|
|
|
Gdzie moge zabracna drinka znajomych, ktorzy wpadna na weekend??? Pomozcie, bo ja wypadlam z obiegu kilka lat temu i nie wiem gdzie warto ich zabrac, zeby bylo spokojnie i milo, a do tego zeby nazli ies na tym co robią??
Garbus nie gubi oleju, tylko znaczy swój teren!!!! |
|
|
|
|
|
|
|
|
Klub bilardowy Oscar na alejach koło Rossmana można pograć w bilard, wypić piwko, drinka jak chcecie jakies jedzenie to można tam również sobie zamówić
|
|
|
|
|
Ja nie jestem jakiś smakoszem i nie znam się na drinkach, ale bardzo, bardzo polecam Mamma Mia Mi smakowały, próbowałam jak na razie tylko 5 (bo na co dzień jestem poza Stalową) - nie pamiętam ich nazw, ale na pewno ok jest mohito i barmański bitters (chyba tak się nazywa), pozostałych 3 nazw nie pamiętam :( ale wiem, że z whisky też był dobry, chociaż w karcie pewnie niejeden z whisky
Odradzam natomiast Warkę pod względem "drinków". |
|
|
|
|
W Vivo! i Coffe barze są przepyszne drinki, jest duży wybór zarówno drinków jak i kaw z alkoholem
|
|
|
|
|
CYTAT W Vivo! i Coffe barze są przepyszne drinki, jest duży wybór zarówno drinków jak i kaw z alkoholem Tutaj jak najbardziej sie zgodze. Nie dosc ze dobre to i odpowiednio kopia |
|
|
|
|
Ooo super, dzięki bardzo, krótko,zwięźle i na temat ,to sie nazywa pomoc, czekam na jeszcze choc juz widze gdzie mozna sie udać, żeby nie bylo wtopy :-)
|
Dołączył: 12 Lis 2015r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 100% |
|
|
|
Najlepiej kupic alkohol, dodatki i samemu w domu zrobić drinki, to świetna zabawa. W inetrnecie jest mnóstwo przepisów, no chyba że chodzi o lansik itp. głupoty, to co innego.
|
|
|
|
|