Posty: 781
Dołączył: 28 Sie 2007r. Skąd: z miasta rowerów Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Witajcie Ziomalki i Ziomale
czy ktoś z was mógłby mi polecić jakiś dobry zakład, gdzie będę mógł fachowo i bezpiecznie podrasować dieselka? Errare humanum est. |
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Errare humanum est. |
|
Posty: 280
Dołączył: 7 Lip 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
http://www.fabryka-mocy.com/
Skrobneli mi 1.9 tdi (130km) który po shamowaniu miał 145 km do 180 km, żadnych ubocznych skutków nie zauważyłem poza lepszym butem no i mniejszym splanaiem ok 0,5 l/100 km. |
|
Posty: 5021
Dołączył: 20 Lut 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Mi podciągnęli kijanke w v techu z 90 na 130 koni.
Szukaj kogoś kto ma hamownię bo na gębe nie wierz nikomu w poprawe parametrów. W Ożarowie zostali przedstawicielem kingsoftu i mają hamownię. W Krakowie masz v-tech też dobra firma. A jak chcesz pewniaka szukaj oddziału Mastersa. "Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|
Posty: 5
Dołączył: 20 Sie 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT http://www.fabryka-mocy.com/ Skrobneli mi 1.9 tdi (130km) który po shamowaniu miał 145 km do 180 km, żadnych ubocznych skutków nie zauważyłem poza lepszym butem no i mniejszym splanaiem ok 0,5 l/100 km. Nie wprowadzaj ludzi w błąd Żadnych skutków ubocznych jeszcze nie zauwazyłeś, to tylko kwestia czasu kiedy dwumasa sie posypie A odnośnie spalania, to fizycznie jest to nie możliwe, żeby zwiększyć moc silnika a zmniejszyć jego spalanie |
|
Posty: 5021
Dołączył: 20 Lut 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Lemon kwestia stylu jazdy.
Swoim dieslem spalałem 7-7,5 litra po zakupie. Po wzmocnieniu 6,5-7 a największa różnica w trasie. Po prostu szybciej przyśpieszam do żądanej prędkości i wtedy jadę na odpowiednim biegu i palę mniej. Na autostradzie tego nie zauważysz, ale na naszych drogach co rusz coś wyprzedzasz i jest różnica. "Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|
Posty: 5
Dołączył: 20 Sie 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Lemon kwestia stylu jazdy.Swoim dieslem spalałem 7-7,5 litra po zakupie. Po wzmocnieniu 6,5-7 a największa różnica w trasie. Po prostu szybciej przyśpieszam do żądanej prędkości i wtedy jadę na odpowiednim biegu i palę mniej. Na autostradzie tego nie zauważysz, ale na naszych drogach co rusz coś wyprzedzasz i jest różnica. Owszem zgadza się, wszystko zależy od stylu jazdy. Ja jestem przyzwyczajony do benzynowych jednostek, dieslem nie osiągam takich wyników jak ludzie piszą Apropo tego, że Ci mniej teraz pali, to poprostu dostosowałeś swój styl do charakterystki silników wysokoprężnych do 2.5-2.75k rpm i następny bieg, wyżej nie ma sensu kręcić diesla. Prawda jest taka, że z diesla "wyścigówki" nie zrobisz |
|
Posty: 5021
Dołączył: 20 Lut 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Zrobisz, kolega ściga się w górach bmw 1ką diesel i robi super czasy.
Kwestia ilości pieniędzy. btw kijanke krece po chipie pod 4 czesto "Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|
Posty: 31
Dołączył: 5 Sie 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
www.tdi-tuning.pl polecam z tym że to Piaseczno!
