Posty: 3
Dołączył: 6 Lut 2020r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Proszę o wypowiedź rodziców dzieci z klas integracyjnych w szkole nr 7. Szkoła co prawda przestała cieszyć się dobra renomą, słyszałam że w innych klasach dzieje się równie ( jak w większości szkół) jednak interesuje mnie jak traktowane są dzieci z klas integracyjnych ( przede wszystkim przez samych nauczycieli). Czy rodzice są zadowoleni z nauczycieli i pomocy jaka jest udzielana takim dzieciom? A może rodzice dzieci z innych szkół mogą wypowiedzieć się na temat swojego dziecka z orzeczeniem w szkole zwykłej.
|
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 685
Dołączył: 30 Sie 2015r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
ja sie wypowiem z punktu widzenia dziecka bez orzeczenia,otoż mam wrazenie, ze świat kręci sie wokół tych z orzeczeniem, często "zwykłe"dzieci muszą sie dostosować i tym samym sa spychane na boczny tor!, tak nie powinno być!Ogólnie takie klasy to nie jest dobry pomysł,a tak zapytam od czego jest szkoła specjalna?????Rodzice czesto pchaja na siłę do 7ki, żeby nie mieć poczucia,jakiejś nizszości, nie wiem jak to nazwać,a w specjalnej szkole naprawde są lepsze warunki dla takich dzieci!
|
|
Posty: 3
Dołączył: 6 Lut 2020r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Są dzieci z różnymi zaburzeniami czasem mniej czasem bardziej widocznymi te z mniejszymi po prostu nie nadają się do szkoły specjalnej. Dzieci które rozwijają się intelektualnie normalnie lub powyżej przeciętnej np z zespołem Aspergera między dziećmi które nie mówią wcale i nie kontaktują a takich właśnie jest w szkole specjalnej większość nie mają szansy na normalny rozwój. Rozumiem żal o to że zdaniem niektórych są" lepiej" traktowane ale czy pomyślał kto kolwiek ile one w życiu przeszły i przejdą z powodu swoich z aburzen? Rodzic dziecka zdrowego nie jest w stanie czesto zrozumieć z czym zmagają się takie dzieci i ich rodziny. I to że np poświęca się im więcej uwagi podczas zajęć by wytłumaczyć zadanie lub pilnuje bardziej podczas przerw bo mają problemy z koordynacja ruchowa itd to nie dlatego że są lepsze czy ważniejsze. To trzeba przeżyć - żeby to zrozumieć jak już wspomniałam
|
|
Posty: 13
Dołączył: 9 Cze 2019r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
wierzewsiebie87. BRAWO!!!!!!!!
|
|
Posty: 1598
Dołączył: 14 Marz 2016r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Są dzieci z różnymi zaburzeniami czasem mniej czasem bardziej widocznymi te z mniejszymi po prostu nie nadają się do szkoły specjalnej. Dzieci które rozwijają się intelektualnie normalnie lub powyżej przeciętnej np z zespołem Aspergera między dziećmi które nie mówią wcale i nie kontaktują a takich właśnie jest w szkole specjalnej większość nie mają szansy na normalny rozwój. Rozumiem żal o to że zdaniem niektórych są" lepiej" traktowane ale czy pomyślał kto kolwiek ile one w życiu przeszły i przejdą z powodu swoich z aburzen? Rodzic dziecka zdrowego nie jest w stanie czesto zrozumieć z czym zmagają się takie dzieci i ich rodziny. I to że np poświęca się im więcej uwagi podczas zajęć by wytłumaczyć zadanie lub pilnuje bardziej podczas przerw bo mają problemy z koordynacja ruchowa itd to nie dlatego że są lepsze czy ważniejsze. To trzeba przeżyć - żeby to zrozumieć jak już wspomniałam Bardzo dobry temat, który przede wszystkim powinien być tak wytłumaczony rodzicom na zebraniu czy wywiadówce. Wszystko, co słyszymy, jest opinią, nie faktem. Wszystko, co dostrzegamy, jest punktem widzenia, nie prawdą. http://www.komentujnieobrazaj.pl |
|