Posty: 9
Dołączył: 14 Cze 2016r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Jak w temacie: pytanie jak długo czekaliście na rozpatrzenie reklamacji w tej firmie ? Ja czekam już któryś miesiąc na poprawki i cisza....
Ps. Czytając dzisiejszy artykuł sponsorowany śmiem twierdzić ze lepiej chyba w krk kupować , tam takie hektary w miesiąc ogrodzili a tu bujają sie miesiącami z byle reklamacją. Dla pana wielkiego dyrektora ogrodzenie kiszki na plawie byłoby zadaniem chyba niewykonalnym :/ |
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 553
Dołączył: 5 Gru 2011r. Skąd: Pysznica Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Męczyć ich, widzę, że na rynku w Stalowej wszędzie to samo. Partactwo pełną gębą. My kupowaliśmy okna, drzwi, rolety też w ponoć super firmie. Jakie to reklamy na facebooku nie umieszczali,jakich to nagród nie otrzymali. Reklamacje na wszystko praktycznie składaliśmy, ale mąż ich tak męczył, nie odpuszczał, dzwonił, jeździł i wszystko poprawiali. Podejrzewam, że musisz zastosować to samo, łącznie z groźbami serio. Oni wszyscy są fajni, dopóki im kasy do łapy nie dasz. Potem już dla nich nie istniejesz.
|
|
Posty: 3
Dołączył: 29 Lip 2016r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Drogi Forumowiczu, wszelkie zastrzeżenia co do pracy danego punktu sprzedaży lub obsługi klienta prosimy zgłaszać w pierwszej kolejności osobom głównie zainteresowanym, tj. zarządowi firmy.
Uwagi lub zażalenia można zgłaszać drogą mailową na adres info_(at)_grupasolo.pl, pocztą tradycyjną lub osobiście w centrali firmy, która mieście się na ulicy Orzeszkowej 28, 37 -464 Stalowa Wola/Brandwica. Tylko w ten sposób będziemy mogli pomóc w rozwiązaniu problemu, gwarantujemy zainteresowanie się każdym zgłoszeniem. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu. |
|
Posty: 9
Dołączył: 14 Cze 2016r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Dobre, dobre....
Jak przez kilka mc nie podjęliście tematu to akurat teraz podejmiecie bo ktoś napisał bo forum??? Na fb tez pokasowaliscie posty. Te wszystkie nagrody w sponsorowanych czy wykupionych konkursach tez możecie wsadzić sobie miedzy bajki bo jak nie szanujecie klienta to ja nie mam zamiaru u was nic wiecej zamówić |
|
Posty: 129
Dołączył: 22 Sie 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
Ja mam okna solo i jestem zadowolony
|
|
Posty: 3
Dołączył: 29 Lip 2016r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Szanowny wolnykazimierz, temat nie został nam zgłoszony. Natomiast został podjęty przez jednego z naszych pracowników w prywatnej wiadomości, z chwilą kiedy pierwszy raz wyraził Pan swoją negatywną opinię na temat naszej firmy (również na tym forum). Naszą wiadomość i chęć pomocy pozostawił Pan bez odpowiedzi. Mamy wrażenie, że nie do końca zależy Panu na załatwieniu Pana problemu tylko na oczernianiu firmy. Pomimo tego pozostajemy chętni do współpracy.
|
|
Posty: 9
Dołączył: 14 Cze 2016r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Jesli dla was dyskusją jest usnięcie komentarzy i zablokowanie uzytkownika to mie wiem o jaki standardach obsługi mowimy... Mam obiecany nowy termin , chyba ze pan dyrektor już zapomniał co akurat byłoby standardem - nie bedzie poprawione to zrobię to we wysłanym zakresie a reszte zamówienia zlecę innej firmie. Bez odbioru
|
|