TurboDymoMan lepszy od Chucka Norrisa! |
|
Posty: 101
Dołączył: 8 Wrz 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT [cytat]Prawda jest taka, że z diesla "wyścigówki" nie zrobisz no i tu można dyskutować... Wszystko zależy jaką gotówką dysponujesz i jakie wyniki chcesz osiągnąć. Zapożyczone z pewnego forum, dotyczy silnika 1.9 TDi Wynik 240-260km - 460nm - słupek silnika po kompleksowej przeróbce wzmacniajacej min dół od ARL góra z ASV - Turbo GT2260V z kolektorem customowym - FMIC z orurowaniem - wydech 2.5c" z DP 3" - pompa wtryskowa tzw. "11tka" z dodatkowymi zmianami - wtryskiwacze z koncówkami Fratelli Bosio Race 0,260 - sportowy filtr powietrza - duzy MAP-sensor - mocne sprzegło z kołem jednomasowym Przyspieszenie: 90% aut objeżdzasz na ulicy Koszt ponad 10tys Na tym samym forum można znaleźć jeszcze mocniejsze auta (300++KM, 500++ nm) (Żeby nie było, sam jestem zwolennikiem PB ) |
|
Posty: 32
Dołączył: 25 Maja 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
W Stw jeździ Toledo TDI ARL 150km z turbiną od 3.0tdi Q7 ma około 220km 430NM
|
|
Posty: 8
Dołączył: 18 Kwie 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
niektórzy mnie rozwalają nie miał nigdy diesla a znawca nr 1,teksty typu dwumas się pospypie,będzie więcej palił żenada po samym chipie oczywiście właściwie wykonanym dwumas nie padnie no chyba że ktoś za bardzo z dołu koksu zapoda owszem,druga sprawa po samym chipie spalanie zawsze spada,taka jest prawda,niektórzy nigdy w to nie uwierzą...ale przecież nie muszą,co do wspomnianego Toledo rzeczywiście wymiata niedawno zgnoił a3 3.2tfsi 250Ps oczywiście mowa o benzynie,ale przecież z diesla wyścigówki nie zrobisz....hehhehehe
|
|
Posty: 8
Dołączył: 18 Kwie 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
sztefen89 znalazłeś przeróbkę silnika 1.9tdi na pompie,silnik na PD dużo łatwiej i taniej skoksować na 210-240Ps,tym bardziej ARL czy BPX gdzie pompki siedzą ALki i Fmic fabryczny,wspomniane Toledo ma w zasadzie turbo od 3.0tdi,DP i program ot cały koszt
|
|
Posty: 5
Dołączył: 20 Sie 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Daniels, widze znawca tematu jesteś Ale jak mniemam jak większość ludzi jesteś tylko teoretykiem, naczytałeś się w internecie o "tuningu" diesla i się wypowiadasz
Jak to nazwałeś "właściwie wykonany dwumas", ciekawe w którym aucie mi teraz taki znajdziesz ?? Większość dwumas sypie się po 120kkm bez wirusa, a z wirusem to ile wytrzyma ? 70,90 kkm ??(BMW robi jeszcze względnie dobre dwumasy, ale to tylko kwestia czasu) Co do wspomnianego toledo i a3 to pamiętaj, że moc to nie wszystko... w zasadzie wszystko zależy od łącznika między kierowcnią a pedałami. |
|
Posty: 6
Dołączył: 4 Lut 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Z tego co wiem to Daniels ogarnia temat i zna sie na tym ,wiec wszytkie Twoje Teorie legły w gruzach. lemon77 ty to wogole wiesz wszytko lepiej. Poświecasz swój czas i kopiujesz coś bezmyślnie z innych forum. Czasy pompy sie już kończą a można powiedziec że już sie skończyły za czasów golfa III. Jaki jest sens dłubac ten silnik jak można swap-a zrobic na PD i miec samym programem na seryjnym T 190/390 wymienic T na takie jak ma w Toledo i 220/440 do osiągniecia. Dziwnym trafem miałem już kilka aut po programie i w żadnym nie wymieniałem dwumasu ani sprzegła. Jeśli jeździsz jak małolat (czytaj zawód "syn" ) to może i sie sypnie po 120tys. Co do łacznika jak Ty to łądnie nazwałeś to w toledo jest manual a A3 DSG wiec sam sobie odpowiedz czyja szkrzynia jest "szybsza".
