Posty: 1508
Dołączył: 14 Gru 2015r. Skąd: Ostrzeżenia: 60% |
|
|
|
chciałbym ostrzec przed firmą dpd, mianowicie wysłałem na zamianę sprzęt grający ostrożnie szkło, w firmowym kartonie, styropianie, sprzęt był w idealnym stanie ( posiadam zdjęcia ) no i po dwóch dniach sprzęt dochodzi do klienta....nie uszkodzony lecz ubity....widoczne pieprznięcie kartonem o ziemie, ładnie wszystko pięknie spisany protokół reklamacyjny, zgłoszony do centrali dpd przez stronę www no i przychodzi odpowiedź iż ja wrzuciłem w paczkę uszkodzony towar....ubezpieczenie obejmowało kwotę 1800 zł...z kupującym dogadałem się,, reklamacja w dpd nie pomogła, dlatego ODRADZAM, chyba że przesyłacie papier toaletowy... i tak bym uważał ....
|
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 492
Dołączył: 25 Lut 2016r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
Do mnie przesyłka z dpd też doszła uszkodzona. Naroże opakowania było podarte i wgniecione, wyraźny ślad uderzenia, tak jak by komus spadła bądź ją rzucał. Na szczęście sprzęt był cały w środku.
|
|
Posty: 392
Dołączył: 15 Lip 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Dziwicie się, że paczki były uszkodzone? Bo ja nie, po tym co kiedyś widziałem pod "Alcatraz" jak panowie kurierzy rzucali sobie paczkami z auta do auta
Szkoda, że wtedy nie nagrałem tego, bo by był "hicior" na całą Polskę |
|
Posty: 1234
Dołączył: 3 Gru 2010r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
heh jak mnie w domu nie było zawodnik-kurier zostawił moja paczkę u sąsiada na wycieraczce i podrobił moje pismo odbioru,gdy napisałem skargę do dpd i chciałem dostać skan mojego niby podpisu pani z dpd powiedziała ze taka usługa kosztuje 30zl hahhaha
|
|
Posty: 492
Dołączył: 25 Lut 2016r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
Trochę się dziwię bo zamawiam przynajmniej raz w tygodniu bardzo kruchy i delikatny towar. Sprzedawca wysyła mi ten towar zawsze firmą UPS, i nigdy nie zdarzyło się aby paczka miała jakiekolwiek ślady uszkodzenia. Na dodatek pan z UPS zajeżdża samochodem w stanie bardzo ładnym ( nie to co geis czy inne twory), zawsze jest ubrany czysto i schludnie no i dzwoni odnośnie tego czy kogoś w domu zastanie.
|
|
Posty: 12214
Dołączył: 1 Lut 2011r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Może w UPS nie rzucają paczkami
Wyobraźcie sobie, że budzicie się rano i macie tylko to, za co podziękowaliście Bogu w modlitwie wieczorem.... |
|
Posty: 13
Dołączył: 11 Cze 2017r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT chciałbym ostrzec przed firmą dpd, mianowicie wysłałem na zamianę sprzęt grający ostrożnie szkło, w firmowym kartonie, styropianie, sprzęt był w idealnym stanie ( posiadam zdjęcia ) no i po dwóch dniach sprzęt dochodzi do klienta....nie uszkodzony lecz ubity....widoczne pieprznięcie kartonem o ziemie, ładnie wszystko pięknie spisany protokół reklamacyjny, zgłoszony do centrali dpd przez stronę www no i przychodzi odpowiedź iż ja wrzuciłem w paczkę uszkodzony towar....ubezpieczenie obejmowało kwotę 1800 zł...z kupującym dogadałem się,, reklamacja w dpd nie pomogła, dlatego ODRADZAM, chyba że przesyłacie papier toaletowy... i tak bym uważał .... Spisałeś protokół reklamacyjny przy kurierze i DPD nie uznało tej reklamacji? |
|
Posty: 102
Dołączył: 16 Lip 2014r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Pracowałem kilka tygodni w DPD i niestety rzucanie paczkami jest na porządku dziennym. Chociaż z drugiej strony nie można obwiniać o wszystko kurierów bo to wina szefa, który dał za dużo luzu ludziom pracującym na magazynie. W dpd magazynier nie robi praktycznie nic, a segregowanie paczek spada na kierowcę, który zanim w ogóle wyjedzie to musi cały magazyn przeszukać, żeby znaleść swoje paczki. Kierowcom się spieszy bo nikt im za szukanie paczek nie płaci, więc przerzucają je do siebie byle by szybciej wyjechać i skonczyc o w miarę normalnej godzinie (chociaż często się zdarza, że i tak dziennie pracuje się po 10-12 godzin).
