Posty: 49
Dołączył: 8 Sty 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Witajcie!!
Gdzie wymieniacie opony wiem ze to normalne ze duże kolejki są ale gdzieniegdzie sprawniej to idzie ? |
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 382
Dołączył: 30 Lis 2015r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Albo umów się na konkretny dzień i godzinę w pamie czy na górce, ewentualnie próbuj w autocrafcie na mireckiego tam nie ma duzych kolejek
|
|
Posty: 1552
Dołączył: 19 Paź 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 60% |
|
|
|
Tylko tam, gdzie potrafią dokręcić koło. Dokręcenie jest możliwe JEDYNIE KLUCZEM DYNAMOMETRYCZNYM.
Dokręcanie kluczem pneumatycznym = nowe śruby, złożenie zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa. |
|
Posty: 1821
Dołączył: 6 Lut 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
CYTAT Tylko tam, gdzie potrafią dokręcić koło. Dokręcenie jest możliwe JEDYNIE KLUCZEM DYNAMOMETRYCZNYM. W żadnym z moich samochodów nie było klucza dynamo.na wyposażeniu fabrycznym. |
|
Posty: 1552
Dołączył: 19 Paź 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 60% |
|
|
|
A w którym Twoim samochodzie producent przewidział możliwość SAMODZIELNEJ WYMIANY OPON? Na wyposażeniu fabrycznym może miałeś montażownicę i wyważarkę?
Uprzedzając dalej Twoje mętne wynurzenie. Zmiana koła w wyniku awarii jest sytuacją AWARYJNĄ. Masz dołączony malutki kluczyk, by śrub nie uszkodzić zbyt mocnym dokręceniem. I tutaj uwaga!! Tym kluczykiem MUSISZ je ODKRĘCIĆ. A by to było możliwe, śruba musi być dokręcona wcześniej odpowiednim momentem. Zbyto mocno dokręconej śruby nie odkręcisz kluczykiem z "wyposażenia fabrycznego". Trzeba raz jeszcze podkreślić. Zmiana koła na drodze, to sytuacja awaryjna. Masz koło o innym bieżniku jak i stopniu zużycia. A często nawet koło o innym wymiarze, tzw. dojazdowe. Masz z ograniczoną prędkością i zwiększoną uwagą dojechać do najbliższego serwisu opon, gdzie zostania koło naprawione i POPRAWNIE DOKRĘCONE. W każdej instrukcji obsługi, w rozdziale wymiana koła, jest ostrzeżenie o konieczności poprawnego dokręcenia! Nie wspominając o instrukcji serwisowej, gdzie czasem podaje się kolejność dokręcania śrub w kole i ustawienie wentyla przed dokręceniem! |
|
Posty: 996
Dołączył: 6 Maja 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
A tym kluczem dynamotrycznym wymieniasz koło czy oponę?
|
|
Posty: 1552
Dołączył: 19 Paź 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 60% |
|
|
|
Wyciąg z instrukcji dla użytkownika, Renault Megane.
