NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Opinie »
Nowy Temat Odpowiedz
Play kłopoty ?,
luu
luu
Posty: 29
Dołączył: 10 Kwie 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 18 Sty 2014r. 14:24  
Cytuj
Mieliście kłopoty z playem? córce codziennie blokują wychodzące , mimo środków na koncie , ja zgłaszam -oni odblokowują na drugi dzień to samo to już dwa tygodnie , doładowali w ramach przeprosin za 20 zł, i dalej to samo ponoć za dużo sms wysyła nawet była podejrzana o spam , bo wysłała 10 sms w ciągu godziny - oferta sms do play za darmo , tylko że góra 2 na godzinę ...

luu
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 18 Sty 2014r. 14:24  
Cytuj

luu
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 244
Dołączył: 4 Kwie 2012r.
Skąd: St.W
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 18 Sty 2014r. 16:56  
Cytuj
CYTAT
i dalej to samo ponoć za dużo sms wysyła nawet była podejrzana o spam , bo wysłała 10 sms w ciągu godziny - oferta sms do play za darmo , tylko że góra 2 na godzinę ...

to jest nie normalne- a jak ktos chce pisać i pisac SMS bez przerwy????????????? PRL powraca???????????????

-Agnieszka-
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 553
Dołączył: 5 Gru 2011r.
Skąd: Pysznica
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 18 Sty 2014r. 18:00  
Cytuj
Jakaś porażka, może nawet wysyłać 100 smsów na minutę i nic im do tego. Uważam, że powinieneś złożyć pisemną reklamację, bo tak to nic nie wskórasz.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 306
Dołączył: 28 Paź 2011r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 18 Sty 2014r. 19:29  
Cytuj
Pół roku temu wysłałam 2 smsy i miałam blokadę na 2 tygodnie :( Dzwoniłam do nich kilka razy dziennie i kazali mi czekać na swoją kolej rozpatrywania zażalenia. Otrzymałam 40 zł rekompensaty lecz koszty telefonowania do nich były wyższe. Miałam tel na abonament więc nic nie mogłam zrobić, musiałam czekać. Nigdy więcej Play

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 48
Dołączył: 10 Sty 2014r.
Skąd:
Konto zawieszone
ff
Wysłany: 22 Sty 2014r. 17:41  
Cytuj
Dziwne, ja od już od dłuższego czasu mam Play i nigdy nic takiego się nie działo

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 19
Dołączył: 6 Gru 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lut 2014r. 23:43  
Cytuj
mam już playa od miesiąca i na razie spox, za 37 zł mam za free do wszystkich sieci, na stacjonarne, sms-y i mms-y też free, nie korzystam zbyt często ale na tą chwilę bez problemu,

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 290
Dołączył: 10 Marz 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 4 Lut 2014r. 08:14  
Cytuj
w necie jest sporo informacji o tej antyspamowej polityce Playa. chyba gdzieś w swoich regulaminach mają zapisy o tym, że mogą abonentów blokować, jeżeli ktoś wysyła za dużo sms-ów w krótkim czasie. czytałem o klientce, która przeszła do Playa, utworzyła sms-a w stylu "cześć, tu Ela, to mój nowy numer" i wysłała go do wszystkich z książki numerów. play zablokował jej połączenia wychodzące za spamowanie i blokowanie ruchu sieciowego. żeby to odwrócić, musiała iść do salonu (przez tel. się nie dało), podpisać oświadczenie, że więcej już tak nie zrobi i czekać na odblokowanie połączeń. nie mógłbym być w sieci, która robi takie jaja. ale cóż, wciąż 7 na 10 osób zmieniających sieć przechodzi do playa...

