Posty: 1234
Dołączył: 3 Gru 2010r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
witam mam pytanko przychodzą wam 2 rachunki z PGNiG?przyszedł mi własnie na wrzesień z rejonu karpackiego a od lutego płace z sandomierskiego,daty wpłat pokrywają się różnica tylko w kwotach
|
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 791
Dołączył: 20 Lip 2010r. Skąd: Kielce Ostrzeżenia: 60% |
|
|
|
Jedna z faktur nie jest zaliczkowa lub jakaś korekta faktury?
Nie ma takiego okrucieństwa ani takiej niegodziwości, której nie popełniłby PiS, kiedy pojawi się zagrożenie w postaci utraty władzy. |
|
Posty: 390
Dołączył: 26 Lip 2014r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Nikt Ci na to pytanie najprawdopodobniej nie powie, ze względu na to, że odczyt takiego rachunku wymaga niemałej wytrwałości. Powinieneś odszukać fakturę poprzenią i sprawdzić jaki był stan licznika na tamtej fv, a kolejno porównać za co są naliczone opłaty na otrzymanych fakturach. Oczywiście zerknij też na stan liczników przed i w dniu wystawienia faktur na tych dwóch otrzymanych.
|
|
Posty: 5021
Dołączył: 20 Lut 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
I zobacz czy jedna to po prostu nie oszustwo
"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|
Posty: 1234
Dołączył: 3 Gru 2010r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
no własnie może to jakiś przekręt najlepsze ze dane się zgadzają a już numer klienta nie
|
|
Posty: 2320
Dołączył: 5 Marz 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
Na pewno jeden telefon do firmy, która wystawiała Ci poprzednie rachunki rozwiąże Twoje wątpliwości. Być może zmienia się oddział rozliczający nasz teren, być może zmienia się nazwa. Jeżeli klientów przejmuje inny rejon, bardzo prawdopodobne jest, że nadają nowe numery klientów, żeby uniknąć sytuacji, że któryś powtórzy się z już istniejącymi w ich bazie.
|
|
Posty: 390
Dołączył: 26 Lip 2014r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Chłopie nikt nie widzi Twoich rachunów, weź i zadzwoń do biura obsługi klienta z poprzedniego opłaconego rachunku i sie wszystkiego dowiesz.
|
|
Posty: 1234
Dołączył: 3 Gru 2010r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
jeden telefon załatwione,myślałem ze więcej osób ma ten problem dzięki ludziska
|
|