NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Szukam ... »
Nowy Temat Odpowiedz
Ubezpieczenie od wypadków i śmierci , Najlepsze ubezpieczenie na życie
Posty: 77
Dołączył: 6 Lis 2010r.
Skąd: NsO
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Maja 2013r. 14:33  
Cytuj
Witam.Zastanawiam się nad dodatkowym ubezpieczeniem siebie od nieszczęśliwych wypadków czy utraty życia.Chciałbym sie dowiedzieć gdzie się ubezpieczacie, co polecacie ,czego nie a także jaka jest składka miesięczna umiechdodam ze 1 raz będę się dodatkowo ubezpieczać więc jestem zielony w temacie.Z góry dzięki za pomoc umiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Maja 2013r. 14:33  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 84
Dołączył: 22 Gru 2011r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Maja 2013r. 14:39  
Cytuj
CYTAT
Witam.Zastanawiam się nad dodatkowym ubezpieczeniem siebie od nieszczęśliwych wypadków czy utraty życia.Chciałbym sie dowiedzieć gdzie się ubezpieczacie, co polecacie ,czego nie a także jaka jest składka miesięczna umiechdodam ze 1 raz będę się dodatkowo ubezpieczać więc jestem zielony w temacie.Z góry dzięki za pomoc umiech


Mogę dać namiar do agenta z generali, mają dobre ubezpieczenia od NNW i śmierci naturalnej jak i w środku lokomocji. Zakres i sumy ubezpieczenia wybierasz sobie sam, więc składkę można dopasować do swoich możliwości. Jeśli jesteś zainteresowany daj znać to podam numer.
Pozdrawiam

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 77
Dołączył: 6 Lis 2010r.
Skąd: NsO
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Maja 2013r. 14:45  
Cytuj
Z numerem do agenta czy firmy to niema problemu bo jest wujek gogle i wszystko powie. Kłopot w tym aby wybrać tak żeby nie żałować później i nie być stratnymumiech więc czekam na jakieś konkretniejsze porównania i opinie.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1738
Dołączył: 26 Lip 2009r.
Skąd: RMI
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 9 Maja 2013r. 18:54  
Cytuj
To w czym masz problem.