|
|
|
Hej Forumowicze,
Chciałabym zasięgnąć opinii odnośnie sieci Play w naszym mieście. Ja do pewnego czasu bylam nawet zadowolona. Cała rodzina w play, 25 zł/msc na kartę, 6GB NETA i rozmowy i smsy za free do wszystkich sieci. Internet w domu z modemu play 45 zł bez limitu. Brzmi ok. Ale od jakiegoś czasu to, co się wyrabia z tą siecią to jedno wielkie bagno. Internet w domu 4G - zasięg 0 kresek w porywach do jednej. Na telefonach ledwo ledwo. Szlag mnie trafia, człowiek jednak za to płaci. Całe szczęście bez trwalszych umów. Czy Wy też tak macie? Ewentualnie proszę polećcie gdzie można przenieść nr.na korzystnych warunkach? Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25zł na miesiąc i wszystko jest (wszędzie za darmo bez limitu i sms bez limitu i 15gb neta)
a zasięg najlepszy bo ja pracuję jako kierowca i już wszystko testowałem https://www.orange.pl/kid,4002009309,id,4004954035,article.html?_requestid=49446 kliknij w ten kwadracik na dole z chłopakiem i dziewczyną i sprawdź "Rozmowy i SMSy bez limitu + GB" |
|
|
|
|
CYTAT Hej Forumowicze, Chciałabym zasięgnąć opinii odnośnie sieci Play w naszym mieście. Ja do pewnego czasu bylam nawet zadowolona. Cała rodzina w play, 25 zł/msc na kartę, 6GB NETA i rozmowy i smsy za free do wszystkich sieci. Internet w domu z modemu play 45 zł bez limitu. Brzmi ok. Ale od jakiegoś czasu to, co się wyrabia z tą siecią to jedno wielkie bagno. Internet w domu 4G - zasięg 0 kresek w porywach do jednej. Na telefonach ledwo ledwo. Szlag mnie trafia, człowiek jednak za to płaci. Całe szczęście bez trwalszych umów. Czy Wy też tak macie? Ewentualnie proszę polećcie gdzie można przenieść nr.na korzystnych warunkach? Pozdrawiam Ja zrezygnowalem na rzecz Plus na karte ta sama cena , i bez roamingow do innej sieci, LTE duzo lepsze. |
|
Dołączył: 17 Kwie 2016r. Skąd: PiSLamaBad Ostrzeżenia: 100% |
|
|
|