NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Nasze miasto »
Nowy Temat Odpowiedz
Przemysł w Stalowej Woli,
Posty: 13
Dołączył: 3 Lis 2016r.
Skąd: Jarocin
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 3 Lis 2016r. 20:17  
Cytuj
cześćumiech
Jestem studentką IV roku gospodarki przestrzennej i piszę na temat przemysłu w Stalowej Woli tzn. na temat upadku przemysłu co za tym idzie degradacji terenów, budynków poprzemysłowych.Robiąc ostatnio małą inwentaryzację na terenie kompleksu Huta Stalowa Wola natknęłam się na 2 budynki, które są w bardzo złym stanie, niestety nie mm pojęcia co tam kiedyś było.
Jeśli ktoś jest chętny mi pomóc to proszę o wiadomość prywatną ;) Wtedy wyślę zdjęcia budynków ;)

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lis 2016r. 20:17  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1182
Dołączył: 26 Paź 2009r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lis 2016r. 22:13  
Cytuj
CYTAT
cześćumiech
Jestem studentką IV roku gospodarki przestrzennej i piszę na temat przemysłu w Stalowej Woli tzn. na temat upadku przemysłu co za tym idzie degradacji terenów, budynków poprzemysłowych.Robiąc ostatnio małą inwentaryzację na terenie kompleksu Huta Stalowa Wola natknęłam się na 2 budynki, które są w bardzo złym stanie, niestety nie mm pojęcia co tam kiedyś było.
Jeśli ktoś jest chętny mi pomóc to proszę o wiadomość prywatną ;) Wtedy wyślę zdjęcia budynków ;)


Zapodaj zdjęcia na jakiś portal i podaj linki - wtedy szybciej dostaniesz info zwrotne umiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1632
Dołączył: 5 Cze 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lis 2016r. 22:30  
Cytuj
Ciekawe to co piszesz. Jakiegoś wielkiego upadku przemysłu ja tu nie zaobserwowałem. A do kogo należą te budynki, gdzie stoją?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 13
Dołączył: 3 Lis 2016r.
Skąd: Jarocin
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 4 Lis 2016r. 08:27  
Cytuj
CYTAT
cześćumiech