NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Opinie »
Nowy Temat Odpowiedz
Aktualizacja książeczki - problem?, Książeczka sanepidowska - pytanie
Posty: 837
Dołączył: 24 Maja 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 29 Sty 2014r. 09:48  
Cytuj
Witam
Mam pytanie dotyczące aktualizacji książeczki senepidowskiej.
Mam wyrobioną książeczkę niestety jej ważność skończyła się w 2010 r. (wtedy też przestałam pracować z dziećmi). Obecnie pracuję jako pracownik biurowy i mam aktualne badania od lekarza medycyny pracy do roku 2015. Niestety moja praca w biurze dobiega końca i na nowo chciałabym zaktualizować książeczkę sanepidowską czy:

1. wystarczy, że pójdę do lekarza medycyny pracy a on na podstawie aktualnego zaświadczenia (ważne do 2015 r.)o stanie zdrowia dokona wpisu do książeczki sanepidowskiej ?
2. od nowa muszę wyrabiać książeczkę sanepidowską ?
3. zrobić nowe badania podstawowe (krew, mocz itd.) żeby lekarz medycyny pracy dokonał wpisu do książeczki sanepidowskiej pomimo że mam je ważne do 2015 r. ?
4. czy muszę na nowo robić wymazy, które robiłam żeby wyrobić książeczkę ?

Szukałam na forum podobnego wątku ale było tylko o tym jak wyrobić książeczkę sanepidowską a nic o aktualizacji a nie chcę iść do lekarza medycyny pracy i wyjść na debila smiech2

Będę wdzięczna za konkretne i rzetelne informacje umiech

>><> ----> Szczęście to je­dyna rzecz, która się mnoży, jeśli się ją dzieli <---- <><<
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 29 Sty 2014r. 09:48  
Cytuj

>><> ----> Szczęście to je­dyna rzecz, która się mnoży, jeśli się ją dzieli <---- <><<
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 37
Dołączył: 9 Gru 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 60%
ff
Wysłany: 29 Sty 2014r. 10:09  
Cytuj
5. Muszę zadzwonić do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Stalowej Woli (15 8425130) w celu uzyskania jednoznacznej odpowiedzi od kompetentnej osoby, oraz rozwjania moich wszelkich wątpliwości.

Moderowano przez: sm