Radzę Daliborze czytać instrukcję Żaden producent nie odważy się użytkownikowi końcowemu dać możliwość samodzielnej możliwości wymiany kół. Narażał by się na kłopoty. Kupując ROWER w instrukcji masz podane momenty dokręcania śrub, a co dopiero w samochodzie! |
|
Posty: 1821
Dołączył: 6 Lut 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
CYTAT A w którym Twoim samochodzie producent przewidział możliwość SAMODZIELNEJ WYMIANY OPON? Na wyposażeniu fabrycznym może miałeś montażownicę i wyważarkę? Uprzedzając dalej Twoje mętne wynurzenie. Zmiana koła w wyniku awarii jest sytuacją AWARYJNĄ. Masz dołączony malutki kluczyk, by śrub nie uszkodzić zbyt mocnym dokręceniem. I tutaj uwaga!! Tym kluczykiem MUSISZ je ODKRĘCIĆ. A by to było możliwe, śruba musi być dokręcona wcześniej odpowiednim momentem. Zbyto mocno dokręconej śruby nie odkręcisz kluczykiem z "wyposażenia fabrycznego". Trzeba raz jeszcze podkreślić. Zmiana koła na drodze, to sytuacja awaryjna. Masz koło o innym bieżniku jak i stopniu zużycia. A często nawet koło o innym wymiarze, tzw. dojazdowe. Masz z ograniczoną prędkością i zwiększoną uwagą dojechać do najbliższego serwisu opon, gdzie zostania koło naprawione i POPRAWNIE DOKRĘCONE. W każdej instrukcji obsługi, w rozdziale wymiana koła, jest ostrzeżenie o konieczności poprawnego dokręcenia! Nie wspominając o instrukcji serwisowej, gdzie czasem podaje się kolejność dokręcania śrub w kole i ustawienie wentyla przed dokręceniem! Jestem w stanie dokręcić koło mocniej kluczem fabrycznym w sytuacji "awaryjnej" niż zrobi to pneumatyczny na warsztacie, producent nie przewidział tego?. Jestem też w stanie odkręcić kluczem fabrycznym mocno dokręcone koła za pomocą pneumata - to wszystko z praktyki,nie teorii. Samochody do pierwszej połowy lat 90 nie miały "koła w sprayu" czy dojazdówek ale standardowy zapas. Jestem negatywnie nastawiony do kluczy pneumatycznych tylko przy ich nieodpowiednim używaniu. |
|
Posty: 1552
Dołączył: 19 Paź 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 60% |
|
|
|
CYTAT Jestem negatywnie nastawiony do kluczy pneumatycznych tylko przy ich nieodpowiednim używaniu. Dokręcać można TYLKO kontrolując moment dokręcania. Kropka. Płacisz za usługę. Wymagasz. Na podwórku "możesz" sobie eksperymentować. Płacisz, wymagasz. Psim obowiązkiem wykonującego usługę jest dokręcić koło znaną i PRAWIDŁOWĄ wartością momentu. Pójdziesz na pobranie krwi, też będziesz dyskutować, że można używać sprzętu wielorazowego, bo przecież można go wysterylizować?! Ogarnij się! Mamy 21 wiek, a nie lata 90. Dzisiaj nie ma zapasu materiału, bo on kosztuje. Dzisiaj każdy milimetr przekroju jest na wagę złota. Takiej konstrukcji nie naprawia się już młotkiem i przecinakiem. Samochody rozwijają prędkości i generują przebiegi o jakich się nikomu nie śniło kilkadziesiąt lat temu. A zawieszenie to jest BEZPIECZEŃSTWO, Twoje i innych. Każde dokręcenie kluczem pneumatycznym kół, przez "specjalistę" - należy zgłosić do organów ścigania jako możliwość popełnienia przestępstwa stypizowanego art 160 kk. CYTAT Jestem w stanie dokręcić koło mocniej kluczem fabrycznym w sytuacji "awaryjnej" niż zrobi to pneumatyczny na warsztacie, producent nie przewidział tego?. Jestem też w stanie odkręcić kluczem fabrycznym mocno dokręcone koła za pomocą pneumata - to wszystko z praktyki,nie teorii. Przewidział. Wykonał klucz z przysłowiowej "plasteliny" Nie wiem czy to oszczędność materiału, czy jednak zmyślność przed takimi jak Ty. |
|
Posty: 1821
Dołączył: 6 Lut 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
