NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Opinie »
Nowy Temat Odpowiedz
Konto dla przyszlego studenta ??,
pzz
pzz
Posty: 62
Dołączył: 9 Gru 2007r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 5 Marz 2009r. 13:03  
Cytuj
Otóż mam pilna potrzebę założyć konto w banku by móc dorywczo dorabiać. Jako że mam nadzieje w przyszłym roku szkolnym (tj. od października br.) zostać studentem chciałbym zapytać o wasze opinie doświadczenia z różnymi bankami. Jakie rozwiązanie by było w tej sytuacji najlepsze ?
Pytam gdyż w tej kwestii jestem zielony całkowicie ... liczę na poważne podejście do sprawy i konkretne wypowiedzi. ;))

Z góry dzięki wam umiechumiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 5 Marz 2009r. 13:03  
Cytuj

 
 
 
 
~~mona
ff
Wysłany: 5 Marz 2009r. 14:11  
Cytuj
...Ja założyłam córce konto w Kredyt Banku ale kierowałam się tym,że tez tam mam i jest wygodniej.Za prowadzenie konta banki mają porównywalne ceny.Chyba,że sie mylę?

//moderowano - C.

 
 
 
 
Posty: 228
Dołączył: 26 Lis 2008r.
Skąd: RST
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 5 Marz 2009r. 14:33  
Cytuj
CYTAT
liczę na konkretne wypowiedzi.


http://www.mbank.pl/
Najniższe opłaty, a właściwie brak opłat.
Mam drugie konto w PEKAO S.A. (z pewnych względów muszę tam mieć) i kosztuje mnie ono ponad 200 zł rocznie.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 517
Dołączył: 29 Sty 2009r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 5 Marz 2009r. 14:39  
Cytuj
Dobrym wyjściem jest też konto Inteligo, można założyć przez internet, bądź w banku PKO BP. Ja używam od kilku lat i jestem zadowolony.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
pzz
pzz
Posty: 62
Dołączył: 9 Gru 2007r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 5 Marz 2009r. 14:54  
Cytuj
A jak sie przedstawia sytuacja z miesiecznymi kosztami zwiazanymi z utrzymaniem konta w poszczególnych bankach ? Ile wynoszą i gdzie najmniejsze ? Mbank ?