|
|
|
a może wymienimy zakłady pracy gdzie są najgorsze warunki pracy, najgorsyi pracodawcy i najgorsze zarobki??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
podłączam sie do tematu, ciekawi mnie jaka bedzie opinia.Na przyszłość sie przyda. Sam jestem na razie studentem to ciężko mi stwierdzić i odpowiedzieć na to pytanie.
|
|
|
|
|
Dla tego co będzie przekleństwem, to dla innego może być rajem. Temat bez sensu jak dla mnie, jak ktoś łamie prawa pracownika to powinien udać się do pipu a nie żale na forach wylewać.
|
|
Dołączył: 10 Paź 2009r. Skąd: STALOWA WOLA Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
Ja bym się na waszym miejscu powstrzymała.. Nikt nie jest w internecie anonimowy.
art. 23 Kodeksu cywilnego (w skrócie: K.c.). Artykuł ten stanowi: „dobra osobiste człowieka, jak w szczególności zdrowie, wolność, cześć, swoboda sumienia, nazwisko lub pseudonim, wizerunek, tajemnica korespondencji, nietykalność mieszkania, twórczość naukowa, artystyczna, wynalazcza i racjonalizatorska, pozostają pod ochroną prawa cywilnego niezależnie od ochrony przewidzianej w innych przepisach” Dużo wiesz, skoro mówisz.. ŻYCIE JEST SUKĄ ! |
|
|
|
|
pip heheh jedna wielka ściema dodzwonić sie to jakby wygrać 6 a już żeby wpadli na nie zapowiedziana kontrole to graniczy z cudem
|
|
|
|
|
to może dla równowagi najgorszy pracownik. Tak, żeby pracodawcy mogli się na wzajem ostrzegać o najgorszych przypadkach.
|
|
|
|
|
PeIHa to co przytoczyłaś nie dotyczy firm jako instytucji,więc nie widzę przeciwwskazań,a co do najgorszego pracownika jestem za,ale tutaj ma niestety zastosowanie K.C.chyba,że opisana będzie sytuacja bez nazwiska.
|
|
Dołączył: 10 Paź 2009r. Skąd: STALOWA WOLA Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|