Posty: 48
Dołączył: 23 Gru 2016r. Skąd: Konto zawieszone |
|
|
|
Problem : Przy mocno zagrzanym silniku nie wkręca się na obroty, odkręcenie manetki to buuu Ale też nie zawsze, zazwyczaj tylko wtedy jak do klienta ma się oddać.
Co było zrobione : Gaźniki: -mycie w myjce -wymiana zaworków wszystkich uszczelek oringów -ustawienie poziomu paliwa - sprawdzone rozmiary dysz - odwrotnie założone były cylinderki z ssaniem ( te prostokątne z blaszką z jednej strony) Wymiana świec Regulacja luzów zaworowych Sprawdzenie czujnika impulsatora Cewki i przewody wydają się dobre, chociaż mam ochotę wsadzić inne. Ktoś ma pomysł gdzie szukać jeszcze problemu? Bo już brak cierpliwości, a rozbieranie gaźników 4 raz chyba już nic nie zmieni. |
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 1508
Dołączył: 14 Gru 2015r. Skąd: Ostrzeżenia: 60% |
|
|
|
napisz na pw dam ci namiary na fachowca
|
|
Posty: 64
Dołączył: 9 Gru 2014r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Sprawdź króćce gaźnika czy nie są popękane.
Pomierzyłbym oscylkiem (ewentualnie sprawdził diodą z rezystorem) co się dzieje na wyjściu modułu zapłonowego. To co idzie do cewek. Na mocno nagrzanym silniku oprócz pomiaru kompresji zrób test szczelności. Wkręć adapter świecy i podaj przez niego ciśnienie w czasie suwu pracy. Nie powinno być szumu powietrza. Kiedyś ktoś tutaj wspominał że zdarzały się non stop podparte zawory. Zmierz luzy po tym "katowaniu". Nie wpadło nic do airboxa? Nei mam problemu z korkiem wlewu paliwa https://ready(...)TY-p4289 ? Może to głupie, ale czy napinacz rozrządu jest sprawny? |
|
Posty: 5016
Dołączył: 20 Lut 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT napisz na pw dam ci namiary na fachowca mark żadnego motoru nie ma. Jest po prostu kilka kont, tekst ściągnięty z dowolnego forum. W całości chodzi o link wrzucony z innego konta.
"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|
Posty: 438
Dołączył: 13 Wrz 2019r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
|
|