Posty: 938
Dołączył: 9 Sie 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 80% |
|
|
|
Jedyne sensowne warianty to czerwony i fioletowy i to te w gddkia byly od poczatku.
|
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 188
Dołączył: 12 Lut 2008r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
Skoro na stronie gm.Radomyśl jest komunikat w sprawie S74,to tylko wariant czerwony jest zaakceptowany,bo pozostałe omijają gminę.
https://conad(...)chodowa/ WJ |
|
Posty: 14
Dołączył: 7 Lut 2020r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
No nieprawda, identyczna informacja została umieszczona w BIULETYNIE INFORMACJI PUBLICZNEJ gminy Pysznica.
|
|
Posty: 187
Dołączył: 5 Marz 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Skoro na stronie gm.Radomyśl jest komunikat w sprawie S74,to tylko wariant czerwony jest zaakceptowany,bo pozostałe omijają gminę. https://conad(...)chodowa/ Wariant czerwony i pomarańczowy przechodza przez gmine Radomyśl. |
|
Posty: 49
Dołączył: 15 Kwie 2017r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Na stronie Pysznicy jest zakładka z informacjami o planowanej drodze S74 http://pyszn(...)w-nisko/
|
|
Posty: 43
Dołączył: 14 Gru 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT warant 3 to wariant zielony. Pozstale warianty mocno wzmoza ruch w gminie i "oddziela" ja od SW. oby wybraliwarant nr 3 zielony, sam przygotowuje wzor pisma i udostepnie to dla chetnych Pozostałe mocno wzmoza ruch w gminie ?? Możesz rozwinąć ta swoją złotą myśl? |
|
Posty: 207
Dołączył: 15 Sie 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
"Wariantowanie przebiegu drogi
Na obecnym etapie inwestycji rozpatrywane są następujące warianty przebiegu trasy: Wariant W1 – czerwony – z etapu Studium Korytarzowego z 2011 r. – długość 72,40 km Wariant W3 – zielony – z etapu Studium Korytarzowego z 2011 r. – długość 72,00 km Wariant W4 – różowy – z etapu Studium Korytarzowego z 2011 r. – długość 69,50 km Wariant TGD – pomarańczowy – wariant autorski Transprojektu Gdańskiego – długość 73.70 km Wariant W1A – oliwkowy – wariant wprowadzony w wyniku konsultacji z Samorządami – długość 10.65 km Wariant 4M – błękitny – wariant wprowadzony w wyniku konsultacji z Samorządami – długość 6.20 km " Nie mogę znaleźć wariantu oliwkowego i błękitnego. Ktoś wie , którędy one przebiegają? |
|
Posty: 12
Dołączył: 24 Lis 2019r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Wariant 3 zielony nie do przyjęcia przecina Pysznice itp. Wariant 1,4 idzie po lini Sanu a tam nic niema tylko chwasty , pomarańczowy tez może być
|
|
Posty: 113
Dołączył: 20 Marz 2014r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Tak czytam i się zastanawiam dlaczego wariant nr 4 "różowy" nie jest brany pod uwagę...? chyba przebieg jest najlepszy?
|
|
Posty: 234
Dołączył: 23 Sty 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
pomaranczowa najlepsza opcja, pozniej zielona.
Czerwona i rozowa spowouja ogromny wzrot ruchy na pysznicy pomiedzy S74 a S 19. |
|
Posty: 1767
Dołączył: 6 Gru 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Pomarańczowy odpadnie po pierszej wizji lokalnej, na mapy gdkik sa lekko nieaktualne, na trasie jest za dużo domów i "osiedli", czerwony jest najmniej kolizyjny i był jednym z pierwszych i najmniej inwazyjnych
|
|
Posty: 49
Dołączył: 15 Kwie 2017r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT "Wariantowanie przebiegu drogi Na obecnym etapie inwestycji rozpatrywane są następujące warianty przebiegu trasy: Wariant W1 – czerwony – z etapu Studium Korytarzowego z 2011 r. – długość 72,40 km Wariant W3 – zielony – z etapu Studium Korytarzowego z 2011 r. – długość 72,00 km Wariant W4 – różowy – z etapu Studium Korytarzowego z 2011 r. – długość 69,50 km Wariant TGD – pomarańczowy – wariant autorski Transprojektu Gdańskiego – długość 73.70 km Wariant W1A – oliwkowy – wariant wprowadzony w wyniku konsultacji z Samorządami – długość 10.65 km Wariant 4M – błękitny – wariant wprowadzony w wyniku konsultacji z Samorządami – długość 6.20 km " Nie mogę znaleźć wariantu oliwkowego i błękitnego. Ktoś wie , którędy one przebiegają? Wydaje mi się że wariant błękitny to jest odcinek od ronda przy vivo do drogi dw855 (6.2km) jest na zdjęciu na stronie gminy Pysznica. |
|
Posty: 51
Dołączył: 6 Lut 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
co znaczy z etapu studium korytarzowego...?