|
|
Posty: 297
Dołączył: 12 Lip 2012r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Byłem kiedyś odebrać przesyłkę w dpd i jeden z kurierów tak się spieszył że zapomniał zamknąć drzwi z tyłu i wypadł telewizor na drogę a drugi co jechał za nim nie dużo brakowało i by rozjechał.We dwóch wrzucili potem na pakę i zadowoleni pojechali.
|
|
Posty: 1508
Dołączył: 14 Gru 2015r. Skąd: Ostrzeżenia: 60% |
|
|
|
CYTAT CYTAT chciałbym ostrzec przed firmą dpd, mianowicie wysłałem na zamianę sprzęt grający ostrożnie szkło, w firmowym kartonie, styropianie, sprzęt był w idealnym stanie ( posiadam zdjęcia ) no i po dwóch dniach sprzęt dochodzi do klienta....nie uszkodzony lecz ubity....widoczne pieprznięcie kartonem o ziemie, ładnie wszystko pięknie spisany protokół reklamacyjny, zgłoszony do centrali dpd przez stronę www no i przychodzi odpowiedź iż ja wrzuciłem w paczkę uszkodzony towar....ubezpieczenie obejmowało kwotę 1800 zł...z kupującym dogadałem się,, reklamacja w dpd nie pomogła, dlatego ODRADZAM, chyba że przesyłacie papier toaletowy... i tak bym uważał .... Spisałeś protokół reklamacyjny przy kurierze i DPD nie uznało tej reklamacji? tak protokół spisany, tak jak pisąłem stwierdzili że to ja paczkę uszkodziłem .... przesyłkę.....po odwołaniu zostałą tylko sprawa sądowa ale że się dogadałem z kupującym z usług tej firmy nie skorzystam i wam też odradzam gdyż tak firma reklamacji nie uwzględnia !!!!! |
|
Posty: 316
Dołączył: 20 Sie 2014r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Mi kiedyś zniknęła przesyłka na sortowni w stalowej. Dostałem odszkodowanie według wydruku z aukcji. Gdybym tego nie miał to by zakwestionowali wypłatę.
|
|
Posty: 267
Dołączył: 13 Paź 2008r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Niestety cos w tym jest.
jestem stałym klientem DPD i rzeczywiście co jakiś czas zdarzają się takie akcje, że paczki dochodzą uszkodzone. Raz uszkodzili mi TV LCD. Paczka w standardzie ubezpieczona na 5000zł (bo tak kiedyś było), więc spisany protokół reklamacyjny i myślałem że będzie OK, ale niestety DPD chciało wykpić z wypłaty odszkodowania swoimi chwytami. Nie dałem za wygraną i przede wszystkim wziąłem Panią adwokat, która poprowadziła moją reklamację. Koszt jej usługi niewielki w porównaniu z wypłatą odszkodowania w wysokości prawie 5000zł. NIE ODPUSZCZAJCIE !!! NIE DAJCIE SIĘ !!! Ja sam pewnie nie dałbym rady a tak wszystkie pisma pisane na papierach firmowych z kancelarii prawniczej. Pani prawnik znalazła kilka kruczków prawnych i wiedziała jak ich podejść. No i udało się. |
|
Posty: 13
Dołączył: 11 Cze 2017r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT CYTAT CYTAT chciałbym ostrzec przed firmą dpd, mianowicie wysłałem na zamianę sprzęt grający ostrożnie szkło, w firmowym kartonie, styropianie, sprzęt był w idealnym stanie ( posiadam zdjęcia ) no i po dwóch dniach sprzęt dochodzi do klienta....nie uszkodzony lecz ubity....widoczne pieprznięcie kartonem o ziemie, ładnie wszystko pięknie spisany protokół reklamacyjny, zgłoszony do centrali dpd przez stronę www no i przychodzi odpowiedź iż ja wrzuciłem w paczkę uszkodzony towar....ubezpieczenie obejmowało kwotę 1800 zł...z kupującym dogadałem się,, reklamacja w dpd nie pomogła, dlatego ODRADZAM, chyba że przesyłacie papier toaletowy... i tak bym uważał .... Spisałeś protokół reklamacyjny przy kurierze i DPD nie uznało tej reklamacji? tak protokół spisany, tak jak pisąłem stwierdzili że to ja paczkę uszkodziłem .... przesyłkę.....po odwołaniu zostałą tylko sprawa sądowa ale że się dogadałem z kupującym z usług tej firmy nie skorzystam i wam też odradzam gdyż tak firma reklamacji nie uwzględnia !!!!! No dopytuję bo dość dziwnie i mglisto to opisałeś. Jest bardzo istotna obecność kuriera w momencie spisywania protokołu reklamacyjnego. Był ten kurier przy tym? |