CYTAT Ogarnij się! Mamy 21 wiek, a nie lata 90. Dzisiaj nie ma zapasu materiału, bo on kosztuje. Dzisiaj każdy milimetr przekroju jest na wagę złota. Takiej konstrukcji nie naprawia się już młotkiem i przecinakiem. Samochody rozwijają prędkości i generują przebiegi o jakich się nikomu nie śniło kilkadziesiąt lat temu. A zawieszenie to jest BEZPIECZEŃSTWO, Twoje i innych. Każde dokręcenie kluczem pneumatycznym kół, przez "specjalistę" - należy zgłosić do organów ścigania jako możliwość popełnienia przestępstwa stypizowanego art 160 kk. Sam się ogarnij,może jesteś absolwentem szkoły fryzjerskiej ale na pewno nie mechanicznej,bo byś miał jakieś rozeznanie z praktycznej strony.Sam sobie odpowiadasz,że ekonomia przyczyniła się do "dziadostwa" w branży motoryzacyjnej (i nie tylko) więc pisanie o generowaniu przebiegów jako zalety dzisiejszych czasów jest zwyczajnie śmieszne. Zapewne chciałbyś tu posłużyć się przykładem Laguny II ale sam (nie)wiesz,że Golf generacji II 1.6 D "rozwalił" by ją w przedbiegach,jeśli chodzi o generowanie przebiegów - a to przecież przestarzała konstrukcja,tylko tu ekonomiści nie grali pierwszych skrzypiec. CYTAT CYTAT Jestem w stanie dokręcić koło mocniej kluczem fabrycznym w sytuacji "awaryjnej" niż zrobi to pneumatyczny na warsztacie, producent nie przewidział tego?. Jestem też w stanie odkręcić kluczem fabrycznym mocno dokręcone koła za pomocą pneumata - to wszystko z praktyki,nie teorii. Przewidział. Wykonał klucz z przysłowiowej "plasteliny" Nie wiem czy to oszczędność materiału, czy jednak zmyślność przed takimi jak Ty. Jaki samochód taki materiał,nie zazdroszczę.Tyle w temacie. |
|
Posty: 450
Dołączył: 1 Cze 2012r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Vianor na handlowej (na przeciwko PAJTON)
|
|
Posty: 492
Dołączył: 25 Lut 2016r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
Powiem szczerze że zawsze śmiałem się z tego co czortunio wypisuje na temat dokręcania kół, ale do czasu. Zakupiłem nowe opony skoczyłem wymienić je na Lok, wymiana sprawna (4 chłopa jak się dorwali to wymiana wyglądała jak w f1, jedyne co mnie wkurzyło to to że tym klejem uwalili całą felgę i nie wyczyścili tego, potem miałem problem z domyciem tej mazi). No wiec oponki wymienione, ja zadowolony wybrałem się w trasę i po jakiś 25km na krajówce zaniepokoiły mnie wibracje na kierownicy i coraz głośniejsze stukanie. Szybki zjazd na pobocze i co widzę?? w przednim prawym kole brakowało jednej szpilki a reszta luźna, to samo z tyłu. Nosz kurdę, w dwóch kołach poodkręcały się szpilki, to nie mógł być przypadek. Dodam że koła dokręcał tylko pistoletem.
Nigdy więcej z Loku nie skorzystam (a wymieniałem u nich za każdym razem), nie byłem potem u nich aby przedstawić sprawę właścicielowi, szpilki miałem zapasowe w schowku wiec wkręciłem, po dokręcałem koła i pojechałem dalej ciesząc się że się nic złego nie stało. Nie ważne czy LOK, czy autocraft czy inna stacja, źle dokręcone koło jest zagrożeniem. Przy okazji mały apel do pracowników, jak wyciapiecie felgi tym klejem to łaskawie go zmyjcie. |
|
Posty: 996
Dołączył: 6 Maja 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Dziwna historia bo pneumatem raczej byłyby na mocno dokręcone a nie za słabo. Zazwyczaj jeśli któraś stacja używa dynamometrycznego klucza to po pistolecie tylko sprawdza czy nie są za słabo, a pneumatem dokręcić za słabo to raczej sztuka.
|
|
Posty: 7810
Dołączył: 29 Lip 2009r. Skąd: PiSlamabad Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
kierowcaBusa urzekła mnie twoja historia. Czy ktoś jeszcze wozi zapasowe śruby lub szpilki do kół?
