NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Opinie »
Nowy Temat Odpowiedz
« 1 2 3 »
Zamawiał ktos torta w tunelu koło avanti?, Zamawiał ktos torta w tunelu koło avanti?
RRJ
RRJ
RRJ
Posty: 420
Dołączył: 12 Lut 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 18 Marz 2013r. 15:59  
Cytuj
Pani Anno proponuję zrobić tak: za "zjadliwa" częś torta liczyć np,za kilogram albo podawac cene w całości + cena dekoracji w zalezności od stopnia trudności, ilości zużytej masy itp.Myśle,że uniknie Pani na przyszłość takich zarzutów.

Spotkałam się z ofertą pieczenia ciast za 80-90 zl,za blachę i nie wierzę,że używając dobrych składników mozna taniej upiec torta.
A nie jestem laikiem w tej kwestii.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 18 Marz 2013r. 15:59  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 83
Dołączył: 16 Maja 2012r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 18 Marz 2013r. 16:01  
Cytuj
CYTAT
Dafy jest opcja edytuj.

Reiker nie chodzi o smak ale ciekaw jestem czy to co pisze daffy to prawda.

Mamy tu anie któa pyta kiedy to było, dafy kupowała to dziecku i raczej data urodzin się nie zmieniła tak ciezko podać kiedy to było.

Takie to naciągane mocno.



A co mam niby podać dokładną datę, imię i numer telefonu, który pani Ani w kaledarzu ksiązkowym zapisała ???? A może dokładniej adres i pesel jeszcze. Bez przesady.

Urodziny w ostatnim kwartale były. I dość. A tutaj jak peamy pohwalne wygłaszają i głaskają po główce z uznaniem to dobrze, a jak ktoś wybije się z tego pochlebnego tłumu to zaraz moderować chcą.

A przy innych cukierniach owszem zostanę, bo tam jak kupuję to chociaż wiem za co płacę i ile bedzie można porcji pokroić.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 761
Dołączył: 15 Lut 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 100%
ff
Wysłany: 18 Marz 2013r. 16:18  
Cytuj
CYTAT ("anna22")
Reiker uwazam ze sprawa mojej osoby i dzialalnosci to nie Twoja sprawa