|
Posty: 108
Dołączył: 16 Wrz 2015r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
U mnie była taka sytuacja. Zamówiłam całkiem dużą paczkę ze sklepu z artykułami dla zwierzat. Status paczki przez kilka dni był taki , że paczka została przekazana kurierowi. W końcu zdzwoniłam do kuriera, powiedział ty;lko, że mieli z nią jakies tam małe problemy na magazynie i że on ją dowiezie na następny dzień. Tak się nie stało więc z mężem pojechałam na magazyn odebrać paczkę osobiście. Po 20 minutach czekania na łaskawe przyniesienie paczki z magazynu okazało się, że jest obklejona czarna folią i jakąś taśmą. Bardzo czesto zamawiam z tego sklepu i wiem jak powinna wyglądać paczka (zwykłe pudełko tekturowe z zielona taśmą). Pomyślałam, że pewnie podarło się pudełko i dlatego obkleili ale coś mnie tknęło i na miejscu rozdarliśmy tą folię. Większość zawartości była ok. Kilka opakowań karmy lekko pokiereszowana ale to by w niczym nie przeszkadzało. Niestety zauważyłam, że jedna z zabawek dla zwierzaka (laser) została wyciągnięta z opakowania i dziwnym trafem się gdzieś "zapodziała"... Na szczęście po złożonej reklamacji zwrócono mi pieniądze zarówno ze sklepu, w którym zamawiałam jak i z DPD. Wiem już żeby nie wybierać tej firmy w przyszłości. Totalny brak szacunku i jakiś wykręty. Na szczęście sklep w którym najczęściej zamawiam ma wybór firmy kurierskiej.
PS. mój brat pracował kilka lat temu jako kurier w dpd i widział co nieco... |
|
Posty: 30
Dołączył: 18 Maja 2008r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
O wiele lepiej pocztą zamawiać.
|
|
Posty: 1508
Dołączył: 14 Gru 2015r. Skąd: Ostrzeżenia: 60% |
|
|
|
dokładnie, poczta ma trochę wyższe opłaty ale jakość wykonywania usług jest lepszy, przynajmniej w moim przypadku nie mam do nich zastrzeżeń, także raz jeszcze olewajcie DPD jak się tylko da !!
|
|
Posty: 12214
Dołączył: 1 Lut 2011r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Zdziwiony jestem, że DPD jeszcze nie spowodowało zamknięcia tematu.....
Wyobraźcie sobie, że budzicie się rano i macie tylko to, za co podziękowaliście Bogu w modlitwie wieczorem.... |
|
Posty: 866
Dołączył: 8 Maja 2011r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Nie ma co sie oszukiwac. Te filmy mowia same za siebie. |
|
Posty: 4
Dołączył: 12 Wrz 2017r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Ja nigdy nie korzystam z usług tej firmy. Już raz się nacięłam.
|
|
Posty: 450
Dołączył: 1 Cze 2012r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
a dla mnie DPD jest OK, nie mialem z nimi nigdy problemu, być może dlatego, że zawsze mam bezpośredni kontakt do kuriera i zawsze można (jak się chce) dogadać na odbiór w innym miejscu, gdzie ma zostawić paczkę, nawet kiedyś dało się ściągnąć z paczki pobranie, mylnie wypisane, gdy była już doręczeniu.
do DHL też nic nie mam, robią tak samo dobrą robotę. A poczty nie lubię przez te cholerne kolejki i pare szczegółów, ale w gruncie rzeczy większych problemów też z nimi nie było. A jeśli ktoś pisze, że nigdy nie korzysta z usług danej firmy, a potem dodaje że aż 1 raz się naciął to sorry... to albo nigdy albo nie nigdy ;) ciekaw jestem ile razy taka osoba zrobila problemy w zyciu innym, idealna jest? niech rzuca kamieniem |
|