"Jednym z podstawowych zadań programowych jakie sobie stawiam za cel w kadencji 2014-2018 jest obniżenie kosztów życia mieszkańców Stalowej Woli" Lucjusz Nadbereżny |
|
Posty: 1552
Dołączył: 19 Paź 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 60% |
|
|
|
CYTAT Zapewne chciałbyś tu posłużyć się przykładem Laguny II ale sam (nie)wiesz,że Golf generacji II 1.6 D "rozwalił" by ją w przedbiegach,jeśli chodzi o generowanie przebiegów - a to przecież przestarzała konstrukcja,tylko tu ekonomiści nie grali pierwszych skrzypiec. CYTAT Jaki samochód taki materiał,nie zazdroszczę.Tyle w temacie. No no, widać te materiały ... i tą innowacyjną myśl techniczną ... chociaż by w teście zderzeniowym golfa II Także nie wiem co on by sobą mógł rozwalić CYTAT Dziwna historia bo pneumatem raczej byłyby na mocno dokręcone a nie za słabo. Zazwyczaj jeśli któraś stacja używa dynamometrycznego klucza to po pistolecie tylko sprawdza czy nie są za słabo, a pneumatem dokręcić za słabo to raczej sztuka. Bez kontroli momentu, śrubę można wkręcić, a nie dokręcić. Mówienie o dokręceniu kluczem pneumatycznym jest nieporozumieniem. |
|
Posty: 492
Dołączył: 25 Lut 2016r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
Andrzejku mam daleko twoje mądrości. Śruby mam w schowku bagażnika od kiedy kupiłem i założyłem zlodziejki na każde kolo. Jak pewnie się domyslasz mam 4 koła wiec i mam 4 wolne szpilki. Nie wiem jak u ciebie ale u mnie w bagażniku w podłodze jest schowek i dokładnie tam leżą, mam tam też lewarek, klucz, apteczke i kamizelkę.
Jacky dokręcania przy mnie tylko pistoletem. Nie wiem jak to możliwe ale się stało. |
|
Posty: 996
Dołączył: 6 Maja 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Czortunio sam jesteś nieporozumieniem. Wkęcić to wystarczy dwa czy trzy zwoje. Czyli każda śruba jeśli nie jest zakręcana kluczem dynamometrycznym jest jedynie wkręcona. Widzę, że przeciągnięcie gwintu też jest ci obce skoro bez klucza dynamometrycznego śruby się tylko wrkęca.
Porównywanie Technologii Golfa II do Laguny II to też nieporozumienie. W latach 1989-1992 bezpieczeństwo w autach było na zupełnie innym poziomie. A podaj mi przykład samochodu który zrobi przebieg silnika z tamtych lat produkcji jak wspomniany Golf czy Mercedes W124. Ty biedny tel klucz byłeś zmuszony kupić bo w mieście nikt kół ci nie chciał zmieniać. |
|
Posty: 1821
Dołączył: 6 Lut 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
CYTAT CYTAT Zapewne chciałbyś tu posłużyć się przykładem Laguny II ale sam (nie)wiesz,że Golf generacji II 1.6 D "rozwalił" by ją w przedbiegach,jeśli chodzi o generowanie przebiegów - a to przecież przestarzała konstrukcja,tylko tu ekonomiści nie grali pierwszych skrzypiec. CYTAT Jaki samochód taki materiał,nie zazdroszczę.Tyle w temacie. No no, widać te materiały ... i tą innowacyjną myśl techniczną ... chociaż by w teście zderzeniowym golfa II Także nie wiem co on by sobą mógł rozwalić Pozwól,że Cię zacytuje. Mamy 21 wiek, a nie lata 90. Dzisiaj nie ma zapasu materiału, bo on kosztuje. Dzisiaj każdy milimetr przekroju jest na wagę złota. Takiej konstrukcji nie naprawia się już młotkiem i przecinakiem. Samochody rozwijają prędkości i generują przebiegi o jakich się nikomu nie śniło kilkadziesiąt lat temu. A zawieszenie to jest BEZPIECZEŃSTWO, Twoje i innych. Obaliłem Twoją teorie porównując Golfa II z silnikiem 1.6 D i Lagunę II. Odnośnie tematu. Korzystam z wymiany opon tam gdzie nie ma kolejek.Kolejka generuje pośpiech u usługodawcy. Druga sprawa - po każdej takiej usłudze,zawsze sprawdzam osobiście czy koła są dokręcone ze względu na ograniczone zaufanie do usługodawcy. Robię to kluczem fabrycznym. Klucze dynamo mogą ulec awarii,rozkalibrowaniu, raz w roku powinny być serwisowane. Czortunio jaką masz wiedzę,że dany zakład posługuje się sprawnym kluczem ? Rozumiesz już swój problem ? |
|
Posty: 1552
Dołączył: 19 Paź 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 60% |
|
|
|
Pragnę zauważyć, że porównanie Golfa i Laguny nie jest moje w tym wątku Bo raczej nie ma czego porównywać. Kupa złomu i nowoczesna myśl inżynierska, która zdobyła pierwszy raz w historii 5 gwiazdek w testach NCAP.
