Posty: 4
Dołączył: 12 Marz 2016r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Witam tak jak w temacie szukam mechanika który ma pojęcie o Fordach a konkretnie o silnik tdci (diagnoza i naprawa w rozsądnej cenie) jeśli zna ktoś takiego mechanika to proszę o namiary.
|
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 4
Dołączył: 12 Marz 2016r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
nikt nikomu nie przychodzi do głowy ??
|
|
Posty: 68
Dołączył: 4 Lip 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Zależy co Ci się kolego dzieje z silnikiem.... wiele powszechnych problemów dotyczących TDCi rozwiązanych jest na forach. Z doświadczenia wiem że każdy mechanik widzi co innego ...
|
|
Posty: 153
Dołączył: 30 Paź 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Jaki dokładnie to silnik? 1,8; 2,0?
|
|
Posty: 4
Dołączył: 12 Marz 2016r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Silnik to 2.0 tdci rocznik auta to 2003. A co do problemu to zapala mi sie kontrolka swiec zarowych (blad) auto kopci i potrafi wylaczyc silnik kiedy nacisne mocniej, wstepnie mechanik ustali ze jest to cujnik cisnienia pomy wtryskowej no ale po tym zaczal cos kombinowac ze trzeba sprawdzic czy pompa nie opilkuje no a to juz wiaze sie z sporymi kosztami i po prostu chcicalem innej porady aby dowiedziec sie czy mozna ten problem rozwiazac bez chorendalnych kwot szczegolnie ze auto ma juz swoje lata i nie wiem czy oplaca sie w to az tak inwestowac.
|
|
Posty: 68
Dołączył: 4 Lip 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Wszystko zależy od interpretacji wskazań komputera diagnostycznego. Po opisie faktycznie można stwierdzić awarie układu paliwowego. W moim samochodzie silnik gasł w momencie wykrycia przez komputer anomalii w ciśnieniu na szynie CR... Na wolnych obrotach pracuje równo?
|
|
Posty: 4
Dołączył: 12 Marz 2016r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
na wolnych obrotach pracuje poprawnie no a komputer wskazuje tak jak mowilem wcze3sniej czujniok cisnienia pompy wtryskowej chodzi mi jedynie o to czy trzeba kombinowac z tym opilkowaniem
|
|
Posty: 297
Dołączył: 12 Lip 2012r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Silnik to 2.0 tdci rocznik auta to 2003. A co do problemu to zapala mi sie kontrolka swiec zarowych (blad) auto kopci i potrafi wylaczyc silnik kiedy nacisne mocniej, wstepnie mechanik ustali ze jest to cujnik cisnienia pomy wtryskowej no ale po tym zaczal cos kombinowac ze trzeba sprawdzic czy pompa nie opilkuje no a to juz wiaze sie z sporymi kosztami i po prostu chcicalem innej porady aby dowiedziec sie czy mozna ten problem rozwiazac bez chorendalnych kwot szczegolnie ze auto ma juz swoje lata i nie wiem czy oplaca sie w to az tak inwestowac. Mam ten sam problem tylko mój 1.8 tdci 2004,to samo wychodzi na kompie.W okolicy nie znalazłem nikogo kto określiłby konkretnie co i jak.Jedni twierdzili że pompa drudzy wtryski albo zły filtr paliwa.Zastanawiam się czy nie zmienić tego czujnika,narazie jeżdżę tak ze 2 lata.
|
|
Posty: 1738
Dołączył: 26 Lip 2009r. Skąd: RMI Ostrzeżenia: 40% |
|
|
|
Ja f,mondeo mk4 2007r trzy tygodnie problem motor, kontrolka na komputerze pokazywalo ze jest jakas usterka silnika i osiagal 1500 obrotow max
I wymienilem filtry, olej w silniku ,filtr powietrza i juz mi trzy kontrolki pomaranczowe nie pokazuja ze usterka, a przejechalem juz 2000km Jedni pija bo musza, Ja pije bo lubie, chyba ze tez juz ku.... musze!!!! |
|