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 244
Dołączył: 4 Kwie 2012r.
Skąd: St.W
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 4 Lut 2014r. 08:48  
Cytuj
CYTAT
w necie jest sporo informacji o tej antyspamowej polityce Playa. chyba gdzieś w swoich regulaminach mają zapisy o tym, że mogą abonentów blokować, jeżeli ktoś wysyła za dużo sms-ów w krótkim czasie. czytałem o klientce, która przeszła do Playa, utworzyła sms-a w stylu "cześć, tu Ela, to mój nowy numer" i wysłała go do wszystkich z książki numerów. play zablokował jej połączenia wychodzące za spamowanie i blokowanie ruchu sieciowego. żeby to odwrócić, musiała iść do salonu (przez tel. się nie dało), podpisać oświadczenie, że więcej już tak nie zrobi i czekać na odblokowanie połączeń. nie mógłbym być w sieci, która robi takie jaja. ale cóż, wciąż 7 na 10 osób zmieniających sieć przechodzi do playa...


Normalnie koszmar!
CYTAT


podpisać oświadczenie, że więcej już tak nie zrobi i czekać na odblokowanie połączeń


A, to najlepsze! Zamiast operator na piśmie poinformować, że już tak nie zrobi, klientka musiała deklarować zgodę niewolnictwa.

PS. Czasami sama do wszystkich znajomych wysyłam jeden identyczny fajny dowcip. Ale ja jestem w tej szczęśliwej 3 z 10 przenosszących numer.

-Agnieszka-
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 2320
Dołączył: 5 Marz 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 4 Lut 2014r. 09:06  
Cytuj
CYTAT
mam już playa od miesiąca i na razie spox, za 37 zł mam za free do wszystkich sieci, na stacjonarne, sms-y i mms-y też free, nie korzystam zbyt często ale na tą chwilę bez problemu,

Możesz mi przybliżyć co to za oferta, że masz za 37 zł za free sms i stacjonarki? jak długo będziesz płacił 37 zł, jak długo będziesz miał za free te smsy i stacjonarki? Bo rozglądałem się ostatnio i takiej oferty nie udało mi się w Play znaleźć. Pozdrawiam.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 60
Dołączył: 26 Gru 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 4 Lut 2014r. 09:23  
Cytuj
Witam wszystkich serdecznie. Mam problem z siecią Play. Mianowicie w październiku 2013 przedłużałem umowę przez internet. Wszystko było ok, do czasu otrzymiana faktury. Otóż rozmowy bez limitu w ramach abonamentu. SMS pierwszy miesiąc bezpłatne i nie limitowane, kolejne 10zł/msc. Jednak faktura zostaje wystawiona na niemal 500zł, dzwonię do biura obsługi i pytam co jest grane. Pan uważa, że sam sobie wyłączyłem pakiet za pośrednictwem serwisu play24, prosze o przyjęcie reklamacji, reklamacja przyjęta jednak zbliża się termin płatności faktury, dzwonię jeszcze raz, tym razem Pani informuje mnie, że reklamacja zostala rozpatrzona i odpowiednie pismo zostało wysłane pocztą. Tutaj odpowiedź:
CYTAT
Szanowny Panie,

w związku ze zgłoszeniem telefonicznym z 25 listopada 2013 roku, dotyczącym naliczonych opłat, poniżej przedstawiam swoje wyjaśnienia.

Przypominam, że 11 października 2013 roku za pośrednictwem sklepu internetowego zawarł Pan aneks dla numeru XXXXXXXXXX. Wybrana została promocja Super FORMUŁA Unlimited Smartfon (40) dla Abonentów z taryfą FORMUŁA 4.0 Unlimited. Jej warunki aktywowano 16 października 2013 roku.

Jednym z elementów powyższej oferty były Nielimitowane SMSy/MMSy do wszystkich sieci, które w pierwszym niepełnym i pierwszym pełnym okresie rozliczeniowym były bezpłatne. Okres ten upływał 19 listopada 2013 roku.

Jednak 16 października 2013 roku za pośrednictwem serwisu Play24 zlecił Pan dezaktywację tego komponentu. W związku z tym został on wyłączony na koniec okresu rozliczeniowego, czyli 19 października 2013 roku.

Z uwagi na powyższe aktywności wykonywane w powyższym zakresie były rozliczane poza abonamentem. Na rachunku numer F/XXXXXXXX/11/13 uwzględnione zostały należności za SMSy/MMSy wysłane w okresie rozliczeniowym od 20 października do 19 listopada 2013 roku. Kwota ta za wysłanie 1559 wiadomości wynosi 296,21 zł.

