Posty: 1
Dołączył: 25 Lis 2020r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Hejka . Chcialbym opisac sytuacje z jednym biurem podrozy na terenie naszego miasta. Sytuacja wyglada tak : kupilem w tym biurze 2 bilety . Z powodu COVID-19 moje loty zostaly odwolane wiec staram sie odzyskac pieniadze , ktore stracilem nie z mojej winy ale z winy lini lotniczych . Niestety ale biuro podrozy pomimo wielu zapytan nie dostaje konkretnych odpowiedzi albo podaje mi zle informacje , gdzie po sprawdzeniu bezposrednio w liniach lotniczych dowiaduje sie , ze ja niemoge niestety nic z tym zrobic dlatego, ze kupilem bilet w biurze podrozy i jest to jego obowiazkiem w takiej sytuacji domagac sie zwrotu pieniedzy lub jakies innej rekompesaty
|
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 426
Dołączył: 23 Wrz 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Spacja Ci się losowo naciska - wyczyść sobie klawiaturę.
|
|
Posty: 284
Dołączył: 24 Paź 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
od takich spraw jest rzecznik konsumenta a nie forum.
|
|
Posty: 8453
Dołączył: 17 Kwie 2016r. Skąd: PiSLamaBad Ostrzeżenia: 100% |
|
|
|
Do rzecznika poszedłby gdyby był przekonany o swojej racji. Widocznie coś jest na rzeczy skoro wylewa na forum.
Na świecie są dwa rodzaje ludzi: tacy którzy myślą, że rząd stara się działać w ich najlepszym interesie oraz tacy, którzy myślą - Nathan Fraser |
|
Posty: 2
Dołączył: 18 Sty 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Dzień dobry,
czy na pewno chodzi o Biuro Podróży ARTUR? Raczej nie, post osoby w16 to zwykłe pomówienie, ponieważ Biuro Podróży ARTUR nie ma żadnych niewypłaconych środków finansowych w stosunku do klientów, którzy zwrócili bilety ze względu na odwołane loty z powodu COVID19. Wszystkie zwroty na rzecz klientów, którzy oddali bilety do zwrotu są realizowane przelewem natychmiastowym po otrzymaniu zwrotu od linii lotniczej. Na dzień dzisiejszy tj. 26.11.2020 wszystkie zwroty za anulowane bilety lotnicze są zrealizowane, nie posiadamy żadnych zobowiązań z tego tytułu. anulowany lot z powodu COVID19 daje możliwość: zwrotu biletu, elastycznej zmiany dat podróży, voucher do wykorzystania na przyszłą podróż, wyjątkiem jest linia lotnicza AirCanada, która nie umożliwia zwrotu za odwołany lot z powodu COVID19 ale umożliwia wykorzystanie zapłaconej kwoty na zakup innego biletu w ciągu 24 miesięcy Z wyrazami szacunku, Artur Wilk właściciel Biura Podróży ARTUR Agent IATA 63210593 IATA - Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych |
|
Posty: 666
Dołączył: 31 Sty 2020r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Hejka . Chcialbym opisac sytuacje z jednym biurem podrozy na terenie naszego miasta. Sytuacja wyglada tak : kupilem w tym biurze 2 bilety . Z powodu COVID-19 moje loty zostaly odwolane wiec staram sie odzyskac pieniadze , ktore stracilem nie z mojej winy ale z winy lini lotniczych . Niestety ale biuro podrozy pomimo wielu zapytan nie dostaje konkretnych odpowiedzi albo podaje mi zle informacje , gdzie po sprawdzeniu bezposrednio w liniach lotniczych dowiaduje sie , ze ja niemoge niestety nic z tym zrobic dlatego, ze kupilem bilet w biurze podrozy i jest to jego obowiazkiem w takiej sytuacji domagac sie zwrotu pieniedzy lub jakies innej rekompesaty uważaj, bo za pomówienie trafisz do sądu i będziesz stratny dużo więcej niż wartość tego biletu. |
|
Posty: 1
Dołączył: 8 Gru 2020r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Hejka . Chcialbym opisac sytuacje z jednym biurem podrozy na terenie naszego miasta. Sytuacja wyglada tak : kupilem w tym biurze 2 bilety . Z powodu COVID-19 moje loty zostaly odwolane wiec staram sie odzyskac pieniadze , ktore stracilem nie z mojej winy ale z winy lini lotniczych . Niestety ale biuro podrozy pomimo wielu zapytan nie dostaje konkretnych odpowiedzi albo podaje mi zle informacje , gdzie po sprawdzeniu bezposrednio w liniach lotniczych dowiaduje sie , ze ja niemoge niestety nic z tym zrobic dlatego, ze kupilem bilet w biurze podrozy i jest to jego obowiazkiem w takiej sytuacji domagac sie zwrotu pieniedzy lub jakies innej rekompesaty Przeprosiny : Chcialbym poinformowac , ze cala sytuacja jaka opisalem zostala wyjasniona . Chcialbym przeprosic publicznie biuro za zle opisanie sytuacji. Biuro Artur bardzo dobrze wywiazywalo sie ze swojej pracy problem jaki wystapil byl dosc powszechny w swiecie internetu - zhakowane komputer i konta emailowe. Biuro podrozy o wszystkim mnie informowalo ale z powodu problemu emailami , haslami niewiedzialem , ze wiele informacji niemoglem zobaczyc i dopiero po informacji od banku o dziwnych przekazach na koncie powiazalem to z moim komputerem , ktory jak sie okazalo byl zhakowany. Przepraszam za pomowienie i dziekuje za wyrozumialosc . |
|
Posty: 938
Dołączył: 9 Sie 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 80% |
|
|
|
Biuro Artur to bardzo rzetelna firma , Pozdrowienia dla Pani Marioli i Pana Artura.
|
|