|
|
Posty: 8
Dołączył: 18 Kwie 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
lemon77 teoretyk na tym forum to ty,napisałem że w aucie po CHIPIE właściwie wykonanym nie poleci dwumas-czy.ze zrozumieniem,u mnie dwumas ma 320tys.nie wykazuje objawów zużycia,o mocy w moim silniku nie będę ci pisał bo i tak niewiele zapewne ci to powie ale bardzo podobnie jest u mnie jak we wspomnianym Toledo z STW,BMW czy AUDI czy VW nie robi dwumasy muszę cie rozczarować,dwumasę robi z reguły SACHS lub LUK dwóch wiodących producentów...nabijają tylko logo danej marki,prośba:lemon77 nie pisz już o rzeczach których nie masz do końca pojęcie
|
|
Posty: 5
Dołączył: 20 Sie 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Widze i tutaj "kolesiostwo" zawitało
Daniels jak mniemam to Krissss to Twój kumpel c'nie ? Daniels, oczywistą sprawą jest, że producent samochodów nie robi dwumas tylko nabija swoje logo, ale myślałem, że skoro jesteś tak obeznany w temacie to tłumaczyć Ci tego nie trzeba. Co do Twojej dwumasy, to masz pewnie samochód z początku tego tysiąc lecia Uwierz mi sporo mam do czynienia z nowymi dieslami i ich jakość wykonania jest na prawde słaba, przykład VW Touran 1.9 tdi 90km, 70kkm na blacie, dwumas stuka... Krissss, nie wymieniałeś sprzęgła ani dwumasy bo pewnie przebiegi małe zrobiłeś tymi samochodami... Tak tak, już przewiduje Twoje wypowiedzi, że robisz 50kkm i więcej rocznie, tylko czekam, aż to napiszesz Co do zmiany biegu, i co z tego, że jest DSG?? Automat w trybie sport będzie Ci ciągnął do odcinki praktycznie (na temat automatów mało wiem, dlatego asekuracyjnie się wypowiadam na podstawie tych automatów to jeździłem), a jak znasz przebieg momentu u siebie to wiesz kiedy zmienić bieg, żeby nie tracić cennych sekund. Jak chcesz sie ścigać na ćwiartke to raczej nie moc jest ważna a moment... A i jeszcze jedno Panowie "specjaliści"... jak wytłumaczycie, że w sportach motorowych jednak używane są silniki benzynowe a nie dieslowskie ?? (F1, rajdy, drift i inne) Wszystkie sportowe/wyścigowe samochody mają silniki benzynowe znawcy tematu |
|
Posty: 8
Dołączył: 18 Kwie 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
lemon77 dobrze dajesz,mam pytanie słyszałeś o LE Mans? z jakim silnikiem audi wygrało ostatnie 4 sezony?
a słyszałś żeby dwumas padł po tych przebiegach co piszesz w :AWX,AVF,BUK,BPX,ARL??? |
|
Posty: 1759
Dołączył: 17 Kwie 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
dokladnie audi zabilo klina innym producentom na samym poczatku jak w le mans dali diesla ropniaki daja rade, szczegolnie te nowe ladnie ida Sam mam ropniaka i nie raz pokazal co potrafi. Najbardziej mnie smiesza kierowcy z takimi naklejkami...
|
|
Posty: 5021
Dołączył: 20 Lut 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Lemon ale widzisz u nas swego czasu był puchar torowy vw golfa w dieslu, w dakarze orginalnym nie tym pseudo w Ameryce też diesle królowały. W wyścigach długodystansowym w tym w le mans od lat diesle królują. Jedyna dziedzina gdzie nie mają sensu to rajdy ale to ze względu na charakterystykę silnika i pancerność skrzyń biegów, aczkolwiek w niektórych krajach śmigają puchary markowe
"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|
Posty: 8
Dołączył: 18 Kwie 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Jagi a jaki to dieselek jest do podkręcenia?
|
|
Posty: 6
Dołączył: 4 Lut 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Z przebiegami to nie trafiłeś. Nie będe Ci pisał ile bo i tak nie uwierzysz Niech będzie że jeździłem po bułki do sklepu i tylko w niedziele.
|
|
Posty: 11
Dołączył: 23 Sie 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
gdzie się tacy ludzie rodzą jak lemon?,czytam twoje wypociny to pękam ze śmiechu,wg ciebie spalanie po chipie zawsze wzrasta,bo to technicznie niemożliwe? chłopie czym ty jeździsz? o tych wmumasach nie wspomne,piszesz takie kretyństwa że głowa boli,z nowymi dislami masz do czynienia chyba na forach internetowych wyczytujesz farmazony i powielasz i tniesz przy tym kozaczka typowy wyborca PO
|
|