|
|
|
CYTAT CYTAT Jestem po studiach na KULu i powiem Wam jedno.... Przeanalizowałem Pismo Święte, które było spisane w 3 językach - hebrajskim, greckim i aramejskim i..... twierdzę, że wasz Bóg, jesli istnieje, to jest największym mordercą na świecie...... Bo ktoś najbardziej miłosierny wedle Was skazywałby swoich wyznawców na tortury, mordy i np. nieuleczalne choroby wśród dzieci dwuletnich???? Zastanówcie się nad tym, bo to nie trzyma się kupy Jeśli w ogóle istnieje tan Wasz BÓG, to chyba śpi na dobre , bo nikt miłościwy nie dopuściłby do takich tragedii, które mają miejsce obecnie i w przeszłości miały miejsce na świecie...... Ogólnie chrześcijaństwo jest najlepszą religią obecnie naświecie, gdyż z jej powodu najmniej osób traci życie....A kada ślepa wiara w daną religię zawsze prowadziła do zbrodni i ludobójstwa.... Takie moje przemyślenia i pozdrawiam zagorzałych chrześcijan W Was być może drzemie nadzieja na lepsze jutro Wyobraź sobie, że jesteś ojcem dorosłych dzieci którym dajesz wolność, czyli nie wtracasz się w ich życie. Dorosłe dzieci schodzą na złą drogę, alkohol, narkotyki, przestepstwa. Ty probujesz ich prosić i tlumaczycr ale oni Cię olewają. Oczywiscie nie życzę Ci tego, ale idąc Twoim tokiem rozumowania ojciec tych dzieci nie istnieje... Ty nie istniejesz! Bo dzieci są złe i cierpią, albo istniejesz i skazujesz ich na okropne życie, ale jesteś niemiłosierny względem swoich dzieci! Widzisz analogię? RSTA bardzo Cię szanuję, bo lubię ludzi, którzy mają własne zdanie Ale.... wychowałem się w blokowisku na Porębach, gdzie narkotyki i alkohol był na porządku dziennym..... Nie było przestępstw na szczęście...... Zmieniałem 2 razy miejsce zamieszkania i powiem Ci szczerze, że rodzice nie mają większego wpływu na rozwój młodego człowieka... Miałem świadectwa z paskiem, rodzice cały czas czuwali i, ......alkohol był, trawkę się paliło.......Jak będziesz miał dorosłe dzieci, to zrozumiesz......... Zresztą, gdyby Bóg nie chciał trawki, to by jej nie stworzył