuj
wczoraj na trasie stało chyba pajero z wyglądu mocno uterenowione, i kręciło w miejscu dwoma prawymi kółkami , mina kierowcy bezcenna jak omijały go osobówki umiech
[/cytat]


Oprocz dobrego sprzetu musi byc jeszce dobry kierowca. good
Terrano pali w terenie ciężkim 15 ltr diesla a normalnie 10-12 ltr . Suvy takie jak np. subaru poniej 10 NIE SCHODZĄ !!!

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 314
Dołączył: 15 Marz 2009r.
Skąd: Stahlwille
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 16 Marz 2013r. 13:20  
Cytuj
CYTAT
Chyba jednak jestes bojazliwy


A znasz mnie?
Równie dobrzę ja mółbym napisać że jesteś.... wstaw dowolny epitet.

CYTAT
Myslisz ,że jak wydasz 20 albo 30 tys to zagwarantuje Ci to bezproblemowe smiganie po terenie ? JESTES W BŁEDZIE


Masz problemy z analfabetyzmem funkcjonalnym?
Może jeszcze raz przeczytaj o co autorowi wątku chodzi.
Pomogłeś mu w jakiś sposób w którymkowiek ze swoich postów?

Najlepiej załóż wątek - NAJLEPSZE AUTO NA ZAKARPACIE

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 884
Dołączył: 1 Lis 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 16 Marz 2013r. 13:58  
Cytuj
- syrena, napisz mi co to jest ten wymieniony wyżej przez Ciebie " napęd stypizowanym na 4x4 " ?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 45
Dołączył: 15 Kwie 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 16 Marz 2013r. 14:28  
Cytuj
Taką do 10kzł bym się nie odważył, choć bojaźliwy to nie jestem.[/cytat]




Sam napisałeś zebys sie nie odważył.To ja sie pytam jaka kasa musi byc ,zebys sie odwazył pojechac po przygode?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 5011
Dołączył: 20 Lut 2009r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 16 Marz 2013r. 14:48  
Cytuj
Patrol y61 - 20-30tysięcy z pancernym zdrowym 2.8
Tuning 30-50tysięcy w fabryce4x4 pod krosnem i mamy cos niezawodnego, mozna jechać po przygodę

"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 219
Dołączył: 30 Maja 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 16 Marz 2013r. 16:16  
Cytuj
Wszystkie "nowe" reklamowane JEEPy czy SUVy są plastikowe.
Jak do szaleństwa w teren coś odpornego np. stary poczciwy HILUX 4runner czy tam coś.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 423
Dołączył: 3 Paź 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 16 Marz 2013r. 17:28  
Cytuj
CYTAT

Silniki benzynowe w nowszych modelach Mitsubishi PAJERO np. 3.2 DID jest na wtrysku bezposrednim (NIE ZAGAZUJESZ) a benzyny pali ho ho ho ho... NIE POLECAM zaklopotany Takie samo badziewie jest w Carismie 1,8 DID. sciana


3,2 DI-D to nie jest silnik benzynowy potluczony To jest silnik diesla potluczony
3,5 GDI jest benzynowy - są problemy z zagazowaniem.
Z silnikami 3,2 DI-D też w pajero do 2006 różowo nie jest. Problemem jest pompa wtryskowa Zexel, a raczej zbiorniki paliwa, których łuszcząca się wewnętrzna powłoka uszkadza jakże czułą i wrażliwą pompę.
Dlatego dla oszczędnych 2,5 TD. Koników mało, bo tylko 115 - ale można wsadzić boxa.

CYTAT
syrena, napisz mi co to jest ten wymieniony wyżej przez Ciebie " napęd stypizowanym na 4x4 " ?

Prawdziwe 4x4 czyli napęd na 4 koła, może występowaćjedynie, gdy mamy blokady wszystkich mech. różnocowych. Większość tych cepiastych "terenówek", nie ma centralnego dyfra wogóle, a blokady mech. na "osiach" nie mają potluczony
Zapięte 4x4 bez blokady mech. różnicowych - to napęd na jedno koło. Jeśli mamy zblokowany centralny (albo jeśli go nie mamy), mamy do czynienia z napędem na dwie osie. Zablookowanie tylnego dyfra - napęd na 3 koła. I dopiero zablokowanie przodu - napęd na 4 koła.

Wspomniane Pajero z doskonałym napędem Super Select (występowało również Easy Select bez centralnego dyfra), posiada blokadę tyłu.

STOP gwałcicielom mechaniki ! Klucz dynamometryczny podstawowym narzędziem pracy.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 45
Dołączył: 15 Kwie 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 16 Marz 2013r. 18:45  
Cytuj
CYTAT
CYTAT

Silniki benzynowe w nowszych modelach Mitsubishi PAJERO np. 3.2 DID jest na wtrysku bezposrednim (NIE ZAGAZUJESZ) a benzyny pali ho ho ho ho... NIE POLECAM zaklopotany Takie samo badziewie jest w Carismie 1,8 DID. sciana


3,2 DI-D to nie jest silnik benzynowy potluczony To jest silnik diesla potluczony
3,5 GDI jest benzynowy - są problemy z zagazowaniem.
Z silnikami 3,2 DI-D też w pajero do 2006 różowo nie jest. Problemem jest pompa wtryskowa Zexel, a raczej zbiorniki paliwa, których łuszcząca się wewnętrzna powłoka uszkadza jakże czułą i wrażliwą pompę.
Dlatego dla oszczędnych 2,5 TD. Koników mało, bo tylko 115 - ale można wsadzić boxa.

CYTAT
syrena, napisz mi co to jest ten wymieniony wyżej przez Ciebie \" napęd stypizowanym na 4x4 \" ?

Prawdziwe 4x4 czyli napęd na 4 koła, może występowaćjedynie, gdy mamy blokady wszystkich mech. różnocowych. Większość tych cepiastych \"terenówek\", nie ma centralnego dyfra wogóle, a blokady mech. na \"osiach\" nie mają potluczony
Zapięte 4x4 bez blokady mech. różnicowych - to napęd na jedno koło. Jeśli mamy zblokowany centralny (albo jeśli go nie mamy), mamy do czynienia z napędem na dwie osie. Zablookowanie tylnego dyfra - napęd na 3 koła. I dopiero zablokowanie przodu - napęd na 4 koła.

Wspomniane Pajero z doskonałym napędem Super Select (występowało również Easy Select bez centralnego dyfra), posiada blokadę tyłu.


Oj pomyliłem mi sie silniki 3.2 z 3.5 chodziło mi o kiepski silnik benzynowy 3,5 GDI od Mitsubishi. A i diesli pajero III tez nie ma dobrych ,chyba ze ten model sport to ma 2,5D lub 2.8 . Mozna jeszce rozwazyc Land Rovera Discovery tzw.300 z silnikiem 2,5 td zwykłu diesel . bardzo fajny wozik i za 10-15 kupisz. [b]Ale ogólnie kolega syrena ma racje.[/i][/b]

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
1 2 »
Nowy Temat Odpowiedz

NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Opinie »