Posty: 195
Dołączył: 14 Gru 2011r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Hejka
Dzwonią do mnie z mm odnośnie przedłużenia oferty. Umowa kończy się w kwietniu ale już szaleją... Po mało satysfakcjonującej ofercie, napisałem do nich meila i zadzwoniła Pani z pionu utrzymania klienta. Oto co mi zaproponowała 1 oferta: 2016/640/6 60 MB abonement 9 zł 2016/640/4 Superbox abonament wraz z dostepem 83 zł 2017/366 HBO abonaemnt 24,90 zł 2 oferta: 2016/640/6 120 MB abonement 22 zł 2016/640/4 Superbox abonament wraz z dostepem 83 zł 3 oferta: 2016/640/6 60 MB abonement 13 zł 2016/640/4 Superbox abonament wraz z dostepem 83 zł Co myślicie o tych opcjach? Umowa na 24m Może ktoś ostatnio miał z nimi "przyjemność" i dostał coś lepszego? Brać czy czekać Pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi p.s. wszelkie off-topy będę zgłaszał do moderatorów |
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 59
Dołączył: 17 Wrz 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Do mnie też dzwonila jakaś babka z multimedii w zeszlym tygodniu, pomimo tego ze umowe mam do konca marca. Zaproponowala to samo co mam do tej pory (internet 60mb i telewizje superbox z elevenem) za 84zl/msc, teraz mam to samo za 78, wiec jej mowie ze nie dosc ze mi nic nie obnizycie to jeszcze podnosicie to powiedziala, ze niestety ale sa jakies podwyzki. Se mysle niech bedzie, trudno, ale ona mowi ze umowa od 1 lutego, to ja jej mowie, ze czego mam placic wam wiecej juz od lutego, jak mam umowe do konca marca, i zeby zadzwonila do mnie w takim razie w polowie marca, a ona, ze wtedy juz ta oferta bedzie za 88zl. Wiec powiedzialem ze wtakim razie rozwiaze umowe.
|
|
Posty: 12214
Dołączył: 1 Lut 2011r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Zostałem ostatnio oszukany przez tą firmę.
Sprawa w toku. Zawierałem umowę telefonicznie. Faktura przyszła na kwotę o 24 zł wyższą. Wyobraźcie sobie, że budzicie się rano i macie tylko to, za co podziękowaliście Bogu w modlitwie wieczorem.... |
|
Posty: 23
Dołączył: 31 Paź 2011r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Tez zostalem oszukany przez ta firme.
Nie dosc ze wystawiali fakture na wyzsza kwote to chcieli pobierac jeszcze 15zl za antywirusa o ktorym ani slowa nie bylo przy zawieraniu umowy. Po zgloszeniu reklamacji telefonicznej okazalo sie (dopiero po miesiacu) ze nie zostala nigdy przyjata do wiadomosci firmy Mutlimedia. Po wizycie w siedzibie i napisaniu ponownej reklamacji zostalem przeproszony i skorygowano fakture w taki sposob ze zaplacilem z nadwyzka a oni dalej mi wysylaja maile za mam zadluzenie. |
|
Posty: 12214
Dołączył: 1 Lut 2011r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Z pewnością to moja ostatnia umowa z tą firmą.
Wyobraźcie sobie, że budzicie się rano i macie tylko to, za co podziękowaliście Bogu w modlitwie wieczorem.... |
|
Posty: 87
Dołączył: 1 Sty 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
wypowiedzenie na pismie a pozniej juz da sie wiele, to co niemozliwe lub wskazane podwyzki zamieniaja sie na obnizki !! spradwzone
|
|
Posty: 49
Dołączył: 1 Wrz 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Tak ja napisał gibi wypowiedzenie umowy a później negocjowanie o wiele lepszych warunków
|
|
Posty: 601
Dołączył: 28 Sie 2009r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Tak ja napisał gibi wypowiedzenie umowy a później negocjowanie o wiele lepszych warunków Nic nie trzeba wypowiadać, wystarczy poprosić Panią o przelaczenie do działu podtrzymania klienta. |
|
Posty: 85
Dołączył: 26 Wrz 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Żadnych rozmów telefonicznych, bo później każde słówko wykorzystują i co innego mamy gdy się zgadzamy na pewne warunki lub o pewnych opłatach nie informują. ZAWSZE każcie przysłać ofertę na piśmie i dopiero negocjujcie, jak nie będą chcieć nic dodać to mówcie że wypowiadacie i za dwa dni maci co chcieliście. Sprawdzone!!!!! Teraz akurat po 2 latach kiedy wszyscy przechodzili na cyfrówkę będą kończyć się umowy. Pamiętajcie macie wybór. Jak powiadają MASZ KWIT JEST GIT, NIE MASZ KWITA DU..PA BITA.
|
|
Posty: 12214
Dołączył: 1 Lut 2011r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Trzeba samemu nagrywać rozmowy z ich "przedstawicielami"
Wyobraźcie sobie, że budzicie się rano i macie tylko to, za co podziękowaliście Bogu w modlitwie wieczorem.... |
|
Posty: 601
Dołączył: 28 Sie 2009r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Co wy za brednie piszecie. Jakie nagrywanie, jakie oferty na piśmie ?
