Posty: 106
Dołączył: 5 Lis 2012r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Witam, jako najgorszą firmę dostarczającą internet w Stalowej Woli NIE POLECAM coverNETu, ciągłe problemy z internetem, ileś telefonów, ileś wizyt i wymian routera, i wciskanie kitu że mam na mieszkaniu ZAKŁÓCENIA gdzie siedząc od routera 30 cm dalej problem z internetem, podłączając laptopa na kablu do routera dalej internetu nie ma.. płacąc 40 zł za internet 4MB i wieczne problemy to jest żalll
miałam internet z MTM i NIGDY NIE NARZEKAŁAM, COVERNET TO JEST PORAŻKA NA CAŁEJ LINII |
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 249
Dołączył: 26 Cze 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Ja z kolei mam Covera juz ladnych kilka lat radiowke i nienarzekam zdarzy sie jakas usterka ale to baardzo rzadko Ile ludzi tyle opini
ALOHA :)) |
|
Posty: 308
Dołączył: 22 Sty 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Mam od nich internet juz kilka lat i nie mieszkam w stalowce a jakoś smiga bez problemów place 70 zł i nie narzekam
Garbus nie gubi oleju, tylko znaczy swój teren!!!! |
|
Posty: 2
Dołączył: 21 Maja 2015r. Skąd: Stalow Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Jako firma działająca na rynku lokalnym staramy się podchodzić do każdego klienta indywidualnie. Zależy nam na najwyższej jakości świadczonych usług, a także profesjonalnej obsłudze klienta.
Chcielibyśmy wyjaśnić z Panią tą sytuację do końca. Prosimy o kontakt drogą elektroniczną przez nasz Panel Klienta, meilowo lub telefonicznie pod jeden z numerów dostępnych nas naszej stronie internetowej w zakładce kontakt. |
|
Posty: 19
Dołączył: 31 Marz 2015r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
również od kilku lat korzystam z radiówki covernetu i takich problemów nie ma... oczywiście zdarzały się nieraz kilkugodzinne przerwy w dostępie do internetu ale to sporadycznie - może raz na 2 miesiące, a od pół roku, a może i dłużej, nic takiego nie ma miejsca.
Więc może wina leży po stronie złych sterowników, złej konfiguracji, lub po stronie sprzętu. |
|
Posty: 106
Dołączył: 5 Lis 2012r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
post zadziałał- tak miało być problem został w końcu rozwiązany, a jacy panowie milutcy byli nom cóż, trzeba sobie w życiu radzić ;)
|
|
Posty: 308
Dołączył: 22 Sty 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Powinno być jak za granica klient płaci klient wymaga a nie tu prosić się o wszystko trzeba i jeszcze łaskę zrobią że przyjadą
Garbus nie gubi oleju, tylko znaczy swój teren!!!! |
|
Posty: 249
Dołączył: 18 Wrz 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
od 10 lat korzystam z usług firmy i powiem,że nie zamieniłabym tej firmy na inną.Owszem były chwilowe problemy bo przelaczano serwery ale się skończyły.Kazda usterka usuwana jest w trybie natychmiastowym.
|
|
Posty: 95
Dołączył: 16 Lut 2015r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Od czasow STI nie ufam radiowkom. Obecnie smigam w Stelli,zero awarii i transfer nie najgorszy.
|
|
Posty: 2
Dołączył: 21 Maja 2015r. Skąd: Stalow Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Każdy problem da się rozwiązać w taki czy inny sposób. W przypadku opisanym w pierwszym poście problem leżał po stronie wysłużonego routera, który jest własnością klienta, a przez firmę jest on jedynie instalowany.
Każdą zgłoszoną awarię staramy się usunąć w możliwie jak najkrótszym czasie. |
|
Posty: 106
Dołączył: 5 Lis 2012r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Mój drogi- nie wiesz tego czy problemem w 100% był router :p może po prostu ktoś kradł mi WIFI :p zrobiliście dziś wszystko co się dało zrobić- zmiana hasła, zmiana routera i miła pogawędka dla dobrego wrażenia pozdrawiam Panów, chętnie ucięłabym sobie pogawędkę z Wami na tematy inne niż internet
|
|