Posty: 178
Dołączył: 13 Gru 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Zależy na jakiej ulicy ktoś mieszka - awaria dzisiaj do 13 ma być usunięta
|
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 104
Dołączył: 30 Cze 2013r. Skąd: RNI Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Multimedia to jedna wielka pomyłka. Mam 2 lata już Internet od nich. Podpisując umowę wybraliśmy z mężem abonament za 49 a tu przez kilka miesięcy przychodzi wyższy o kilkanaście złotych. Z poczatku myśleliśmy, że to jakieś pierdoły za instalację itp. Po czym zadzwoniłam do nich. Okazało się, że to usługa multisaver bodajże i żeby ją wyłączyć obowiązuje mnie okres wypowiedzenia uwaga: 3 MIESIĄCE!!! Przy podpisywaniu umowy nie było słowa o tym. Moim zdaniem o wiele lepiej korzystać z usług miejscowych :-) Nieprawda. Wszystko było w regulaminie i to w sumie na samym początku. Wystarczyło przed podpisaniem umowy przeczytać regulamin i od razu złożyć rezygnację z usługi multisaver. Mam ten sam internet. |
|
Posty: 5
Dołączył: 25 Lut 2016r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Niestety nigdy nie ma ani słowa ale w umowie jest...
|
|
Posty: 1140
Dołączył: 18 Lut 2009r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
To u ciebie mi od razu mówili o tej usłudze
|
|
Posty: 814
Dołączył: 5 Lut 2016r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Ja tez mam problem z multimediami, kazali mi jakiś dyrektorek wziąć za 10 zł miesięcznie i do rachunku ktory juz za net i tv wynosi 120 zł. Co polecacie innego zeby był szybki net plus telewizja?
Może ktoś ma NC+ ktoś mi kiedyś mówił ze sie sprawdza i nie zmieniaja non stop kanałow |
|
Posty: 104
Dołączył: 30 Cze 2013r. Skąd: RNI Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT To u ciebie mi od razu mówili o tej usłudze Stało jak byk w regulaminie, który przeczytałam zanim podpisałam umowę. I przy podpisywaniu od razu zrezygnowałam z usługi. |
|