Multimedia wysyła na drugi dzień aneks i tam jest wszystko napisane z pełnym regulaminem. Macie 10 dni żeby z tego zrezygnować nawet jeśli konsultant zapomni was o czymś poinformować doczytacie to w aneksie. Nie utrudniajcie sobie życia, tylko czytajcie co wam wysyłają. |
|
Posty: 938
Dołączył: 9 Sie 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 80% |
|
|
|
Jak wyslalem wypowiedzenia umowy to mi zaproponowali Internet + TV + telefon jakies 70 pare PLN juz dokladnie nie pamietam .
Numer Telefoun juz mialem przeniesiony do Halonet (1 PLN rocznie utrzymanie numeru) wiec zostawilem tylko TV superbox za 35 PLN, z internetu zrezygnowalem,teraz Inteblock. Ogolnie Multimedia kiepsko, internet OK ale tylko download, Upload do dupy i malo stabilny. Czeste awarie, i wciskaja jak nie antywirus to jakis pakiet Canal + , jak nie zadzwonisz w pore to cie kasuja na nastepny miesiac . Na skale tylu klientow to sa Miliony PLN. |
|
Posty: 107
Dołączył: 30 Sie 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Ja po wypowiedzeniu umowy mam Superbox, c+Prestige,Eleven, pakiet HD, inter net 60 za 96,99zl. Napiszcie kto da takie warunki poza mm
Ludzie zastanawiają się jak zabić czas, a to czas ich zabija... |
|
Posty: 12214
Dołączył: 1 Lut 2011r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Co wy za brednie piszecie. Jakie nagrywanie, jakie oferty na piśmie ? Multimedia wysyła na drugi dzień aneks i tam jest wszystko napisane z pełnym regulaminem. Macie 10 dni żeby z tego zrezygnować nawet jeśli konsultant zapomni was o czymś poinformować doczytacie to w aneksie. Nie utrudniajcie sobie życia, tylko czytajcie co wam wysyłają. Miałem mieć wysłaną umowę pocztą. Mija miesiąc. Po tym jak dostałem zawyżoną fakturę, skontaktowałem się z konsultantem. Dowiedziałem się jedynie, że na umowie również jest zawyżona kwota. Złożyłem reklamację. Mają odsłuchać nagranie z zawarcia umowy. Niestety sam nie wpadłem wtedy na pomysł, by nagrywać tą rozmowę ze swojej strony. Wyobraźcie sobie, że budzicie się rano i macie tylko to, za co podziękowaliście Bogu w modlitwie wieczorem.... |
|
Posty: 1632
Dołączył: 5 Cze 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Mnie też tak oszwabili, co innego konsultant a co innego umowa, nie podpisanie im nic nie przeszkadza. Kantuja ludzi na 15-20 zł i nikomu nie chce się do sądu iść.
Dla mnie to również ostatnia z nimi umowa. |
|
Posty: 87
Dołączył: 1 Sty 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT CYTAT Tak ja napisał gibi wypowiedzenie umowy a później negocjowanie o wiele lepszych warunków Nic nie trzeba wypowiadać, wystarczy poprosić Panią o przelaczenie do działu podtrzymania klienta. powodzenia, u mnie to nic nie dało - dopiero jak wypowiedzenie napisalem to ceny przez poł- dosłownie !!!! |
|
Posty: 938
Dołączył: 9 Sie 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 80% |
|
|
|
Dokladnie, ja mialem z piec telefonow , dopiero jak dostali papierek zaczeli sensownie rozmawiac.
|
|
Posty: 59
Dołączył: 17 Wrz 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Moze ktoś coś doradzi, umowe internet i telewizje mam do konca marca, ale jak powiedzialem babce ze rozwiaze umowe (chce mi przedluzyc ale wieksza kase) to mi powiedziala ze bede musial zaplacic kare (okolo 100zl) bo pakiet eleven mam do konca pazdziernika.
