NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Opinie »
Nowy Temat Odpowiedz
Solo a reklamacje , Solo a reklamacje
Posty: 9
Dołączył: 14 Cze 2016r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 29 Lip 2016r. 14:56  
Cytuj
Jak w temacie: pytanie jak długo czekaliście na rozpatrzenie reklamacji w tej firmie ? Ja czekam już któryś miesiąc na poprawki i cisza....

Ps. Czytając dzisiejszy artykuł sponsorowany śmiem twierdzić ze lepiej chyba w krk kupować , tam takie hektary w miesiąc ogrodzili a tu bujają sie miesiącami z byle reklamacją. Dla pana wielkiego dyrektora ogrodzenie kiszki na plawie byłoby zadaniem chyba niewykonalnym :/

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 29 Lip 2016r. 14:56  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 553
Dołączył: 5 Gru 2011r.
Skąd: Pysznica
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 29 Lip 2016r. 15:42  
Cytuj
Męczyć ich, widzę, że na rynku w Stalowej wszędzie to samo. Partactwo pełną gębą. My kupowaliśmy okna, drzwi, rolety też w ponoć super firmie. Jakie to reklamy na facebooku nie umieszczali,jakich to nagród nie otrzymali. Reklamacje na wszystko praktycznie składaliśmy, ale mąż ich tak męczył, nie odpuszczał, dzwonił, jeździł i wszystko poprawiali. Podejrzewam, że musisz zastosować to samo, łącznie z groźbami serio. Oni wszyscy są fajni, dopóki im kasy do łapy nie dasz. Potem już dla nich nie istniejesz.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/stalowem/stalowemiasto.pl/pub/edytor/xcode_forum.php on line 285
Posty: 3
Dołączył: 29 Lip 2016r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 29 Lip 2016r. 15:49  
Cytuj
Drogi Forumowiczu, wszelkie zastrzeżenia co do pracy danego punktu sprzedaży lub obsługi klienta prosimy zgłaszać w pierwszej kolejności osobom głównie zainteresowanym, tj. zarządowi firmy.
Uwagi lub zażalenia można zgłaszać drogą mailową na adres info_(at)_grupasolo.pl, pocztą tradycyjną lub osobiście w centrali firmy, która mieście się na ulicy Orzeszkowej 28, 37 -464 Stalowa Wola/Brandwica.
Tylko w ten sposób będziemy mogli pomóc w rozwiązaniu problemu, gwarantujemy zainteresowanie się każdym zgłoszeniem. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 9
Dołączył: 14 Cze 2016r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 29 Lip 2016r. 17:03  
Cytuj
Dobre, dobre....
Jak przez kilka mc nie podjęliście tematu to akurat teraz podejmiecie bo ktoś napisał bo forum??? Na fb tez pokasowaliscie posty. Te wszystkie nagrody w sponsorowanych czy wykupionych konkursach tez możecie wsadzić sobie miedzy bajki bo jak nie szanujecie klienta to ja nie mam zamiaru u was nic wiecej zamówić

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 129
Dołączył: 22 Sie 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 29 Lip 2016r. 17:04  
Cytuj
Ja mam okna solo i jestem zadowolonyumiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 3
Dołączył: 29 Lip 2016r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 29 Lip 2016r. 17:57  
Cytuj
Szanowny wolnykazimierz, temat nie został nam zgłoszony. Natomiast został podjęty przez jednego z naszych pracowników w prywatnej wiadomości, z chwilą kiedy pierwszy raz wyraził Pan swoją negatywną opinię na temat naszej firmy (również na tym forum). Naszą wiadomość i chęć pomocy pozostawił Pan bez odpowiedzi. Mamy wrażenie, że nie do końca zależy Panu na załatwieniu Pana problemu tylko na oczernianiu firmy. Pomimo tego pozostajemy chętni do współpracy.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 9
Dołączył: 14 Cze 2016r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 30 Lip 2016r. 09:41  
Cytuj
Jesli dla was dyskusją jest usnięcie komentarzy i zablokowanie uzytkownika to mie wiem o jaki standardach obsługi mowimy... Mam obiecany nowy termin , chyba ze pan dyrektor już zapomniał co akurat byłoby standardem - nie bedzie poprawione to zrobię to we wysłanym zakresie a reszte zamówienia zlecę innej firmie. Bez odbioru

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Nowy Temat Odpowiedz

NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Opinie »