W bieżącym okresie rozliczeniowym od 20 listopada 2013 roku nasz system bilingowy również odnotował omawiane działania. Wysłano 683 wiadomości, za które naliczona została kwota 129,77 zł. Te i powyższe opłaty są prawidłowe, zgodne z Tabelą 1 Cennika Oferty FORMUŁA Unlimited. Z tego powodu nie mam podstaw do ich anulowania, a Pana reklamacja została uznana za niezasadną.

Dodam, że Nielimitowane SMSy/MMSy do wszystkich sieci zostały ponownie włączone 25 listopada 2013 roku za pośrednictwem serwisu Play24. Tym samym od 26 listopada 2013 roku koszty w podanym zakresie nie są naliczane.


Jednak z tego co pamiętam usługi nie deaktywowałem, fakt pożniej gdy dowiedziałem się o nieaktywnej usłudze, sam ją aktywowałem za pomocą w/w serwisu. Więc odwołanie od reklamacji. Oto odpowiedź, z serwisu play24, oficjalnie pocztą do dnia dzisiejszego nie dostałem odpowiedzi na zgłoszenie z 4 grudnia u.r.

CYTAT
Szanowny Panie,


w odpowiedzi na zgłoszenie telefoniczne zarejestrowane 4 grudnia 2013 roku, będące odwołaniem od reklamacji numer XXXXXXXX, informuję, że ponownie zapoznałem się z przedstawioną sytuacją. Sprawa dotyczy dezaktywacji usługi „Nielimitowane SMSy/MMSy do wszystkich sieci”.

Zgodnie z Regulaminem Oferty Promocyjnej „Super FORMUŁA Unlimited Smartfon (40) dla Abonentów” została przyznana Panu usługa „Nielimitowane SMSy/MMSy do wszystkich sieci”. Usługa ta w pierwszym niepełnym i pierwszym pełnym okresie rozliczeniowym przyznawana jest bezpłatnie. Abonent może w dowolnym momencie zgłosić dyspozycję dezaktywacji usługi.

16 października 2013 roku za pośrednictwem serwisu Play24 zlecił Pan dyspozycję dezaktywacji przedmiotowej usługi, która została odłączona 19 października 2013 roku. Ponowna aktywacja usługi nastąpiła 25 listopada 2013 roku.

W związku z tym, że usługa była nieaktywna w podanym okresie opłaty za wiadomości SMS były rozliczane poza abonamentem zgodnie z „Cennikiem Oferty FORMUŁA Unlimited”.

Na rachunku numer F/XXXXXXXX/11/13 uwzględnione zostały należności za SMSy/MMSy wysłane w okresie rozliczeniowym od 20 października do 19 listopada 2013 roku. Opłaty w wysokości 296,21 zł zostały naliczone prawidłowo i nie mam podstaw do ich anulowania.

Pana odwołanie uznałem za niezasadne.

Abomament mam opłacony jednak, zaległość jest ciagle do zapłaty,telefon zablokowany, nie mam możliwości zadzwonienia gdziekolwiek. Probuję walczyć dalej. Kolejne zgłoszenie proszę o podanie dokładnej godziny oraz adresu MAC z którego usługa została wyłączona:
CYTAT
Szanowny Panie,

uprzejmie informuję, iz dokładnie zapoznałem się z opisaną sprawą pod numerem XXXXXXXX.
Zlecenie dezaktywacji pakietu Nielimitowanych SMS/MMS do wszystkich sieci zostało utworzone o godzinie 7:01:19 dnia 16 października 2013 roku. Adresu karty sieciowej nie jestem w stanie Pan podać.


Pomijając fakt że usługi nie wyłączyłem, nawet żeby, tego dnia o tej godzinie to jest nie możliwe. Z komputera, telefonu korzystam sam, więc wątpie by mi też ktoś deaktywował.
Kolejne zgłoszenie i proszę o podanie adresu IP sieci z której usługa została, wyłączona, a do adresu MAC sam dojdę, niestety kolejna odpowiedź:
CYTAT

Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące usługi, które otrzymałem 2014-01-22 za pośrednictwem infolinii.

