NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Opinie »
Nowy Temat Odpowiedz
Biuro podrozy Artur , Biuro podrozy
w16
w16
w16
Posty: 1
Dołączył: 25 Lis 2020r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 25 Lis 2020r. 19:15  
Cytuj
Hejka . Chcialbym opisac sytuacje z jednym biurem podrozy na terenie naszego miasta. Sytuacja wyglada tak : kupilem w tym biurze 2 bilety . Z powodu COVID-19 moje loty zostaly odwolane wiec staram sie odzyskac pieniadze , ktore stracilem nie z mojej winy ale z winy lini lotniczych . Niestety ale biuro podrozy pomimo wielu zapytan nie dostaje konkretnych odpowiedzi albo podaje mi zle informacje , gdzie po sprawdzeniu bezposrednio w liniach lotniczych dowiaduje sie , ze ja niemoge niestety nic z tym zrobic dlatego, ze kupilem bilet w biurze podrozy i jest to jego obowiazkiem w takiej sytuacji domagac sie zwrotu pieniedzy lub jakies innej rekompesaty

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 25 Lis 2020r. 19:15  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
GRZ
GRZ
GRZ
Posty: 426
Dołączył: 23 Wrz 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 25 Lis 2020r. 19:38  
Cytuj
Spacja Ci się losowo naciska - wyczyść sobie klawiaturę.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 284
Dołączył: 24 Paź 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 26 Lis 2020r. 06:11  
Cytuj
od takich spraw jest rzecznik konsumenta a nie forum.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 8453
Dołączył: 17 Kwie 2016r.
Skąd: PiSLamaBad
Ostrzeżenia: 100%
ff
Wysłany: 26 Lis 2020r. 06:31  
Cytuj
Do rzecznika poszedłby gdyby był przekonany o swojej racji. Widocznie coś jest na rzeczy skoro wylewa na forum.

Na świecie są dwa rodzaje ludzi: tacy którzy myślą, że rząd stara się działać w ich najlepszym interesie oraz tacy, którzy myślą - Nathan Fraser
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 2
Dołączył: 18 Sty 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 26 Lis 2020r. 12:11  
Cytuj
Dzień dobry,
czy na pewno chodzi o Biuro Podróży ARTUR?
Raczej nie, post osoby w16 to zwykłe pomówienie, ponieważ Biuro Podróży ARTUR nie ma żadnych niewypłaconych środków finansowych w stosunku do klientów, którzy zwrócili bilety ze względu na odwołane loty z powodu COVID19.
Wszystkie zwroty na rzecz klientów, którzy oddali bilety do zwrotu są realizowane przelewem natychmiastowym po otrzymaniu zwrotu od linii lotniczej.
Na dzień dzisiejszy tj. 26.11.2020 wszystkie zwroty za anulowane bilety
lotnicze są zrealizowane, nie posiadamy żadnych zobowiązań z tego tytułu.


anulowany lot z powodu COVID19 daje możliwość:
zwrotu biletu,
elastycznej zmiany dat podróży,
voucher do wykorzystania na przyszłą podróż,

wyjątkiem jest linia lotnicza AirCanada, która nie umożliwia zwrotu za odwołany lot z powodu COVID19 ale umożliwia wykorzystanie zapłaconej kwoty na zakup innego biletu w ciągu 24 miesięcy

Z wyrazami szacunku,
Artur Wilk właściciel Biura Podróży ARTUR Agent IATA 63210593

IATA - Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 666
Dołączył: 31 Sty 2020r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 26 Lis 2020r. 15:10  
Cytuj
CYTAT
Hejka . Chcialbym opisac sytuacje z jednym biurem podrozy na terenie naszego miasta. Sytuacja wyglada tak : kupilem w tym biurze 2 bilety . Z powodu COVID-19 moje loty zostaly odwolane wiec staram sie odzyskac pieniadze , ktore stracilem nie z mojej winy ale z winy lini lotniczych . Niestety ale biuro podrozy pomimo wielu zapytan nie dostaje konkretnych odpowiedzi albo podaje mi zle informacje , gdzie po sprawdzeniu bezposrednio w liniach lotniczych dowiaduje sie , ze ja niemoge niestety nic z tym zrobic dlatego, ze kupilem bilet w biurze podrozy i jest to jego obowiazkiem w takiej sytuacji domagac sie zwrotu pieniedzy lub jakies innej rekompesaty



uważaj, bo za pomówienie trafisz do sądu i będziesz stratny dużo więcej niż wartość tego biletu.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1
Dołączył: 8 Gru 2020r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 8 Gru 2020r. 06:26  
Cytuj
CYTAT
Hejka . Chcialbym opisac sytuacje z jednym biurem podrozy na terenie naszego miasta. Sytuacja wyglada tak : kupilem w tym biurze 2 bilety . Z powodu COVID-19 moje loty zostaly odwolane wiec staram sie odzyskac pieniadze , ktore stracilem nie z mojej winy ale z winy lini lotniczych . Niestety ale biuro podrozy pomimo wielu zapytan nie dostaje konkretnych odpowiedzi albo podaje mi zle informacje , gdzie po sprawdzeniu bezposrednio w liniach lotniczych dowiaduje sie , ze ja niemoge niestety nic z tym zrobic dlatego, ze kupilem bilet w biurze podrozy i jest to jego obowiazkiem w takiej sytuacji domagac sie zwrotu pieniedzy lub jakies innej rekompesaty


Przeprosiny :
Chcialbym poinformowac , ze cala sytuacja jaka opisalem zostala wyjasniona . Chcialbym przeprosic publicznie biuro za zle opisanie sytuacji. Biuro Artur bardzo dobrze wywiazywalo sie ze swojej pracy problem jaki wystapil byl dosc powszechny w swiecie internetu - zhakowane komputer i konta emailowe. Biuro podrozy o wszystkim mnie informowalo ale z powodu problemu emailami , haslami niewiedzialem , ze wiele informacji niemoglem zobaczyc i dopiero po informacji od banku o dziwnych przekazach na koncie powiazalem to z moim komputerem , ktory jak sie okazalo byl zhakowany.
Przepraszam za pomowienie i dziekuje za wyrozumialosc .

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 938
Dołączył: 9 Sie 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 80%
ff
Wysłany: 8 Gru 2020r. 17:39  
Cytuj
Biuro Artur to bardzo rzetelna firma , Pozdrowienia dla Pani Marioli i Pana Artura.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Nowy Temat Odpowiedz

NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Opinie »