Posty: 129
Dołączył: 30 Lis 2014r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Czy u fryzjera są możliwe reklamacje??
Otóż byłam u fryzjerki, z którą wszystko uzgodniłam przed rozpoczęciem zabiegów. Najpierw miało być nałożenie pasemek, później oczywiście farba na całość. całośc trwała ponad 4 godziny.(pasemka+mycie+szampon(jak się później okazało przyciemniający)+maska+rozczesywanie zrobionych kołtunów+znowu maska,ponieważ włosów nie można było roczesać+suszenie) co zobaczyłam na końcu kiedy wstałam z fotela? lekki baleyage.od razu mi się nie spodobało, więc fryzjerka powiedziała ze blizej weekendu mi pomaluje na jeden kolor. na drugi dzień oszalałam kiedy w świetle dziennym widzę pasemka na mojej głowie a nie jeden kolor!! Tak byłam u fryzjerki zgłaszając reklamacje wstepnie, powiedziała, że pomaluje mi na jeden kolor, ewentualnie odesle pieniadze. teraz wypiera sie wszystkiego. Czyli poprawek nie bedzie robic, pieniedzy nie bedzie zwracac. co robić??? |
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 95
Dołączył: 13 Lut 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Fryzjerzy Skoro już próbowałaś żądać poprawek i zwrotu kasy i nic to nie dało odpuść. Szkoda nerwów. Odżałuj kasę idź do innego fryzjera, ale oczywiście nie zapomnij złym fryzjerze opowiedzieć koleżankom, mamie, cioci, siostrze poczta pantoflowa baaardzo szybko działa
|
|
Posty: 390
Dołączył: 26 Lip 2014r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Napisz tutaj co to za fryzjerka, a swoją drogą jeśli uznałaś, z usługa nie została wykonana tak jak zamawiałaś po cholerę płaciłaś od razu?
|
|
Posty: 114
Dołączył: 11 Maja 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
ja w takich wypadkach nie place poprostu mowie ze nie spelnilo moich oczekiwan grzecznie wyjasniam dlaczego nie zaplace i wychodze
|
|
Posty: 38
Dołączył: 14 Lis 2014r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
nie ciekawa sytuacja
|
|
Posty: 420
Dołączył: 12 Lut 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Złóż reklamację na pismie.Wyślij poleconym za potwierdzeniem odbioru.Możesz wysłać z kopią do Rzecznika Praw Konsumenta.
Pewnie nie każdy wierzy w moc sprawczą rzecznika,mnie jednak 2 razy pomógł |
|
Posty: 129
Dołączył: 30 Lis 2014r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
tak zrobię złożyłam u niej ustną reklamację, ale jak pisałam, wyrzeka się tego i nic nie bedzie poprawiać. Jutro już jestem umówiona z Rzecznikiem.
a czy ktoś miał podobną sytuację? |
|