Zrobilbym tak jak mowicie, ze wypowiedzenie na pismie i niech dzwonia z dzialu utrzymania klienta, ale boje sie o tą kare za eleven |
|
Posty: 12214
Dołączył: 1 Lut 2011r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Gdybym miał teraz do zapłacenia u nich karę 100zł i byłaby to cena uwolnienia się od nich, to bym zapłacił i przeszedł do Stelli lub gdziekolwiek indziej.
Wyobraźcie sobie, że budzicie się rano i macie tylko to, za co podziękowaliście Bogu w modlitwie wieczorem.... |
|
Posty: 37
Dołączył: 6 Gru 2017r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Zapłać i jak najdalej od tej firmy!
|
|
Posty: 174
Dołączył: 10 Marz 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
CYTAT (stalowemiasto) Multimedia wysyła na drugi dzień aneks i tam jest wszystko napisane z pełnym regulaminem. Macie 10 dni żeby z tego zrezygnować nawet jeśli konsultant zapomni was o czymś poinformować doczytacie to w aneksie. Nie utrudniajcie sobie życia, tylko czytajcie co wam wysyłają. Kolego, jakie 10 dni? Zgodnie z prawem mamy na to 14 dni. To, że Multimedia informuje o 10 dniach to zwykłe oszustwo. Co do wysyłania aneksów mailem - owszem, zapewniają, że cytuję: "jutro zosłanie wysłany do Państwa mail z aneksem", po czym ... cisza, ani widu ani słychu. Pewnie chodzi o to aby maksymalnie przeciągnąć możliwy termin ewentualnego rozwiązania umowy, a większość ludzi i tak sobie nie będzie tym zaprzątać glowy. CYTAT (jester941) Tez zostalem oszukany przez ta firme. Nie dosc ze wystawiali fakture na wyzsza kwote to chcieli pobierac jeszcze 15zl za antywirusa o ktorym ani slowa nie bylo przy zawieraniu umowy. Faktycznie ciągle wciskają nikomu do niczego niepotrzebne wynalazki typu, za przeproszeniem 'Emil' ale już nie za złotówkę jak kiedyś, ale za jedyne - UWAGA! - 19,99 zł brutto miesięcznie - przy czym o fakcie Klient dowiaduje się po otrzymaniu pierwszej faktury po przedłużeniu umowy (zazwyczaj jest to już po 14 dniach od jej podpisania). Oczywiście podczas podpisywania umowy fakt tej "drobnej" przecież opłaty jest całkowicie przemilczany, mało tego konsultanci podają kwotę jaka będzie widnieć na fakturze i jak nietrudno się domyślić oczywiście bez kwoty dotyczącej 'Emila'. Niezależnie od składania reklamacji z żądaniem skorygowania faktur, sprawa ewidentnie nadaje się do UOKiK. |
|
Posty: 210
Dołączył: 19 Lut 2008r. Skąd: STALOWA WOLA Ostrzeżenia: 40% |
|
|
|
Ja napisałem wypowiedzenie, po czym telefony się rozdzwoniły...
Ofertę jaką zaproponowali to... standardowa oferta skopiowaana z ich strony Po mojej odpowiedzi, że jako kilkuletni klient oczekuję realnej oferty, która ma mnie zachęcić do pozostania u nich - więc liczę na ścięcie ceny na pół - nastąpiła cisza... |
|
Posty: 12214
Dołączył: 1 Lut 2011r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Bez sentymentu.
Ostatnio widziałem ofertę z Vectry 150Mb internet 165 kanałów ( w tym chyba 40 kilka w HD) 70 zł..... Wyobraźcie sobie, że budzicie się rano i macie tylko to, za co podziękowaliście Bogu w modlitwie wieczorem.... |
|
Posty: 418
Dołączył: 10 Marz 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Ja napisałem wypowiedzenie, po czym telefony się rozdzwoniły... Ofertę jaką zaproponowali to... standardowa oferta skopiowaana z ich strony Po mojej odpowiedzi, że jako kilkuletni klient oczekuję realnej oferty, która ma mnie zachęcić do pozostania u nich - więc liczę na ścięcie ceny na pół - nastąpiła cisza... Też mi się kończy umowa i muszę napisać wypowiedzenie. Skąd brałeś wzór wypowiedzenia?? |
|
Posty: 195
Dołączył: 14 Gru 2011r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
ja już podziękowałem za internet, w marcu na tv będzie wypowiedzenie...
okłamują ludzi na każdym kroku pomimo kary jaką nałożył UOKIK... infolinia co innego, na umowie co innego... dopisywanie dziwnych oświadczeń do umowy... robienie w konia na każdym kroku... dobrze, że się wcześniej zorientowałem... ale żeby wycofać się z tego aneksu to trzeba mieć cierpliwość i dużo szczęścia.... |
|