Posty: 298
Dołączył: 9 Lis 2019r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Jeżeli masz pakiet internetowy i na stałe włączony internet komórkowy w smartfonie i internet zawsze Ci działa bez żadnych restartowań typu wyłącz włącz to pisz.
|
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 1160
Dołączył: 6 Lut 2017r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
u mnie działa normalnie bez włączania i wyłączania nawet jak używam wifi to potem sam normalnie przełącza się na dane komórkowe bez ingerencji
|
|
Posty: 298
Dołączył: 9 Lis 2019r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT u mnie działa normalnie bez włączania i wyłączania nawet jak używam wifi to potem sam normalnie przełącza się na dane komórkowe bez ingerencji Jaką masz sieć |
|
Posty: 1160
Dołączył: 6 Lut 2017r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
plus
|
|
Posty: 1552
Dołączył: 19 Paź 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 60% |
|
|
|
Buczo - coś czuję, że na Twoje problemy ma wpływ właśnie telefon. To wina jego, bądź jego softu. Zmiana operatora może Ci nie pomóc.
|
|
Posty: 298
Dołączył: 9 Lis 2019r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Buczo - coś czuję, że na Twoje problemy ma wpływ właśnie telefon. To wina jego, bądź jego softu. Zmiana operatora może Ci nie pomóc. W domu 2 telefony reagują tak samo o tej samej porze. nie mogly by sie popsuc jednoczesnie i cyklicznie w tym samym momencie zgłosiłem awarie 3 razy i 3 razy ta sama odpowiedz o przeciazeniu stacji bazowej LTE w moim regionie i że nic nie mogą |
|
Posty: 1160
Dołączył: 6 Lut 2017r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
skoro taką dostałeś odpowiedź to my tu na forum ci nie pomożemy
|
|
Posty: 298
Dołączył: 9 Lis 2019r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT skoro taką dostałeś odpowiedź to my tu na forum ci nie pomożemy Robię ranking jak jest w innych sieciach. Bo Zmieniam jeżeli oni sami ze swoim kłopotem sobie nie radzą to po co mi taki operator. |
|
Posty: 1160
Dołączył: 6 Lut 2017r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
a jakiego masz operatora?? ja mogę plusa polecić w 100% nigdy żadnych problemów nie było a mam go od początku praktycznie
wiem że bardzo dużo ludzi skarży się na play - głównie chodzi o zrywanie połączeń albo brak zasięgu |
|
Posty: 298
Dołączył: 9 Lis 2019r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
mam orange
|
|
Posty: 290
Dołączył: 10 Marz 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Mam Orange - zero problemów.
|
|
Posty: 1160
Dołączył: 6 Lut 2017r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
CYTAT mam orange no to nie najgorsza sieć - nie powinno być z nią większych problemów |
|
Posty: 298
Dołączył: 9 Lis 2019r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Mam Orange - zero problemów. a jak korzystasz z internetu w smartfonie? |
|
Posty: 1598
Dołączył: 14 Marz 2016r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Konkretnie powinieneś sprawdzić siłę sygnału w twojej lokalizacji. Może być akurat słabszy sygnał lub jakieś zakłócenia. Mam orange i miałem przypadek w jednym miejscu, że telefon na LTE działał bardzo słabo i nie chciał przełączyć się na G3 (wybierał LTE), gdy ręcznie ustawiłem G3 śmigał aż miło
Wszystko, co słyszymy, jest opinią, nie faktem. Wszystko, co dostrzegamy, jest punktem widzenia, nie prawdą. http://www.komentujnieobrazaj.pl |
|
Posty: 905
Dołączył: 28 Kwie 2013r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Ja mam Orange i nie mam żadnych problemów. Wszystko fajnie smiga
|
|
Posty: 298
Dołączył: 9 Lis 2019r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Ja mam Orange i nie mam żadnych problemów. Wszystko fajnie smiga Jak masz ustawione dane komórkowe? |
|
Posty: 290
Dołączył: 10 Marz 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
@Buczo:
pytasz "a jak korzystasz z internetu w smartfonie? jak masz ustawione dane komórkowe?". Pierwsze pytanie jest bardzo ogólne i nie wiem tak naprawdę o co pytasz. Drugie pytanie - nie wiem jak mam ustawione dane komórkowe, nigdy nic nie ustawiałem. Kupiłem telefon, włożyłem kartę SIM i śmiga LTE. |
|
Posty: 298
Dołączył: 9 Lis 2019r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Czy masz włączony intermet LTE na stałe czy włączasz wedle potrzeby? Tylko tyle by mnie ciekawiło?
|
|
Posty: 290
Dołączył: 10 Marz 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Dane komórkowe włączone cały czas. Mam ok. 200 GB pakietu, więc nie ma potrzeby wyłączać.
|
|
Posty: 298
Dołączył: 9 Lis 2019r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
dziekuje
moze lepiej traktuja ludzi z abonamentem |
|
Posty: 290
Dołączył: 10 Marz 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Mój numer nie jest w abonamencie.
|
|
Posty: 298
Dołączył: 9 Lis 2019r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
może lokalizacja inna, nie wiem czego nas w rodzinie tak traktowali?
|
|
Posty: 905
Dołączył: 28 Kwie 2013r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Ja mam normalnie na kartę. Co miesiąc doladowywuje chyba 30zl i aktywuje pakiet wszystko bez limitu za 25zl. Gdy jestem w zasięgu wi fi np w domu to automatycznie przełącza się na WiFi. Gdy wychodzę z domu włącza się LTE. Telefon mam Huawei P30 pro. Sam się konfiguruje do operatora.
|
|
Posty: 298
Dołączył: 9 Lis 2019r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Ja mam normalnie na kartę. Co miesiąc doladowywuje chyba 30zl i aktywuje pakiet wszystko bez limitu za 25zl. Gdy jestem w zasięgu wi fi np w domu to automatycznie przełącza się na WiFi. Gdy wychodzę z domu włącza się LTE. Telefon mam Huawei P30 pro. Sam się konfiguruje do operatora. Tak samo i u mnie. Ale czasem po mimo że świeciło się LTE+ internetu nie było ns dwóch telefonach w tym samym czasie |
|