CYTAT Klucze dynamo mogą ulec awarii,rozkalibrowaniu, raz w roku powinny być serwisowane. Czortunio jaką masz wiedzę,że dany zakład posługuje się sprawnym kluczem ? Mniej więcej taką samą, jak wsiadając do samolotu, ufam, że przegląd, naprawy, zostały wykonane poprawnie. A konstrukcja i użyte materiały okażą się nadal niezawodne. Jednak życie pokazuje, że nie zawsze tak bywa Ale kolejny raz nie rozumiem idei dyskusji. Normalnym jest dążenie do jak największego bezpieczeństwa. Można by dyskutować czy nie wymieniać śrub każdorazowo, albo jak czyścić piasty, co ile wymieniać opony, a tutaj udowadniacie, że partactwo (podyktowane jedynie chęcią zysku i dojeniem klienta, bazujące na jego niewiedzy), w usłudze za którą płacicie z własnej kieszeni, nie jest takie straszne To jest chore i niezrozumiałe. Tak nikt normalny się nie zachowuje. Macie gdzieś bezpieczeństwo, własne pieniądze? Czy Wam nie jest wstyd jednemu z drugim? Śmieją się za Waszymi plecami jaki jeleń przyjechał i jak można mu doo*&*^)(& 500 Nm bo tak est szybciej ... Jeśli ktoś jest na tyle ułomny i tego nie rozumie, to: tak zalecił producent, i tak ma być. Z tym się nie dyskutuje. Jak komuś nie pasuje to na wóz konny się przesiąść, bo w rowerze też producent określa momenty dokręcania. |
|
Posty: 1821
Dołączył: 6 Lut 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
CYTAT Pragnę zauważyć, że porównanie Golfa i Laguny nie jest moje w tym wątku Bo raczej nie ma czego porównywać. Kupa złomu i nowoczesna myśl inżynierska, która zdobyła pierwszy raz w historii 5 gwiazdek w testach NCAP. Ta "kupa złomu" sprawdziła się i mimo 30 lat nadal spełnia swoje przeznaczenie.Laguna II i kolejne edycje nigdy nie dorównają przebiegom jakie generowały/generują samochody z lat80tych - takie było założenie ekonomistów,a nie inżynierów.Dlatego sporne może być zdanie co tak naprawdę jest kupą złomu. CYTAT CYTAT Klucze dynamo mogą ulec awarii,rozkalibrowaniu, raz w roku powinny być serwisowane. Czortunio jaką masz wiedzę,że dany zakład posługuje się sprawnym kluczem ? Mniej więcej taką samą, jak wsiadając do samolotu, ufam, że przegląd, naprawy, zostały wykonane poprawnie. A konstrukcja i użyte materiały okażą się nadal niezawodne. Jednak życie pokazuje, że nie zawsze tak bywa Ale bardzo dobrze ze sprawdzasz, nie ma w tym nic złego, byle byś po kluczu nie skakał i nie dokręcał mocniej. Może jednak kup sobie klucz dynamometryczny i Twoje sprawdzenie będzie więcej warte Ale kolejny raz nie rozumiem idei dyskusji. Normalnym jest dążenie do jak największego bezpieczeństwa. Można by dyskutować czy nie wymieniać śrub każdorazowo, albo jak czyścić piasty, co ile wymieniać opony, a tutaj udowadniacie, że partactwo (podyktowane jedynie chęcią zysku i dojeniem klienta, bazujące na jego niewiedzy), w usłudze za którą płacicie z własnej kieszeni, nie jest takie straszne To jest dla mnie chore i niezrozumiałe. Tak nikt normalny się nie zachowuje. Macie gdzieś bezpieczeństwo, własne pieniądze? Czy Wam nie jest wstyd jednemu z drugim? Śmieją się za Waszymi plecami jaki jeleń przyjechał i jak można mu doo*&*^)(& 500 Nm bo tak est szybciej ... Jeśli ktoś nadal tego nie rozumie, to: tak zalecił producent, i tak ma być. Z tym się nie dyskutuje. Jak komuś nie pasuje to na wóz konny się przesiąść, bo w rowerze też producent określa momenty dokręcania. Posiadam klucz dynamometryczny,kilka fabrycznych oraz pneumatyczny i potrafię z nich korzystać,dlatego nie zgadzam się z Twoimi poglądami.Konkretnie z tymi,że koła można dokręcić tylko i wyłącznie kluczem dynamo.Nigdzie też nie napisałem,że jestem za dokręcaniem kół kluczem pneumatycznym. |
