|
|
|
Ja mam 32 lata.
Z wykształcenia jestem politologiem, a z zamiłowania militarystą. Kiedyś byłem za pracą u Bootrynowej, ale okazało się że już szuka kogoś przez urząd pracy, pewnie żeby płacił urząd pracy, a nie ona. Zresztą co bym tak robił ? Parzył herbatę i rozwieszał plakaty ? Ja jestem poważnym ekspertem. Rozwaliłeś mnie tym tekstem a szczególnie ostatnim zdaniem . Ludzie, nachcikowi nie trzeba pomocy w szukaniu pracy . Jemu potrzeba jakiegoś najlepszego eksperta od psychiki i to najlepiej w zamkniętym zakładzie . W innym przypadku wcześniej czy później nachcik dojdzie do wniosku że to społeczeństwo lub taka czy inna władza jest winna jego wszelakich niepowodzeń i zaszlachtuje kogoś nożem w jakimś miejscu publicznym . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja bym się nie obrażał o parzenie herbaty, w końcu była wojewoda M. Chomycz-Śmigielska od tego zaczynała w biurze posełki PO Skowrońskiej
|
|
|
|
|
@ krzywy56
Możliwe że masz rację. Jeżeli siedzi tu na forum jakiś poseł / posłanka, to zapraszam do kontaktu. Podałem wcześniej mój adres e-mail. Z ostatniej chwili: Irak na granicy wojny domowej i rozpadu. Trwa ewakuacja zagranicznych dyplomatów i pracowników zagranicznych korporacji. |
|
|
|
|
CYTAT (go123, Nacht, Florek-xxx, etc) Ja jestem poważnym ekspertem. Nie łyknąłem bajeczki Tomaszu, nikt z kręgu ekspertów, cię nie zna. Ty to jednak masz wyobraźnię. „Chcesz udowodnić głupotę feministki, pozwól jej mówić”. |
|
|
|
|
@ Reiker