|
|
Posty: 49
Dołączył: 15 Kwie 2017r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT co znaczy z etapu studium korytarzowego...? Nie chce wprowadzać w błąd, ale wydaje mi się że to nic innego jak narysowanie na mapie tej tematycznej pomarańczowej albo zielonej lini. O szczegóły lepiej zapytać wujka Google. |
|
Posty: 14
Dołączył: 7 Lut 2020r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT CYTAT "Wariantowanie przebiegu drogi Na obecnym etapie inwestycji rozpatrywane są następujące warianty przebiegu trasy: Wariant W1 – czerwony – z etapu Studium Korytarzowego z 2011 r. – długość 72,40 km Wariant W3 – zielony – z etapu Studium Korytarzowego z 2011 r. – długość 72,00 km Wariant W4 – różowy – z etapu Studium Korytarzowego z 2011 r. – długość 69,50 km Wariant TGD – pomarańczowy – wariant autorski Transprojektu Gdańskiego – długość 73.70 km Wariant W1A – oliwkowy – wariant wprowadzony w wyniku konsultacji z Samorządami – długość 10.65 km Wariant 4M – błękitny – wariant wprowadzony w wyniku konsultacji z Samorządami – długość 6.20 km " Nie mogę znaleźć wariantu oliwkowego i błękitnego. Ktoś wie , którędy one przebiegają? Wydaje mi się że wariant błękitny to jest odcinek od ronda przy vivo do drogi dw855 (6.2km) jest na zdjęciu na stronie gminy Pysznica. Zgadza się. Jest to planowana droga, który również ma się łączyć z S-74. |
|
Posty: 43
Dołączył: 14 Gru 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Pomarańczowy odpadnie po pierszej wizji lokalnej, na mapy gdkik sa lekko nieaktualne, na trasie jest za dużo domów i "osiedli", czerwony jest najmniej kolizyjny i był jednym z pierwszych i najmniej inwazyjnych Pomarańczowy to nic w porównaniu z zielonym. Dla mnie osobiście powinno to iść dołem sanu |
|
Posty: 140
Dołączył: 19 Sty 2014r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
warianty W1A oliwkowy i wariant 4M nie dotyczą części drogi w okolicach Pysznicy i Stalowej Woli tylko wcześniejszy fragment trasy ( np. 4M fragment trasy zaczynający się jeszcze przed Wisłą).
Warianty W1 czerwony i W4 różowy spowodują utrudnienie w ruchu do Stalowej Woli i także spowodują zakorkowanie mostu na Sanie. Najlepiej aby w tych wariantach nie było węzła na drodze powiatowej od Ziarnów do stacji RiA a tylko wiadukt przerzucający drogę powiatową nad S74. |
|
Posty: 49
Dołączył: 15 Kwie 2017r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Czy pismo z podpisami zostało już wysłane? Jaka jest jego ostateczna wersja?
|
|
Posty: 86
Dołączył: 4 Lis 2015r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
Z uwagi na liczne pytania i ogromne zainteresowanie mieszkańców Gminy Pysznica przebiegiem S74 z mojej incjatywy( Rafał Weber)12 lutego 2020 r. w Ministerstwie Infrastruktury odbyło się spotkanie przedstawicieli Ministerstwa Infrastruktury, kierownictwa Centrali i Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Rzeszowie oraz biura projektowego Transprojekt Gdański z Prezydentem Stalowej Woli Lucjusz Nadbereżny, Wójtem Gminy Pysznica Łukasz Bajgierowicz oraz Wójtem Gminy Zaleszany Paweł Gardy.
