|
|
|
Witam,
Czy orientuje się ktoś w jakim urzędzie najlepiej pytać o możliwość odbycia stażu/podjęcia pracy, ewentualnie w prywatnej firmie. Jestem po studiach także interesowałaby mnie praca biurowa. Podejrzewam, że ciężko będzie znaleźć, dlatego byłabym wdzięczna za wszelkie sugestie, za które z góry serdecznie dziękuję. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Może napisz, co potrafisz, co chciała byś robić. Chodzi o jakąś pracę w biurze projektowym ? Budynki ... maszyny ... mosty ? Stal, beton, aluminium, a może specjalizujesz się w kompozytach ?
Masz tylko skończone studia, czy już jakieś uprawnienia ? Bo do pracy biurowej typu przerzucanie papierków i odbieranie telefonów studia są dalece zbędne - nie wiem czy to wiesz ? |
|
|
|
|
pojęcie "jestem po studiach" jest bardzo wiele mówiące Już wiemy po jakich- czy to humanistyczne, ekonomiczne, techniczne, medyczne czy jeszcze jakieś inne.... w sumie to prawie nie ma znaczenia, ważne że jest MGR
|
|
|
|
|
Jezeli liczysz na staz w urzedach typu US, UM, PUP itp. Panstwowe instytucje to studia tu nie pomoga a znajomosci predzej. Poreszta staze jakie sa dostepne na chwile obecna znajdziesz w PUP.
Corka znajomej rzucila studia nie miala mgr ani innych literek przed nazwiskiem a dostala staz po znajomosci zanim takowy byl dostepny w PUPie. Kto nie był buntownikiem za młodu ten będzie świnią na starość. |
|
|
|
|
Dokładnie chodzi mi o odbycie stażu w instytucjach państwowych jak wyżej wymieniono. Zdaję sobie sprawę że w pierwszej kolejności na staż dostają się osoby po znajomościach i wtedy faktycznie ukończone studia nie za dużo mają do znaczenia :/ Jeśli chodzi o oferty z PUP to przeglądam na bieżąco-niestety aktualnie jest mało ofert, więc pomyślałam, że może ktoś słyszał gdzie poza tym jest zapotrzebowanie na stażystów. Mimo wszystko dziękuję za pomoc
|
|
|
|
|