Przeanalizowałem sytuację na koncie i pragnę poinformować o tym, że takie dane są udostępniane tylko na wniosek organów ścigania.


Na tym etapie się poddałem nie wiem co zrobić dalej. Wiem że sam usługi nie wyłączyłem i nie mam zamiaru płacić za coś czego nie zrobiłem.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 290
Dołączył: 10 Marz 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 4 Lut 2014r. 09:27  
Cytuj
idź do rzecznika konsumentów w budynku starostwa.
P.S. gdzie ty tyle sms-ów wysyłasz?umiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 2236
Dołączył: 7 Kwie 2010r.
Skąd: z 2irlandii:-) tuska
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 4 Lut 2014r. 09:47  
Cytuj
CYTAT
CYTAT
mam już playa od miesiąca i na razie spox, za 37 zł mam za free do wszystkich sieci, na stacjonarne, sms-y i mms-y też free, nie korzystam zbyt często ale na tą chwilę bez problemu,

Możesz mi przybliżyć co to za oferta, że masz za 37 zł za free sms i stacjonarki? jak długo będziesz płacił 37 zł, jak długo będziesz miał za free te smsy i stacjonarki? Bo rozglądałem się ostatnio i takiej oferty nie udało mi się w Play znaleźć. Pozdrawiam.

Siostra korzysta z podobnej opcji.
Jest to zwykła oferta na karte pod nazwą Mini-Max.
Ciekawa opcja płacisz w miesiącu kalendarzowym za pierwsze 100minut 0.29gr min x 100minut =29pln po przekroczeniu 100minut do końca miesiąca dzwonisz bez opłat do ery,playa,orange ,plusa i stacjonarnych.
Tak samo sms płacisz za pierwsze 100sms 0.9gr sms x 100 =9pln
Czyli w miesiącu nie zapłacisz więcej niż 38pln

"Naród, który zabija(abortuje)własne dzieci, jest narodem bez przyszłości
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 2320
Dołączył: 5 Marz 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 4 Lut 2014r. 09:53  
Cytuj
Oni tam mają bałagan, to fakt. Kiedyś po zalogowaniu się do Play24 i zakładki usługi ujrzałem na pierwszej pozycji "Usługi rekomendowane dla Ciebie". Ucieszyłem się, bo pojawił się tam fajny pakiet Internetu za dobre pieniążki. Co się omęczyłem, żeby to włączyć. Wreszcie zadzwoniłem do BOKu (oczywiście mimo, że w play mam darmowe, to za połączenie do BOK płacę) i tam dowiedziałem się, że te usługi mnie nie obejmują. Pytam więc jakim cudem się pojawiają i to z adnotacją, że są rekomendowane specjalnie dla mnie, skoro akurat ja z nich korzystać nie mogę. Coś pani odrzekła o pomyłce, automacie i kilka takowych bzdur.

Jeśli chodzi o Twoją sprawę, to usuwasz smsy z telefonu? Pownieneś zostać powiadomiony smsem o wyłączeniu usługi, ponadto sieć powinna gdzieś takiego smsa odnotować. Być może mają też na serwerze historię logowania, jak się uprze można sprawdzić, czy w ogóle logowałeś się tego dnia czy o tej godzinie do Play24. Tyle tylko, że jedynie oni mogą tosprawdzić i w razie czego będą to dowody na ich niekorzyść, więc pewnie tego nie ujawnią :/

ps. co do smsa z potwierdzeniem, właśnie dowiedziałem się że wyłączenie usługi za pośrednictwem serwisu internetowego wymaga potwierdzenia przez wpisanie hasła otrzymanego smsem (więc raczej nikt obcy Ci psikusa nie zrobił). Pogrzeb w pamięci tel. może odnajdziesz jakiś ślad etc.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Nowy Temat Odpowiedz

NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Opinie »