Przedmiotem spotkania było omówienie aktualnego stanu prac projektowych (studialnych) prowadzonych przez biuro projektowe, a dotyczących ustalenia możliwych wariantów przebiegu przyszłej drogi ekspresowej S74 na odcinku Opatów - Nisko. Duża część spotkania skupiona została na odcinkach wariantów przebiegających przez tereny gminy Pysznica, z racji na pojawiające się w ostatnim czasie protesty mieszkańców tej gminy. Protesty są związane z opracowaniem nowego wariantu przebiegu drogi S74 (wariantu pomarańczowego – TGD). Powstanie dodatkowego wariantu (pomarańczowego) wynika z umowy, jaka została podpisana pomiędzy GDDKiA a biurem projektowym Transprojekt Gdański w maju 2019 r. W ramach tej umowy przeprowadzono analizę przebiegu wariantów S74 zarekomendowanych na etapie Studium Korytarzowego opracowanego w 2011 r. oraz dodatkowo opracowywano nowy wariant (pomarańczowy). Studium korytarzowe zakończyło się ustaleniami dotyczącymi wskazania wariantów, jakie kierowane są do dalszych prac. Ustalenia te są niezbędne dla kolejnego etapu prac, w tym wypadku Studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego. Nowy wariant powstał w wyniku analiz uwzględniających niezwykle trudne położenie geograficzne gminy Pysznica między Doliną Dolnego Sanu a Parkiem Krajobrazowym Lasy Janowskie - Otulina. Obecnie prowadzone są prace związane z uszczegółowieniem rozwiązań drogowych oraz prowadzone są inwentaryzacje przyrodnicze. W najbliższym czasie rozpoczną się również badania geologiczne. W trakcie spotkania zwrócono uwagę na toczące się obecnie uzgodnienia trasowania wariantów z Wodami Polskimi, które również mogą mieć znaczenie dla przebiegu wariantów, ze względu na ich usytuowanie na terenach zagrożonych powodzią. Stanowczo podkreślono, że wariant pomarańczowy w żaden sposób nie jest traktowany jako rekomendowany czy w jakikolwiek inny sposób preferowany. Jest to jeden z czterech wariantów, jakie zostaną przeanalizowane i poddane dalszym konsultacjom i analizom. MOŻLIWE JEST TAKŻE (PRAKTYKA POKAZUJE, ŻE DOSYĆ CZĘSTO), ŻE WYBRANY ZOSTANIE WARIANT „SKŁADOWY” ZŁOŻONY Z FRAGMENTÓW WARIANTÓW OBECNIE BRANYCH POD UWAGĘ. Przykładem takiego rozwiązania jest przebieg drogi ekspresowej S19 od granicy woj. lubelskiego i podkarpackiego do Sokołowa Małopolskiego, gdzie przebieg stanowił kompilację dwóch wariantów. Podobna sytuacja miała miejsce w odniesieniu do odcinka S19 Kraśnik – granica woj. lubelskiego i podkarpackiego. JUŻ W NAJBLIŻSZYM CZASIE, NAJPRAWDOPODOBNIEJ W KWIETNIU BR., BIURO PROJEKTOWE WRAZ Z GDDKIA ZORGANIZUJE SPOTKANIA INFORMACYJNE ZE SPOŁECZEŃSTWEM W RAMACH, TZW. AKCJI INFORMACYJNEJ. SPOTKANIA TE ZOSTANĄ PRZEPROWADZONE Z INICJATYWY GDDKIA, A TAKŻE SAMORZĄDOWCÓW I BĘDĄ SŁUŻYŁY PRZEDSTAWIENIU WARIANTOWYCH PRZEBIEGÓW DROGI EKSPRESOWEJ S74 LOKALNEJ SPOŁECZNOŚCI, CELEM UZYSKANIA INFORMACJI ZWROTNEJ OD SPOŁECZEŃSTWA. WSZYSTKIE GŁOSY, ZARÓWNO MIESZKAŃCÓW, JAK I WŁADZ LOKALNYCH, ZOSTANĄ UWAŻNIE WYSŁUCHANE I POTRAKTOWANE Z NAJWYŻSZĄ POWAGĄ. Następnym krokiem będzie poddanie wariantów wielokryterialnej analizie porównawczej, która umożliwi uszeregowanie wariantów przebiegu trasy, tak by ostatecznie możliwe było wskazanie wariantu najkorzystniejszego do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Oprócz kryterium społecznego zostaną do tego wykorzystane kryteria środowiskowe, ekonomiczne i techniczne. W REZULTACIE TYCH ANALIZ ZOSTANIE WSKAZANY NAJBARDZIEJ OPTYMALNY WARIANT PRZEBIEGU DROGI, KTÓRY MOŻE BYĆ KOMPILACJĄ WSZYSTKICH OBECNYCH WARIANTÓW. Spotkanie zakończyliśmy pozytywną informacją o braku większych problemów na pozostałych odcinkach wariantowanego przebiegu S74 Opatów – Nisko oraz moim apelem o otwartość każdej ze stron na współpracę oraz zaangażowanie w znalezienie najlepszego rozwiązania, ze szczególną troską o dobro mieszkańców. Dziękuję samorządowcom za aktywność, GDDKiA oraz wykonawcy STEŚ za konstruktywną rozmowę. |
|
Posty: 5
Dołączył: 16 Lut 2020r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Nie rozumiem dlaczego ludzie protestuje przeciwko nowemu wariantowi pomaranczowemu. Przeciez najgorszy dla Pysznicy jest wariant zielony ktory przecina ta miejscowosc.