|
Posty: 57
Dołączył: 23 Sie 2009r. Skąd: RST Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
podpinam się pod temat, gdzie najlepiej wymienić, zapodajcie jakiś numer telefonu, od poniedziałku próbuję się umówić na wymianę do serwisu na "górce" i obok Lok-u ale nikt nie odbiera... ( nr telefonów mam z neta )
aha i dynamometryk mam swój ! |
|
Posty: 8
Dołączył: 11 Sie 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
czortunio powiem Ci zajmij sie kiszeniem ogórkow a nie pisanie na temat kluczy pneumatycznych i kluczy dynamo.. Robie jakies 8lat na wulkanizacji i takich jak Ty mam kilka w tygodniu co wiedza wszystko lepiej.. nie mowie ze wszystko zle mowisz ale za duzo czytasz magazynow motoryzacyjnych fora internetowe itp. ludzie smialo dokrecac kola kluczami wyposazonymi w samochodach one sa takiej dlugosci ze dokrecicie tylke ile trzeba bez obawy ze sie odkreci tylko wiadomo troszke sily trzeba uzyc. przykladowo to co masz w ksiazce serwisowej auta napisane to jest moment dokrecenia nowej sruby do nowej piasty a wiekszosc aut co jezdzi ma sruby i piasty troszke wyrobione i naciagniete wiec nie radze dociagac srub tyle co w ksiazce pisze.. poza tym pistolet pneumatyczny ma ustawianie mocy (nie kazdy) ale lekko dokrecajac moze sie odkrecic sruba nie mowie o nacisnieciu spustu przez 20sek az soki ida ze sruby. dobry wulkanizator moze i dokrecac kola tzw krzyżakiem i wie ze kolo dokrecone bo ma wprawe.. nie mowie o tych sezonowych do robia przy kolach tylko na wiosne i zime co maja gdzies bezpieczenstwo klienta. wiec nie wypowiadaj sie jak bys zjadl wszystkie rozumy bo kazdy jest omylny. a nikt nic nie wspomnial o nie smarowaniu srub smarem miedziowym itp .. to jest najwieksza przyczyna odkrecajacych sie kol i zerwanych gwintow.. gwint ma byc suchy !! wystarczy powiedziec na wulkanizacji prosze o sprawdzenie kol kluczem dynamo jesli widzicie ze ktos tego nie zrobil i sprawa zalatwiona. a jeszcze jedno czasami wulkanizator ma dluga przedluzke dynamometryczna ktora mozna bez problemu dokrecac kola pneumatem ona nie pozwala zbyt mocno dokrecic. koniec
|
|
Posty: 8
Dołączył: 11 Sie 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT podpinam się pod temat, gdzie najlepiej wymienić, zapodajcie jakiś numer telefonu, od poniedziałku próbuję się umówić na wymianę do serwisu na "górce" i obok Lok-u ale nikt nie odbiera... ( nr telefonów mam z neta ) aha i dynamometryk mam swój ! w nisku teraz wymienisz prawie od reki juz nie ma kolejek |
|
Posty: 228
Dołączył: 10 Lut 2010r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Witajcie!! Gdzie wymieniacie opony wiem ze to normalne ze duże kolejki są ale gdzieniegdzie sprawniej to idzie ? Na PKSI-E umawiasz się na dzień godzinę i zajeżdżasz 15 minut opony zmienione ;-) |
|
Posty: 20
Dołączył: 20 Marz 2015r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
AutoSzwedo nie umówisz się na konkretną godzinę u nich, nie ma takiej opcji, ale brak kolejek. Zmiana opon w 15 minut. Ciepła duża hala, możesz pooglądać sobie TV, napić się kawy w ciepełku a chłopaki zmienią Ci kółeczka w ciągu chwili. Miła, przyjemna obsługa.
Na wiosnę również odwiedzę ich. |
|