NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Opinie »
Nowy Temat Odpowiedz
Smartfon w mix,
Posty: 56
Dołączył: 30 Paź 2014r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Kwie 2016r. 13:53  
Cytuj
Szukam niedrogiego smartfona w mix. Mój Sony Xperia Miro zawodzi na całej lini i już chyba nie można nazwać go smartfonem... Wpadł mi w oko Huawei P8 Lite. Nie znam się za bardzo na smartfonach, dlatego proszę o poradę - na co zwrócić uwagę kupując smartfon. Którego operatora warto wybrać? A może zamówić nowy tel. na Allegro i kupić startówkę? Co polecacie?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Kwie 2016r. 13:53  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 17
Dołączył: 9 Paź 2011r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Kwie 2016r. 14:04  
Cytuj
sam korzystam z mixa w Play
Posiadam telefon LG Spirit - jest to tel raczej z tańszej półki ale jestem z niego zadowolony. kosztował mnie 69 zł przy 24 doładowaniach za 30 zł.

a Play w zamian oferuje mi:
- sms/mms bez limitu do wszystkich
-rozmowy do play bez limitu
-100min do innych sieci
-1Gb internetu

co miesiąc wszystko sie odnawia.

Poprzednio miałem tele Lumie również z mixa ale nie polecam - niestety system Windows w telefonie w żadnym stopniu mnie nie przekonuje ;)

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 2231
Dołączył: 7 Gru 2009r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 11 Kwie 2016r. 08:15  
Cytuj
Ja niedługo będę stał przed wyborem co do umowy na usługi telekomunikacyjne ponieważ kończy mi się umowa w PLUSie.
Na chwile obecną płacę (doładowuję) miesiecznie kartę za 50zł i mam w tym 300minut do wszystkich sieci nielimitowane smsy do wszystkich oraz 1GB internetu. Trochę słabo moim zdaniem. Dlatego przejdę się po wszystkich operatorach i popytam co mi kto zaoferuje za te 50zł.
Dodam że to będzie już moja czwarta umowa w PLUSie i warunki nie są lepsze z każdą umową po prostu "STOJĄ W MIEJSCU".