|
|
Posty: 685
Dołączył: 30 Sie 2015r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
własnie, ze najlepszy jest wariant zielony!!!!!
|
|
Posty: 5
Dołączył: 16 Lut 2020r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Najlepsze sa warianty biegnace nad sanem, Dla Stalowej Woli jak i dla Pysznicy. Zielony to nieporozumienie.
|
|
Posty: 86
Dołączył: 4 Lis 2015r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
CYTAT Nie rozumiem dlaczego ludzie protestuje przeciwko nowemu wariantowi pomaranczowemu. Przeciez najgorszy dla Pysznicy jest wariant zielony ktory przecina ta miejscowosc. Protestują dlatego ze pozostale warianty były znane od 10lat ludzie kupili dzialki pobudowali domy a teraz się okazuje że wymyslono nowy wariant pomarańczowy. Na trasie tego wariantu są tylko dzialki budowlane jezeli taki wariant przejdzie to w pasie do 300m z jednej I z drugiej strony nikt nie będzie chcial się budowac a to są setki dzialek. Natomiast warianty nadsanskie biegną przez niuzytki I pola na ktorych z racji klasy gleby jak I że są to tereny czesciowo zalewowe nik nie będzie się budowal bo nawet pozwolenia nie dostanie. Ogolnie jak sie ma wariant pomarańczowy do budowy przyszlego mostu na sanie przy vivo jak to polaczą z pomarańczowym znowu kolejne wyburzenia. |
|
Posty: 5
Dołączył: 16 Lut 2020r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
W Kielcach przy juz oddanym krotkim fragmencie S-74 widzialem ze kilka domow buduje sie w odleglosci mniejszej niz 100m. Widocznie nie wszystkim bliska odleglosc drogi przeszkadza.
|
|
Posty: 12
Dołączył: 24 Lis 2019r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT CYTAT Nie rozumiem dlaczego ludzie protestuje przeciwko nowemu wariantowi pomaranczowemu. Przeciez najgorszy dla Pysznicy jest wariant zielony ktory przecina ta miejscowosc. Protestują dlatego ze pozostale warianty były znane od 10lat ludzie kupili dzialki pobudowali domy a teraz się okazuje że wymyslono nowy wariant pomarańczowy. Na trasie tego wariantu są tylko dzialki budowlane jezeli taki wariant przejdzie to w pasie do 300m z jednej I z drugiej strony nikt nie będzie chcial się budowac a to są setki dzialek. Natomiast warianty nadsanskie biegną przez niuzytki I pola na ktorych z racji klasy gleby jak I że są to tereny czesciowo zalewowe nik nie będzie się budowal bo nawet pozwolenia nie dostanie. Ogolnie jak sie ma wariant pomarańczowy do budowy przyszlego mostu na sanie przy vivo jak to polaczą z pomarańczowym znowu kolejne wyburzenia. Jak byś nie zauważył to działki budowlane są w całej Pysznicy każdy kto ma kawałek pola przekształca je na działkę ! Jak dla mnie wariant zielony to nieporozumienie przecina Pysznicę i wchodzi w zabudowę domków jedno rodzinnych ! 10 lat temu było 7 czy tam 8 wariantów nie wiem dlaczego mieszkańcy dopuścili do tego ze zostały wybrane wszystkie warianty po tej stronie Sanu ! |
|