|
|
|
Pani Anno proponuję zrobić tak: za "zjadliwa" częś torta liczyć np,za kilogram albo podawac cene w całości + cena dekoracji w zalezności od stopnia trudności, ilości zużytej masy itp.Myśle,że uniknie Pani na przyszłość takich zarzutów.
Spotkałam się z ofertą pieczenia ciast za 80-90 zl,za blachę i nie wierzę,że używając dobrych składników mozna taniej upiec torta. A nie jestem laikiem w tej kwestii. |
|
|
|
|
|
|
Dołączył: 16 Maja 2012r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Dafy jest opcja edytuj. Reiker nie chodzi o smak ale ciekaw jestem czy to co pisze daffy to prawda. Mamy tu anie któa pyta kiedy to było, dafy kupowała to dziecku i raczej data urodzin się nie zmieniła tak ciezko podać kiedy to było. Takie to naciągane mocno. A co mam niby podać dokładną datę, imię i numer telefonu, który pani Ani w kaledarzu ksiązkowym zapisała ???? A może dokładniej adres i pesel jeszcze. Bez przesady. Urodziny w ostatnim kwartale były. I dość. A tutaj jak peamy pohwalne wygłaszają i głaskają po główce z uznaniem to dobrze, a jak ktoś wybije się z tego pochlebnego tłumu to zaraz moderować chcą. A przy innych cukierniach owszem zostanę, bo tam jak kupuję to chociaż wiem za co płacę i ile bedzie można porcji pokroić. |
|
|
|
|
CYTAT ("anna22") Reiker uwazam ze sprawa mojej osoby i dzialalnosci to nie Twoja sprawa A co w tym złego, że napisałem prawdę, żeby była jasność nie czepiam się twojej osoby, i nie wylewam żalów i niechęci do twojej osoby. Widzę że krytyki dotyczącej Twoich wyrobów/niby dzieł nie cierpisz, to tak jak ja nie lubię ludzi, którzy coś na siłę reklamują... CYTAT ("anna22") torty Anny22, mi się nie podobają i nie smakują - co w tym złego
„Chcesz udowodnić głupotę feministki, pozwól jej mówić”. |
|
|
|
|
Ty rajker a zamawiales u pani Ani torta kiedys? A moze Ty na lewo pieczesz torty w domu i robisz takie badziewie ze od Ciebie klienci przechodza do pani Ani? Bo to nie pierwszy raz jak starasz sie zgnoic p. Anie. |
|
|
|
|