Posty: 25
Dołączył: 15 Cze 2014r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Witam , mam pytanie szczególnie do osób które mieszkają na osiedlu Pławo , najlepiej AL JP II blok 2/4 i wstają dość wcześnie . Mianowicie,czy występuje u Was problem z ciepłą wodą z sieci w godzinach porannych, kiedy po całej nocy ,i kilku godzinach nieużywania wody ,po odkręceniu kranu musicie upuścić sporą jej ilość ,aby z kranu poleciała w miarę ciepła ?? Mieszkanie na 3 piętrze ,dodam też ,że rurka w szachcie w ciągu dnia normalnie gorąca , a rano zimna i póki nie upuścić się sporej ilości taka pozostaje . Oczywiście licznik od ciepłej kręci się jak szalony, ku uciesze włodarzy , a z kranu lodówka.
Problem zgłaszany kilkukrotnie , niestety administracja nr 3 nie potrafi rozwiązać problemu stwierdzając cytuje " "tak ma być ,proszę tak wcześnie nie wstawać i nie używać wody " słowa Pani, która odbiera już któryś telefon związany z w/w problemem . |
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 1160
Dołączył: 6 Lut 2017r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
ja mieszkam na porębach na Jana Pawła i nie mam problemów z wodą o żadnej porze
|
|
Posty: 243
Dołączył: 28 Maja 2019r. Skąd: Ostrzeżenia: 40% |
|
|
|
Bywał u mnie ten sam problem i o tej samej godzinie. Telefonów musiałem wykonać trzy aby się to zmieniło. Pani GRAZYNA czy JADZIA pierdząca w stołek 30 lat i nie znająca się na rzeczy powiedziała mi żebym więcej wody spuszczał to będę mieć ciepłą wodę, tylko że nie po to płacę za ciepłą wodę aby spuszczać 30 litrów zimnej, więc powiedziałem jej klangorem żeby mi za to zapłaciła! Nie chciała bidulka i przełączyła mnie do majstrów. Tę babę powinni wywalić na zbity pysk. Z tą samą babą rozmawiałem gdy docieplali mi blok również głupot mi nagadała aż kazałem jej dać mi numer do pana który zajmuje się sprawą.
Problem zawsze występował gdy spółdzielnia majstrowała coś przy zaworach. bez odbioru. |
|
Posty: 1563
Dołączył: 30 Cze 2011r. Skąd: Rzeszów Ostrzeżenia: 80% |
|
|
|
Może z powodów oszczędnościowych węzeł cieplny jest automatycznie wyłączany w godzinach np. 3-5? Taka jest prawdopodobna przyczyna. Spółdzielnia w ten sposób oszczędza. A, że lokatorowi licznik bije? To jeszcze lepiej, bo więcej zapłaci.
Złóż oficjalne pismo z potwierdzeniem odbioru i domagaj się wywiązywania z umowy. Postrasz konsekwencjami prawnymi. |
|